Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kenneth Emil Petersen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Han MÅ være blevet overhalet af Tingager i efteråret. Der er INTET perspektiv i at spille med en aldrende, fejldisponeret KEP, der spiller som en høne uden hoved.

    (Men jeg ville være overrasket, hvis han ikke starter inde mod Randers og i de følgende fire kampe i grundspillet. Mindre overrasket, hvis han koster to-tre mål i de fem kampe...)
    Så du tænker ikke et mål i snit?

    For det er lidt der jeg ligger, han bliver i hvertfald ikke bedre med alderen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Klik klik klik katjiing katjiing katjiing
      Det forstår jeg sgu ikke :-)
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
        Det forstår jeg sgu ikke :-)
        Man opfinder en artikel absolut uden indhold og facts. Giver den en populær overskrift og venter på de klik der giver dagens omsætning

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Man opfinder en artikel absolut uden indhold og facts. Giver den en populær overskrift og venter på de klik der giver dagens omsætning
          Hvad vil vi have!? Clickbaits!
          Hvornår vil vi have dem!? Svaret vil chokere dig!!

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Man opfinder en artikel absolut uden indhold og facts. Giver den en populær overskrift og venter på de klik der giver dagens omsætning
            Så er jeg med. Helt med.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
              Så er jeg med. Helt med.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                ..det er vores fysiske træner Simon Hollyhead Han er garanteret populær blandt spillerne, specielt i KEPs tilfælde med nedsat lagenvirke

                Comment


                  Åh, hvor jeg håber, at KEP bliver solgt eller lejet ud til 2. Division, hvor han har niveau til at spille med. Sats dog på Tverskov og Tingager i forsvaret. KEP er fortid og har været det i efterhånden et par år.
                  OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Åh, hvor jeg håber, at KEP bliver solgt eller lejet ud til 2. Division, hvor han har niveau til at spille med. Sats dog på Tverskov og Tingager i forsvaret. KEP er fortid og har været det i efterhånden et par år.
                    Jeg kunne ikke være mere enig. Fandeme skidt at skulle trækkes med ham to år endnu, medmindre han hæver niveauet gevaldigt. Tror ikke på det.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                      Åh, hvor jeg håber, at KEP bliver solgt eller lejet ud til 2. Division, hvor han har niveau til at spille med. Sats dog på Tverskov og Tingager i forsvaret. KEP er fortid og har været det i efterhånden et par år.
                      Men siger ja at håben dør sidst, men det håb er død. Kent vil ikke give sin gamle ven væk. Han har startpladsgaranti selv hvis han scorer to selvmål hver kamp, frygter jeg. Så den eneste klub KEP kunne spille for i en lavere liga i de næste år ville være OB...
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Jeg kunne ikke være mere enig. Fandeme skidt at skulle trækkes med ham to år endnu, medmindre han hæver niveauet gevaldigt. Tror ikke på det.
                        Siger jo ligesom også et eller andet, at KEP går på Twitter og med glæde takker for at være blevet anfører i OB, mens hans coverfoto er rødt og hvidt fra Aalborg Stadion. Ja, det kan være en menneskelig smutter, men vidner også lidt om, at man nok ikke brænder 120% for projektet.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                          Siger jo ligesom også et eller andet, at KEP går på Twitter og med glæde takker for at være blevet anfører i OB, mens hans coverfoto er rødt og hvidt fra Aalborg Stadion. Ja, det kan være en menneskelig smutter, men vidner også lidt om, at man nok ikke brænder 120% for projektet.

                          MvT
                          Præcis. Det er en perfekt indikation at han nemlig ikke brænder nok for projektet.

                          Comment


                            Bryder mig nu heller ikke om folk der kysser logoet fra første dag. Finder det faktisk lidt klamt.. Kærlighed kommer med tiden for nogle og aldrig for andre..
                            Men det er da lidt åndssvagt hvis hans twitter konto er fyldt med AaB stads som anfører..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                              Siger jo ligesom også et eller andet, at KEP går på Twitter og med glæde takker for at være blevet anfører i OB, mens hans coverfoto er rødt og hvidt fra Aalborg Stadion. Ja, det kan være en menneskelig smutter, men vidner også lidt om, at man nok ikke brænder 120% for projektet.

                              MvT
                              Jeg kender intet til twitter, og min natur forbyder mig at lægge mere i det end den menneskelige smutter, den slags skal der også være styr på, specielt når han er anfører. Jeg tror dog ikke han brænder mindre for OB (og projektet) af den grund. Jeg anerkender dog at det er et problem han er anfører fra dag et i den stribede trøje, når han på ingen måde kender klubben indefra
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Siger jo ligesom også et eller andet, at KEP går på Twitter og med glæde takker for at være blevet anfører i OB, mens hans coverfoto er rødt og hvidt fra Aalborg Stadion. Ja, det kan være en menneskelig smutter, men vidner også lidt om, at man nok ikke brænder 120% for projektet.

                                MvT
                                Jeg tror mere det handler om, at de fleste mennesker ikke kigger på deres egen profil ret tit. Det er ikke som på Facebook.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X