Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Forfriskende selverkendelse - det er også vindermentalitet at vende en nedtur til et plus - og KEP optræder mere og mere som den lederfigur en person med et anførerbind nærmest er forpligtiget til at være.

    Han kan sgu være stolt af sig selv - han har fået sin egen "Dommerne vs KEP" sang og viser overskud af en kaliber som er beundringsværdig.

    Elsker når nogen rejser sig sådan og viser nosser i stedet for at lukke sig inde i sig selv. Det kunne flere danske fodboldspillere lære noget af...

    MvH ChrisOB
    Enig

    Comment


      KEP lover som ny medlem i spillerforenigens bestyrelse "at være lige så velovervejend og konstruktiv ved forhandlingsbordet som når jeg spiller fodbold".
      https://twitter.com/kennethemilp/sta...79892495241216
      https://twitter.com/Spillerforening/...35754399797248
      😁😁😁
      KEP er virkeligt en fantastisk fyr. Bliver vildt med manden!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Giv mig 4 1/2

        http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-carl-...oeder-kep.aspx

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Ja, det er sjovt. Og mega god stil også! Dejlig film

          Comment


            TV2 har lavet et indslag om KEP, og de forventninger han havde om at komme til VM :-)

            De er på besøg hos ham under og efter udtagelsen af truppen, og KEP er ikke overraskende stærkt utilfreds med ikke at være blandt de udvalgte.

            Det er sgu meget sjovt, og fedt at TV2 følger hans joke til dørs :-)

            https://twitter.com/TV2SPORTdk/statu...62394559410177
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              TV2 har lavet et indslag om KEP, og de forventninger han havde om at komme til VM :-)

              De er på besøg hos ham under og efter udtagelsen af truppen, og KEP er ikke overraskende stærkt utilfreds med ikke at være blandt de udvalgte.

              Det er sgu meget sjovt, og fedt at TV2 følger hans joke til dørs :-)

              https://twitter.com/TV2SPORTdk/statu...62394559410177

              Comment


                Meget sjovt, især når vi ved der er 52 CF'er i DK som er bedre end KEP

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Meget sjovt, især når vi ved der er 52 CF'er i DK som er bedre end KEP
                  Han spiller da ved siden af 1 der ikke er....

                  Comment


                    Det er tårnhøj klasse:-) Elsker KEP

                    Comment


                      Den selvironi KEP er bare så fantastisk

                      Comment


                        Han blev interviewet af ONSIDE i dag. Han var lidt mumlende i opbakningen til Kent, fornam jeg, men ellers var det mest specielle at han indrømmede holdet var påvirket af nogle spillere der vidste de skulle væk og ikke rigtigt gad det.
                        Jeg kan godt lide ham. Han er meget menneskelig og reel men var der som ANFØRER og det giver begrænsninger.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          Han er selv iscenesættere, mangler respekt for den samlede gruppe af OB fans. Indrømmer selv, at han som anfører ikke har været i stand til at samle gruppen, om et fælles mål. Hvilket har betydet, at flere spillere med kontraktudløb, har slået op i banen. Koncentrere sig mere om sig personlige image end klubben, må være konklussionen. Jeg er på ingen måde med på KEP vognen. Han er desuden den ringest forsvarsstyrmand vi har haft i noget der ligner 50 år.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bobbyG Se indlæg
                            Han er selv iscenesættere, mangler respekt for den samlede gruppe af OB fans. Indrømmer selv, at han som anfører ikke har været i stand til at samle gruppen, om et fælles mål. Hvilket har betydet, at flere spillere med kontraktudløb, har slået op i banen. Koncentrere sig mere om sig personlige image end klubben, må være konklussionen. Jeg er på ingen måde med på KEP vognen. Han er desuden den ringest forsvarsstyrmand vi har haft i noget der ligner 50 år.
                            Det er da at vise os respekt at gå ud til pressen og forsøge at give os en forklaring på, hvorfor vi ikke er lykkedes med det vi havde ambitioner om. Det bilder jeg mig da ind er for vores skyld. Jeg synes han er en befrielse, når resten af OB's kommunikation enten er mangelfuld eller skide ligegyldig.
                            At han skulle være så forfærdelig en fodboldspiller giver jeg heller ikke meget for. I efteråret havde vi et af ligaens bedste forsvarer. At vi så sælger hans bedste makker og bytter med en reserve i 1. Div, samtidig med at vi lægger stilen om, så vi er mere sårbare bagtil. Det synes jeg måske også er hård kost for ham.
                            Jeg synes stadig han er en klog og dygtig midterforsvarer, men han skal have en ordentlig makker dernede!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Det er da at vise os respekt at gå ud til pressen og forsøge at give os en forklaring på, hvorfor vi ikke er lykkedes med det vi havde ambitioner om. Det bilder jeg mig da ind er for vores skyld. Jeg synes han er en befrielse, når resten af OB's kommunikation enten er mangelfuld eller skide ligegyldig.
                              At han skulle være så forfærdelig en fodboldspiller giver jeg heller ikke meget for. I efteråret havde vi et af ligaens bedste forsvarer. At vi så sælger hans bedste makker og bytter med en reserve i 1. Div, samtidig med at vi lægger stilen om, så vi er mere sårbare bagtil. Det synes jeg måske også er hård kost for ham.
                              Jeg synes stadig han er en klog og dygtig midterforsvarer, men han skal have en ordentlig makker dernede!
                              Fuldstændig enig

                              #forlængMedKEP

                              Comment


                                Respekt for at han prøver. Men er der ikke nogen lidt højere oppe der burde have taget det interview? Får sgu næsten ondt af ham.

                                Comment

                                Working...
                                X