Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yao Dieudonne på kontrakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hahaha. Jeg kunne ikke lade være med at grine af Festersens tørre kommentar her: "Han trænede herude i haven i sommerferien, hvor han løb frem og tilbage mellem nogle stole og trænede også med bolden. Det gjorde jeg ikke."
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Hahaha. Jeg kunne ikke lade være med at grine af Festersens tørre kommentar her: "Han trænede herude i haven i sommerferien, hvor han løb frem og tilbage mellem nogle stole og trænede også med bolden. Det gjorde jeg ikke."
      Ja den fik også smilet frem hos mig. Men det er vel også bare forskellen mellem en person der er i starten af hans karriere og en der nærmer sig slutningen..
      Håber Yao slår igennem og at vi ser ham få en lang kontrakt

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Det er sgu god læsning. Hvor der er vilje er der vej. Han bliver spændende at følge. Festersen lyder også som en alletiders far

        Comment


          #79
          Jeg håber både på en lang kontrakt til Yao - og at vi beholder Festersen til den dag benene falder sammen under ham. Jeg tror han bliver en af de vigtigste spillere for OB udenfor banen i mange år - en type vi virkeligt har manglet for at skabe sammenhold!

          Comment


            #80
            Yao scorer og bliver udvist i dagens nederlag til VB's reserver

            http://www.ob.dk/artikel/reserverne-tabte-i-vejle.aspx

            Der kører sgu bare for OB

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Yao scorer og bliver udvist i dagens nederlag til VB's reserver

              http://www.ob.dk/artikel/reserverne-tabte-i-vejle.aspx

              Der kører sgu bare for OB
              "
              John Bredal efter kampen:
              - Vi spiller en hæderlig første halvleg, hvor det lykkes os at komme i front. Vi var enige om, at vi skulle steppe op til anden halvleg, men det lykkedes ikke. Vi lavede for mange personlige fejl, og vi hang ikke sammen som hold. Vi går op og presser til sidst, og det giver både dem og os nogle chancer, men Vejle løb med sejren efter en meget utilfredsstillende OB-præstation."

              Forfriskende at ikke alle i OB pakker tingene ind .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                "
                John Bredal efter kampen:
                - Vi spiller en hæderlig første halvleg, hvor det lykkes os at komme i front. Vi var enige om, at vi skulle steppe op til anden halvleg, men det lykkedes ikke. Vi lavede for mange personlige fejl, og vi hang ikke sammen som hold. Vi går op og presser til sidst, og det giver både dem og os nogle chancer, men Vejle løb med sejren efter en meget utilfredsstillende OB-præstation."

                Forfriskende at ikke alle i OB pakker tingene ind .
                Ja det er det bestemt. Ved ikke om det er lidt mere "gratis" på reserveholdet?

                Comment


                  #83
                  Klasse:
                  http://www.ob.dk/artikel/ob-forlaenger-med-yao.aspx

                  Yao i OB til 2019. Jeg glæder mig til at se ham udvikle sig. Det kan godt gå hen og blive rigtig, rigtig godt.

                  Comment


                    #84
                    Jaaa! Yao forlænger!

                    http://www.ob.dk/artikel/ob-forlaenger-med-yao.aspx

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                      Klasse:
                      http://www.ob.dk/artikel/ob-forlaenger-med-yao.aspx

                      Yao i OB til 2019. Jeg glæder mig til at se ham udvikle sig. Det kan godt gå hen og blive rigtig, rigtig godt.
                      Fantastisk! Og endda rettidigt.. Han bliver så spændende at følge.

                      Comment


                        #86
                        Rigtig god nyhed.
                        Og rigtig god indstilling af Yao:
                        "Jeg er rigtig glad for at fortsatte eventyret her i OB. Jeg er meget stolt af, at klubben viser mig tillid, så jeg ser frem til at kunne give lidt tilbage og kæmpe for trøjen. Odense er en god by med nogle rare mennesker, så jeg er rigtig glad for at være her, og jeg føler mig hjemme i OB. Det vil jeg gerne sige tak for. Jeg skulle lige vænne mig til måden, vi spiller fodbold på, men nu kan jeg se, at jeg har udviklet mig. Især taktisk og kendskabet til mine holdkammerater. Der er stadig meget, jeg skal lære, men jeg nyder at spille fodbold her i OB."
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Rigtig god nyhed.
                          Og rigtig god indstilling af Yao:
                          "Jeg er rigtig glad for at fortsatte eventyret her i OB. Jeg er meget stolt af, at klubben viser mig tillid, så jeg ser frem til at kunne give lidt tilbage og kæmpe for trøjen. Odense er en god by med nogle rare mennesker, så jeg er rigtig glad for at være her, og jeg føler mig hjemme i OB. Det vil jeg gerne sige tak for. Jeg skulle lige vænne mig til måden, vi spiller fodbold på, men nu kan jeg se, at jeg har udviklet mig. Især taktisk og kendskabet til mine holdkammerater. Der er stadig meget, jeg skal lære, men jeg nyder at spille fodbold her i OB."
                          Fed instilling, som fan der lapper man det i sig. Glæder mig så meget til at se mere til ham!

                          Comment


                            #88
                            Han bliver pisse i god i 1. Division ;-)

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
                              Klasse:
                              http://www.ob.dk/artikel/ob-forlaenger-med-yao.aspx

                              Yao i OB til 2019. Jeg glæder mig til at se ham udvikle sig. Det kan godt gå hen og blive rigtig, rigtig godt.
                              Jeg fatter ikke, at han ikke har fået flere chancer fra start, med den elendig form alle vores angribere har vist i denne sæson.
                              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                              Kluden Krew - O'ense Internationals

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Han bliver pisse i god i 1. Division ;-)
                                Han laver en Miti!
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X