Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Tror han er blandt de første på holdkortet... men jeg håber da at den positivitet der snakkes så meget om den bliver fulgt op, og at Tingager og Tverskov får genvalg for "succesen"...
    Men det burde bare være den bedste mand som starter, og det synes jeg bestemt ikke KEP er pt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Men det burde bare være den bedste mand som starter, og det synes jeg bestemt ikke KEP er pt.
      Enig, i begge ting... men det skulle ikke være første gang hvis KN vil det anderledes...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
        Må jeg ikke foreslå, at KEP bliver bænket fremadrettet. Tingager og Tverskov fungerer godt sammen, synes jeg. KEP har slet ikke niveauet længere og bør ikke være anfører. Vi må leve med ham mod Herning, men ellers synes jeg, at han bør være færdig i OB.
        Jeg synes det er for tidligt at dømme ham ude på den måde. Jeg er enig så langt, at ser man udelukkende på præstationerne i denne sæson, skal han på ingen måde være sikker starter. Tingager har bestemt også haft sine problemer, men gjorde det stærkt i går og fortjener helt sikkert genvalg (og lidt snor).

        I mine øjne skal man passe på med at træffe for mange (og for hurtige) beslutninger ift. enkelte spillere efter en halvsæson som denne. Jeg tror KEP har mere i sig på dette niveau (superliga). Ældre er han heller ikke.

        Tiden må vise det.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
          Jeg synes det er for tidligt at dømme ham ude på den måde. Jeg er enig så langt, at ser man udelukkende på præstationerne i denne sæson, skal han på ingen måde være sikker starter. Tingager har bestemt også haft sine problemer, men gjorde det stærkt i går og fortjener helt sikkert genvalg (og lidt snor).

          I mine øjne skal man passe på med at træffe for mange (og for hurtige) beslutninger ift. enkelte spillere efter en halvsæson som denne. Jeg tror KEP har mere i sig på dette niveau (superliga). Ældre er han heller ikke.

          Tiden må vise det.
          Ja - men på Reserveholdet næste gang.
          Det er nødvendigt at Kent prioriter de spillere der kæmper (exit Jønsson) og som ikke laver graverende fejl (for mange, men især KEP).
          På den anden side har KEP naturligvis masser af erfaring som Tingager ikke har - ja, det er måske KEP der har hjulpet Tingager til at blive bedre. Det ændrer dog for mig ikke på, at næste gang skal spilles med samme bagkæde. Hurtighed bliver ekstra vigtigt når Makrinis bolderobringer ikke er på banen.

          Var jeg træner, ville jeg drøfte det med Gryte.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Jeg synes det er for tidligt at dømme ham ude på den måde. Jeg er enig så langt, at ser man udelukkende på præstationerne i denne sæson, skal han på ingen måde være sikker starter. Tingager har bestemt også haft sine problemer, men gjorde det stærkt i går og fortjener helt sikkert genvalg (og lidt snor).

            I mine øjne skal man passe på med at træffe for mange (og for hurtige) beslutninger ift. enkelte spillere efter en halvsæson som denne. Jeg tror KEP har mere i sig på dette niveau (superliga). Ældre er han heller ikke.

            Tiden må vise det.
            Jeg synes det er bekymrende, at han stadig laver de store fejl han lavede i AAB, men ikke længere har fysikken og aggressiviteten i sit spil til at kompensere for det. Jeg har svært ved at se det blive bedre med alderen, og sammenholdt med, at de fleste AABere jeg har snakket med faktisk var ret glade for at skifte ham ud, ser jeg ikke optimistisk på hans fremtid i OB.

            Jeg frygter et "Chris/AMC-scenarie", hvor vi holder fast i en spiller, der er "over the hill", alene fordi han er anfører.
            Last edited by Onkel Riffel; 21-11-2016, 13:51.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              jeg er meget enig. Han levede meget af, at være en hård hund og en god fighter. Uden den hårde hund og viljen til altid at ville vinde, så er han ikke god nok mere.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                Jeg synes det er for tidligt at dømme ham ude på den måde. Jeg er enig så langt, at ser man udelukkende på præstationerne i denne sæson, skal han på ingen måde være sikker starter. Tingager har bestemt også haft sine problemer, men gjorde det stærkt i går og fortjener helt sikkert genvalg (og lidt snor).

                I mine øjne skal man passe på med at træffe for mange (og for hurtige) beslutninger ift. enkelte spillere efter en halvsæson som denne. Jeg tror KEP har mere i sig på dette niveau (superliga). Ældre er han heller ikke.

                Tiden må vise det.
                Du har da ret, men problemet er bare, at KEP er hentet ind som en klar forstærkning, en lederskikkelse, som man forventede sig meget af. Jeg synes mere, det lugter af en klassisk case med en spiller, som er over the hill og værst af alt har mistet sulten.

                Tiden er ikke med KEP

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  jeg er meget enig. Han levede meget af, at være en hård hund og en god fighter. Uden den hårde hund og viljen til altid at ville vinde, så er han ikke god nok mere.
                  Jeg er helt enig i, at det er hans primære styrker. Han har aldrig været den hurtigste eller stærkeste.
                  Min pointe er så bare, at han bedømmes på en for kort periode til, at man kan konkludere, at han ikke længere besidder de egenskaber. Jeg tror som sagt han har mere i sig.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Jeg er helt enig i, at det er hans primære styrker. Han har aldrig været den hurtigste eller stærkeste.
                    Min pointe er så bare, at han bedømmes på en for kort periode til, at man kan konkludere, at han ikke længere besidder de egenskaber. Jeg tror som sagt han har mere i sig.
                    Måske er problemet, at han er ramt af "AMC-syndromet". Han går i hvert fald rundt med en barnevogn i midtbyen af og til. Jeg husker tydeligt, at AMC faldt med 30-40 procent i niveau, da han blev far.
                    OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                    Comment


                      Seriøst?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Måske er problemet, at han er ramt af "AMC-syndromet". Han går i hvert fald rundt med en barnevogn i midtbyen af og til. Jeg husker tydeligt, at AMC faldt med 30-40 procent i niveau, da han blev far.
                        DEt giver med sikkerhed mindre søvn, mindre sex og mindre opmærksomhed fra konen
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          KEP klar til opstart

                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ar-til-opstart

                          Comment


                            Han forventes at være klar. Det er jo ikke det samme som at han er klar.
                            Og artiklen bygger på at den fysiske træner ikke har sagt noget.
                            Mærkelig artikel.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Han forventes at være klar. Det er jo ikke det samme som at han er klar.
                              Og artiklen bygger på at den fysiske træner ikke har sagt noget.
                              Mærkelig artikel.
                              Klik klik klik katjiing katjiing katjiing
                              Last edited by fmprOB; 05-01-2017, 11:28.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Han MÅ være blevet overhalet af Tingager i efteråret. Der er INTET perspektiv i at spille med en aldrende, fejldisponeret KEP, der spiller som en høne uden hoved.

                                (Men jeg ville være overrasket, hvis han ikke starter inde mod Randers og i de følgende fire kampe i grundspillet. Mindre overrasket, hvis han koster to-tre mål i de fem kampe...)
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X