Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Ved mindre dh har fået gråligt hår, briller og blevet godt 20 år ældre, så jo :-)
    Det fortalte historien jo ikke noget om... men så har det nok været Basel, der lige var oppe og smide decembers måneds afdrag...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #47
      Alpe luften kan også være hård ved folk, se bare Walter Samuel, han ligner en på 50...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #48
        Hvornår kommer egentlig den berømte Audi med Dortmund-plade igen til Odense?
        Neven Subotic vil nemlig gerne forlade Dortmund i vinteren... ;-)
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Hvornår kommer egentlig den berømte Audi med Dortmund-plade igen til Odense?
          Neven Subotic vil nemlig gerne forlade Dortmund i vinteren... ;-)
          ups..har jeg helt glemt at fortælle det Neven Subotic lyder fin. 193 cm høj. Løn 2 mill. Euro (2012-løn) Det kunne være en bastant duo at løbe ind i når han er spillet sammen med Tingager
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            ups..har jeg helt glemt at fortælle det Neven Subotic lyder fin. 193 cm høj. Løn 2 mill. Euro (2012-løn) Det kunne være en bastant duo at løbe ind i når han er spillet sammen med Tingager
            Og JH ville være endelig Danmarks transfer-kong...
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Alpe luften kan også være hård ved folk, se bare Walter Samuel, han ligner en på 50...
              ..og han er vel ikke en dag over 48? ;)

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                ups..har jeg helt glemt at fortælle det Neven Subotic lyder fin. 193 cm høj. Løn 2 mill. Euro (2012-løn) Det kunne være en bastant duo at løbe ind i når han er spillet sammen med Tingager
                Njaa, tror ikke Neven er god nok til OB. Han har mestendels siddet på bænken i Dortmund.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Njaa, tror ikke Neven er god nok til OB. Han har mestendels siddet på bænken i Dortmund.
                  Men som udviklingsspiller ... ;-)
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    ..og han er vel ikke en dag over 48? ;)
                    Hehe, han er i hvert fald ikke helt ung længere...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #55
                      Tingager har forresten fået nr 3

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tingager har forresten fået nr 3
                        Der var engang, hvor man kunne lægge noget i, hvilke numre de enkelte spillere fik tildelt. Jeg savner dengang.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #57
                          Første træning

                          http://www.ob.dk/artikel/dag-1-for-2-meter-nr-3.aspx

                          Comment


                            #58
                            Er der nogen som har overværet en træning eller to, som kan berette om niveauet hos vores kære Tingager?

                            Comment


                              #59
                              Tingager nyder livet i OB men døjer med overbelastninger

                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...aerelsen-i-ob/

                              video

                              http://www.ob.dk/artikel/tingagers-tilvaenning.aspx

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Nu skal undertegnede være den første til at række hånden op og sige "skyldig", hvis der i løbet af foråret bliver en skuffelse over Tingager - som flere andre har jeg talt for, at han kunne få spilletid, at han så lovende ud, osv.

                                Men jeg ikke en skid om Tingagers potentiale, og når jeg ser hans udtalelse, så ser jeg en ung spiller, der lige skal vænne sig til at være fuldtidsprofessionel. Der er langt fra det og så til at være den klippe i forsvaret, som vi har savnet.

                                Min Tingager hype siger nok mere om, hvor meget jeg savner en god midterforsvarer, end det siger en dyt om Frederik Tingager. Derfor: lad os nu give ham en varm velkomst og være tålmodige, for det kan være, at han bliver god; men det tager nok noget tid.

                                Comment

                                Working...
                                X