Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB-Podcast.. noget vi skal arbejde i?
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet skal helst være en podcast af fans for fans . OB må gerne være med indover , men de skal acceptere at der er emner/debat og andet som stikker både i kritisk og rosende retninger og de skal ikke have veto eller censur ret .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet skal helst være en podcast af fans for fans . OB må gerne være med indover , men de skal acceptere at der er emner/debat og andet som stikker både i kritisk og rosende retninger og de skal ikke have veto eller censur ret .
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægMen OB fungerer bare sådan, at skal man samarbejde med dem, hedder trade-off'et loyalitet og modereret sprog/omtale mv. Så det kan godt være, at de vil være frisk på et samarbejde, men i det øjeblik, der bliver sagt ting, som de mener skader deres brand, så kan det samarbejde hurtigt vende. Derfor ville jeg være betænkelig ved, at indgå i alt for tæt dialog med OB.
Men advarslen er taget til efterretning, det er helt sikkert...
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægMonstro FCK-fansene ikke har været igennem samme tanker/idéer/dilemmaer da de startede deres Potcarsten op? Ville det give mening at høre deres erfaringer?
MvT
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægEt debat panel af 3 fans der diskuterer x antal emner vil også være en god ide. Det kan vi da se her på debatten. Jeg har erfaring fra radiobranchen så giver gerne en hånd med hvis det er.
mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægCool, det tager jeg dig op på. Og ja, et panel er også min umiddelbare grundidé, eventuelt tilført special guests, enten nuværende eller tidligere spillere/ansatte fra OB, journalister eller andre interessante personligheder...
mvh
MaxHHForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægCool, det tager jeg dig op på. Og ja, et panel er også min umiddelbare grundidé, eventuelt tilført special guests, enten nuværende eller tidligere spillere/ansatte fra OB, journalister eller andre interessante personligheder...
mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg@MaxHH
Skal dette egentlig "cleares" med JH for god ordens skyld?
Har hans mail og kunne godt tjekke hvis du syntes det er nødvendigtTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Der arbejdes pt på at finde et lokale til et åbent møde, hvor interesserede kan komme og smide deres input, idéer, tilbud om hjælp etc. Hvis man forestillede sig et panel-format, hvor aktuelle eller interessante emner blev bragt til debat, hvilke personer kunne det være interessant at have på en shortlist? The sky is the limit, så der må gerne komme forslag der måske ikke ligefrem er nemme at få i et studie... ,o)
Mvh
MaxHH
Comment
Comment