Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Derfor: lad os nu give ham en varm velkomst og være tålmodige, for det kan være, at han bliver god; men det tager nok noget tid.
    Det gælder faktisk alle unge spillere...

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      #62
      Tingager ved godt mod

      http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...tilfoeje-noget

      Comment


        #63
        Fuld artikel her

        http://www.ob.dk/artikel/tinager-kloer-paa.aspx

        Comment


          #64
          Jeg stemmer for at hvis Tingager er i form så skal han have lov til at starte på fredag i mod AaB.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
            Jeg stemmer for at hvis Tingager er i form så skal han have lov til at starte på fredag i mod AaB.
            jeg stemmer for at han skal starte på banen...hvis KN synes han er stærk nok, men jeg tvivler på han er
            Believe OB

            œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              jeg stemmer for at han skal starte på banen...hvis KN synes han er stærk nok, men jeg tvivler på han er
              Hvis Tingager erstatter Hall og Ari har jo karantæne, så får vi måske en anfører der river holdet op ved nosserne.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #67
                http://www.bt.dk/fodbold/kent-nielse...t-naer-perfekt
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #68
                  Flot kamp af Tingager.

                  Han skal da bare have de sidste kampe, det vil være en god investering i næste sæson og tager han niveauet med fra i dag, er han ingen svækkelse på den korte bane heller.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Flot kamp af Tingager.

                    Han skal da bare have de sidste kampe, det vil være en god investering i næste sæson og tager han niveauet med fra i dag, er han ingen svækkelse på den korte bane heller.
                    Enig. Fuldstændig åndssvagt hvis man bruger mere energi på Lasse Nielsen efter den debut Tingager havde idag. Giv ham nu de kampe så vi alle incl Kent kender hans niveau inden KEP og Tverskov kommer. Klarer han det godt vil der virkelig være kamp om pladserne fra sæsonstart... Forsvaret ser lige pludselig stærkt besat ud på alle pladser..

                    Comment


                      #70
                      Tingager til ob tv

                      http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-tinga...ter-debut.aspx

                      Comment


                        #71
                        Nåede lige mere eller mindre at afskrive en Tingager fremtid i OB, og jeg kan da godt stadig have lidt svært ved at se den... men må sige at Tingager svarede godt igen ved først givne mulighed, for det var en god kamp af ham i dag, rigtig lækkert at se...

                        Håber også at vi ser mere til ham her i foråret, og hvis ikke er det i hvert fald ikke grundet i dag...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #72
                          Med al respekt for Lasse Nielsen, er der i hvert fald ikke meget ræson i at bruge ham, når han er fortid til sommer, og hvis Tingager kan spille på et hæderligt niveau som i dag. Vi har ikke kvaliteten til at cracke top 5 imo, så skal Brøndby brænde sammen, og vi har en behagelig afstand til 8. pladsen, så folk som Lasse, den Falske, Azer m.fl. kan godt mere eller mindre pakke sydfrugterne for min skyld, og give plads til lidt eksperimenter i de sidste 5 kampe.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Med al respekt for Lasse Nielsen, er der i hvert fald ikke meget ræson i at bruge ham, når han er fortid til sommer, og hvis Tingager kan spille på et hæderligt niveau som i dag. Vi har ikke kvaliteten til at cracke top 5 imo, så skal Brøndby brænde sammen, og vi har en behagelig afstand til 8. pladsen, så folk som Lasse, den Falske, Azer m.fl. kan godt mere eller mindre pakke sydfrugterne for min skyld, og give plads til lidt eksperimenter i de sidste 5 kampe.
                            Helt enig. Tror dog ikke at vi slipper for Rasmus Jensen.. Men Tingager skal bare have fuld tid i de sidste 5 kampe

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Med al respekt for Lasse Nielsen, er der i hvert fald ikke meget ræson i at bruge ham, når han er fortid til sommer, og hvis Tingager kan spille på et hæderligt niveau som i dag. Vi har ikke kvaliteten til at cracke top 5 imo, så skal Brøndby brænde sammen, og vi har en behagelig afstand til 8. pladsen, så folk som Lasse, den Falske, Azer m.fl. kan godt mere eller mindre pakke sydfrugterne for min skyld, og give plads til lidt eksperimenter i de sidste 5 kampe.
                              Stort set enig; men det betyder også noget for hele truppen, hvis der lala-land i den, bare fordi vi ikke har det helt store på spil. At slutte som nr. 6 er afgjort stadig en mulighed, og det tror jeg også vil betyde en del for trup og trænere.

                              Det udelukker jo ikke at satse på Tingager og vise ham tillid - den store mand kan blive god. JJT og Greve bør også kunne bruges en masse, og hvis vi i de sidste runder handler om plads 6 eller 7, så send dem bare på banen.

                              Comment


                                #75
                                Tingager får en flad af Lund...

                                https://twitter.com/mfalkesgaard16/status/729386373799620608
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X