Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kenneth Emil Petersen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa der forkælede jeg dig lige i et par minutter der hva
Comment
-
KEP ved godt at det ikke er det her debatforum han skal kigge på når han vil booste sin selvtillid
http://www.ob.dk/artikel/se-facebook...a-tirsdag.aspx
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKEP ved godt at det ikke er det her debatforum han skal kigge på når han vil booste sin selvtillid
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKEP ved godt at det ikke er det her debatforum han skal kigge på når han vil booste sin selvtillid
Comment
-
Det har alligevel altid imponeret mig med KEP, at han har så meget selvindsigt, forståelse og en god portin overskud og humor. Man kan tydeligt mærke at han er en ledertype, fordi han er sgu kølig omkring det - kan også godt lide at han reflektere yderligere på det, og taler om at han tror mange talenter går tabt pga. at der kan være så meget negativitet omkring enkeltpersoner, at man simpelthen skræmmes væk. Jeg er enig med ham - det tager overhånd mange gange, men heldigvis er det meget få som går så meget over stregen.
Comment
-
Kald det selvtillid eller arrogance eller hvad du vil. Jeg synes ikke det er klædeligt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægDet irriterer mig lidt, at han har behov for at skyde mod de folk der kritiserer hans spil og kalde dem "internet-krigere". Han var dæleme ringe i sidste sæson, og det ville klæde ham gevaldigt bare at melde ud at; "Ja, jeg havde en mindre god sæson sidste år, men nu føler jeg, at jeg er hvor jeg skal være og jeg er klar til at yde maksimalt for holdet.
Kald det selvtillid eller arrogance eller hvad du vil. Jeg synes ikke det er klædeligt.
Comment
-
Jeg synes sgu det er helt fair at komme med et ord som internetkrigere. Dem er der saftsuseme mange af - Jeg tolkede det som var det en henvendelse til den som går over stregen med deres kommentarer og henvendelser på twitter og instagram, som ønsker ham fodboldinvalid, eller hvad ved jeg.. Han mener jo ikke alle der kommentere hans præstationer.
Mon ikke KEP godt ved at han havde en horrible sæson. Alt hans tid på bænken vidner jo også om, at han ikke har været god nok, og det er på trods af det gode forhold til Kent.. Han ved godt han var elendig.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJeg synes sgu det er helt fair at komme med et ord som internetkrigere. Dem er der saftsuseme mange af - Jeg tolkede det som var det en henvendelse til den som går over stregen med deres kommentarer og henvendelser på twitter og instagram, som ønsker ham fodboldinvalid, eller hvad ved jeg.. Han mener jo ikke alle der kommentere hans præstationer.
Mon ikke KEP godt ved at han havde en horrible sæson. Alt hans tid på bænken vidner jo også om, at han ikke har været god nok, og det er på trods af det gode forhold til Kent.. Han ved godt han var elendig.
Iøvrigt fedt at han blev kampens spiller mod AaB. Samt at vi har holdt buret rent i de 3 kampe i sæsonen, hvor vores forsvar har heddet KEP og Tingager 👍. Hvis vi kan få noget mere kvalitet til vores centrale midtbane, så begynder det at se godt ud. Men det et så også et stort "hvis".
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægEnig hele vejen rundt.
Iøvrigt fedt at han blev kampens spiller mod AaB. Samt at vi har holdt buret rent i de 3 kampe i sæsonen, hvor vores forsvar har heddet KEP og Tingager . Hvis vi kan få noget mere kvalitet til vores centrale midtbane, så begynder det at se godt ud. Men det et så også et stort "hvis"."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægsyntes at venstresiden er et større issue ..
Mange af vores problemer i venstre kunne nemt løses ved at sætte Jønne på bænken og bruge ham som indskifter. Både greve,Joan og Casper ville være bedre..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægHa ha, nej, og hvis man som prof lader sig styre af hvad tosser skriver på et debatforum, inklusiv jeg selv, så skal man finde sig et andet arbejde. Eller evt don't suck. ;-)
MvH ChrisOBForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægSå spillerne er ikke mennesker? Jeg tænker hvis du på arbejde, og online, næsten hverdag skal læse og høre om hvor dårlig du er, vil det så ikke påvirke dig? Vil du så ikke undgå det eller vil du bare grine?
Men han har nok en pointe i, at de unge spillere skal lære at sortere i det hele og koncentrere sig om, hvad der bygger dem op - og ikke hvad der piller dem ned eller fra hinanden.
Comment
Comment