Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yao Dieudonne på kontrakt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • NicolaiN
    replied
    Meget interessant hvad han kan. Men det er i hvert fald klogt, at give ham en kort kontrakt, og lade ham starte på U19 - specielt når han kommer direkte fra Elfenbenskysten. Jeg har hørt om spillere, der går helt i stå, når de først får givtig fuldtidskontrakt efter en prøvetræning.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Velkommen, Yao. Håber på en god tid for dig i OB.

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hjemme ved os er vi pænt glade for "nummer 2"
    Det er Rasmus Falk og hans ninjaagent også, har jeg hørt.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Der var gode momenter, men hvordan kan man blive glad for at blive nummer 2? Jeg vil hellere slutte som nummer 10 i ligaen og vinde pokalfinalen, end jeg vil blive nummer 2 og vinde ingenting.

    Hvis jeg var glad for at blive nummer to i mit private liv, ville jeg aldrig have drevet det så vidt, som jeg har gjort.
    Jeg blev rimelig glad for vores 2. Pladser, men jeg giver dig ret, hellere vinde pokalen og blive nr. 10. fremfor en 2. Plads.

    Dog var jeg rigtig glad for vores 2. Plads i året, hvor vi fik lov til at spille CL. Det var at foretrække fremfor en pokaltitel og 10. Plads. :)

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Der var gode momenter, men hvordan kan man blive glad for at blive nummer 2? Jeg vil hellere slutte som nummer 10 i ligaen og vinde pokalfinalen, end jeg vil blive nummer 2 og vinde ingenting.

    Hvis jeg var glad for at blive nummer to i mit private liv, ville jeg aldrig have drevet det så vidt, som jeg har gjort.
    Hjemme ved os er vi pænt glade for "nummer 2"

    Leave a comment:


  • StateTrooper
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Var du slet ikke glad i perioden 2008-2011? Det var jeg heldigvis. Måske vi skal mødes over en øl og kamp, så kan du få lidt af min glæde.. Deler gerne ud.
    Der var gode momenter, men hvordan kan man blive glad for at blive nummer 2? Jeg vil hellere slutte som nummer 10 i ligaen og vinde pokalfinalen, end jeg vil blive nummer 2 og vinde ingenting.

    Hvis jeg var glad for at blive nummer to i mit private liv, ville jeg aldrig have drevet det så vidt, som jeg har gjort.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
    Tror AT var på vej 'væk' inden Yao kom til.
    Bestemt muligt. Men dette gør det jo tæt på officielt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Hehe, ja det må siges at være de store følelsers tid Yao er landet i
    ... men med udsigt til u-19 bold her i foråret, så slipper han jo da under alle omstændigheder for at optræde sammen med hovedpersonerne...
    det virker faktisk fornuftigt at give ham 4-5 måneder på U19 hvor presset ude fra ikke er stort. Så han får tiden til at falde på plads i Danmark...
    Og overtager nok Anders Thomsens plads i truppen til den tid

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Jamen du må da virkelig undskylde, at jeg finder det en smule deprimerende at være fan af en klub som OB, som man desværre elsker, men som man også må lide så meget for.

    Jeg har ikke været glad siden 2007, da jeg stod i Parken og på Flakhaven for at fejre pokalsejren. 2007! Det er kraftknusme længe siden!
    Var du slet ikke glad i perioden 2008-2011? Det var jeg heldigvis. Måske vi skal mødes over en øl og kamp, så kan du få lidt af min glæde.. Deler gerne ud.

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Wow - hvorfor skal bitterheden over Falks skifte forgifte dit forhold til alle spillerne?
    Kom nu frisk og kom ind i kampen. Han er 19 år, lige kommet til landet (Europa?), så det tager sikkert lidt at komme ind i det hele; men jeg stoler på Kents evne til at vurdere - det kan blive godt; lad os se.

    Velkommen til, Yao!
    Han er kun 18 år. Viser han format på U19, så tegner det altså godt.. Jeg glæder mig i hvert fald til at følge ham.

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    FYI.. N'Koum spiller 2.div i schweiz nu
    Ja, et bundhold fra 2. Division, eller hvad der svarer til vores 1. Division. :)

    Leave a comment:


  • QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Nok heller ikke nogen god nyhed for Anders Thomsen
    Tror AT var på vej 'væk' inden Yao kom til.

    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
    Enig OB er uforskyldt i FALSKs FCK skifte.

    Men hvis knægten (YAO) kun får 1,5 år og det første halve år skal sidde på bænken fordi træner og ledelse synes at forræderen skal have en "pæn" afslutning - så kaster jeg fysisk op - seriøst.
    Du skal nok lige læse artiklen igen.

    Jeg tvivler på at hverken EL eller RF skal spille på u-19 holdet, det vil være mærkeligt.
    Og eftersom Yao skal spille dernedde så tror jeg ikke de er skyld hvis han sidder på bænken.


    Til sidst, velkommen til klubben Yao. Håber du får en god tid i klubben, og kan dit talent forsat udvikle sig er 1,5 år nok kun starten på et langt bekendt skab.

    Leave a comment:


  • JeppeBendix
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Man kan vel groft sagt sige at han får 1½ års prøveperiode, dels som ungdomsspiler og dels i førsteholdstruppen... Det er der ikke meget eksotisk over, det kan man da godt mene ja, men det må vel være noget med at vi mangler fremtidige unge spillere til konkurrencen på den position...

    Som jyde må jeg da også være lidt kold og sige, om det er en fra egne rækker, en fra Middelfart, eller en fra Afrika, det er jeg egentlig hamrende ligeglad med fordi det skulle ske en enkelt gang eller to, at vi henter udenlands til u-hold/fremtiden...

    OB var ikke herre over Falk nyheden, den kom desværre bare dagen før Yao blev signed, synes det er synd at mixe det sammen...
    Enig OB er uforskyldt i FALSKs FCK skifte.

    Men hvis knægten (YAO) kun får 1,5 år og det første halve år skal sidde på bænken fordi træner og ledelse synes at forræderen skal have en "pæn" afslutning - så kaster jeg fysisk op - seriøst.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Men måske samme dag som Emil officielt forlader OB
    Hehe, ja det må siges at være de store følelsers tid Yao er landet i
    ... men med udsigt til u-19 bold her i foråret, så slipper han jo da under alle omstændigheder for at optræde sammen med hovedpersonerne...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Bold.dk

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...idtbanetalent/

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Glimrende at få suppleret ungdomsholdene med lidt blod udefra. 18 år og en spiller man har fået testet godt i gennem, så det lover det ganske udmærket.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Nok heller ikke nogen god nyhed for Anders Thomsen

    Leave a comment:

Working...
X