Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Enig, men tænker bare at jeg ville skrive det, så folk ikke maler fanden på væggen inden han ankommer ;)

    Comment


      #92
      Lidt fra KEP

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...t-i-premieren/

      Comment


        #93
        Mangelde vel også bare - ellers skulle AGF også have haft staffe igår, allersidst i kampen mod Esbjerg
        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...sel-annulleret

        Comment


          #94
          KEP og AK har snakket sammen

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...de-i-karakter/

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Han kan passende starte med at hanke op i sig selv , træde i karakter som anfører og minimere sine egne fejl .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
              Han kan passende starte med at hanke op i sig selv , træde i karakter som anfører og minimere sine egne fejl .
              Ja lige nu er det sådan, at han end ikke gider at flække en mand mere. Det fortæller vel hele historien.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #97
                KEP kan rende og hoppe! Han har været vores top 3 dårligste spiller igennem hele sæsonen. Væk med ham! Indstil dog karrieren.

                Comment


                  #98
                  Det er også et typisk OB syndrom, at anføren er den dårligste på banen....

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                    Det er også et typisk OB syndrom, at anføren er den dårligste på banen....
                    Ja det er belvet et OB syndrom, det har det jo langt fra altid været, skal vi lige huske at have med.

                    NØJ hvor jeg mindes de tider.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Det er også et typisk OB syndrom, at anføren er den dårligste på banen....
                      De sidste par år eller tre, ja.. men jeg synes ikke det er noget som præger vores historie.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        De sidste par år eller tre, ja.. men jeg synes ikke det er noget som præger vores historie.
                        Nej kun ca i Jesper Hansens tid

                        Comment


                          Arhh der var nu også i længere tid mange der ønskede Chris Sørensen bænket og hans popularitet var klar svingende gennem hans tid som anfører...

                          Tilbage til Laursen så har vi vidst en anfører som var populær og som præsterede...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                            Arhh der var nu også i længere tid mange der ønskede Chris Sørensen bænket og hans popularitet var klar svingende gennem hans tid som anfører...

                            Tilbage til Laursen så har vi vidst en anfører som var populær og som præsterede...
                            Og det var det FcK betalte store penge for, at hive roden op på deres dengang største rival... Manden med DNAet, mr. OB, lederen, osv... Jeg er stadig overbevist om den handel gik mere ud på at sætte deres rival tilbage, end det gik ud på at forstærke deres eget setup...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Og det var det FcK betalte store penge for, at hive roden op på deres dengang største rival... Manden med DNAet, mr. OB, lederen, osv... Jeg er stadig overbevist om den handel gik mere ud på at sætte deres rival tilbage, end det gik ud på at forstærke deres eget setup...
                              Det er vel nærmest det Kent Nielsen håbede på da han hentede Aab anfører og Jønsson.

                              Comment


                                Jeg tænker, at svenskeren er supliem til træning, lidt ala Nyren da vi havde han.

                                Comment

                                Working...
                                X