Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er der en, der vil være sød at skrive teksten til den fantastiske sang om KEP?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Printzlau Se indlæg
      Er der en, der vil være sød at skrive teksten til den fantastiske sang om KEP?
      Når kaptajn Kenneth ta'r hjem fra træning,
      går han tit forbi,
      der hvor dommeren han bor privat, og kalder ham et sviiii-in!
      Åååååh, kaptajnen er så ligeglad,
      Åååååh, Kenneth Emil gi'r ham en flad.

      Og melodien: https://www.youtube.com/watch?v=UACyPUjBxI0

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Whoven Se indlæg
        Når kaptajn Kenneth ta'r hjem fra træning,
        går han tit forbi,
        der hvor dommeren han bor privat, og kalder ham et sviiii-in!
        Åååååh, kaptajnen er så ligeglad,
        Åååååh, Kenneth Emil gi'r ham en flad.

        Og melodien: https://www.youtube.com/watch?v=UACyPUjBxI0
        Det er sådan nogle påfund, der gør det fedt at komme på stadion

        Comment


          Kaptajn KEP holder sig opdateret hvad der sker på forum

          http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-julek...-december.aspx

          Tænker det må krible noget i fingrene for at kommentere til tider Kan ligesom fornemme, at han ikke syntes vi er vitterlige kloge at høre på herinde og alt er negativt. Det må jo være interessant nok til at vende tilbage til og bruge tid på gang på gang.
          Jeg erkender da at det kammer over til tider herinde “in the heat of the moment” ,men det er jo stadig os fans der i en livstid har været med til at give klubben sjæl og vores mening fortjener vel at blive taget alvorligt på et eller andet plan. Selv om man ikke er enig
          Og det er vel ikke meget anderledes end når KEP går besærk på dommere og modspillere. Følelserne løber af ham til tider. Og det gør det også herinde. Det kaldes passion.....

          Men selv om han sviner os godt og grundigt til i skarp ironi, er han stadig den type spiller jeg bedst kan lide og håbede på vi havde flere af..

          Comment


            Nu der jo jo sikkert også en del af dem der sidder og dr negative herinde. Men som stort set aldrig kommet ud og støtter holdet

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
              Nu der jo jo sikkert også en del af dem der sidder og dr negative herinde. Men som stort set aldrig kommet ud og støtter holdet
              Tror jeg så ikke du skal regne med ;-)
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Ja, KEP kender jo om nogen til det med at være lidt kort for hovedet, så han må sgu bare bide det i sig når det går ud over ham selv... Vi står i det mindste heller ikke og skriger det lige op i kraniet på ham.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Ja, KEP kender jo om nogen til det med at være lidt kort for hovedet, så han må sgu bare bide det i sig når det går ud over ham selv... Vi står i det mindste heller ikke og skriger det lige op i kraniet på ham.
                  TJA KEP har jo ikke været i nærheden af, at tjene hans løn. Det er blevet bedre, men forsvaret er holdt meget op af Gyte.

                  Men fair nok, at han syntes vi er kritiske. Hvis han var mere ambitiøs, så var vi nok heller ikke så kritisk.

                  Comment


                    Hvis der er nogen Liverpool fans herinde, så kan i se KEP tale om hans passion for Liverpool via. den danske fangruppering. Vidste ikke det med hans far, det er blæret nok.

                    https://www.facebook.com/LFCDKFamily...4281652951109/

                    Comment


                      @Whoven: fed sang! Det er sgu sådan noget, der gør fodbold sjovt. Den vil jeg prøve at sælge til medfans, kæmpe thumbs up.

                      Comment


                        Så er KEP tæt på at være min favorit person i OB

                        Comment


                          Han vinder bestemt ved nærmere kendskab .... YNWA

                          Comment


                            Så røg de minus point til KEP efter de plus point han ellers har fået efter en fornuftig sæson og i at sætte BO Henriksen på plads 😎

                            Comment


                              Ja, det er helt vildt. Hvad var jeg skuffet om ham sidste sæson og hvad er jeg glad at have ham i OB nu. En ægte leder!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                KEP - forum elsker dig!

                                ;-)

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X