Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Frederik Tingager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    OB har fået selvstyre på området ved Falen. Det betyder, at de må tilføre et højere driftsniveau. Altså, i forhold til hvad kommunen normalt tilbyder. Som jeg forstår, vil OB kunne etablere ret fornuftige faciliteter til brug for både amatør og prof på Falen, hvis de altså har midlerne til det.
    Hvis det er tilfældet så kan de jo reelt først begynde planlægningen af dette efter det blev tildelt.. en eller anden form for midler må man gå ud fra der er. Enten via aftalt indskud fra ejerkredsen eller opsparing i en årrække da man jo ved det har været på vej ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
      OB har fået selvstyre på området ved Falen. Det betyder, at de må tilføre et højere driftsniveau. Altså, i forhold til hvad kommunen normalt tilbyder. Som jeg forstår, vil OB kunne etablere ret fornuftige faciliteter til brug for både amatør og prof på Falen, hvis de altså har midlerne til det.
      Jeg kan ingen steder finde, hvor der indikeres at den professionelle afdeling også
      får huse/mulighed for at benytte de nye faciliteter med "selvstyre" ude ved Falen. For det har den professionelle afdeling ikke udtalt sig om.

      Kun formanden for amatørklubben har kommenteret på det. Og han snakker udelukkende om sine medlemmer.

      Så jeg føler mig på ingen måder klogere på hvad allokeringen ude ved Falen har af betydning for profklubben OB.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Nej, det har de ikke. Men det er, hvad der ligger i den aftale, som kommunen har lavet med klubberne. At OB får mulighed for selvstyre, og dermed kan de lave bedre faciliteter på Falen. Hvorvidt prof vælger at investere i dette, ved vi selvfølgelig ikke på nuværende tidspunkt.

        Men det er en reel mulighed for dem, for sådan er aftalen formuleret.
        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
          jeg er slet ikke tæt nok på til at have overblik over hverken klubber eller politik i Odense men hvis amatørerne har fået nyt område så er der vel kommet nyt plads til prof der hvor amatørerne var før? Ligger det op af der hvor de er nu så det kan bygges ud?
          Men Ådalen må jo ikke " bygges ud" - hvis det måtte var de gamle slidte bygninger jo for længst blevet revet ned, så vores ungdomsspillere der spiller i landets højeste række ikke skal klæde om i barak tilbygninger.

          Jeg kan ikke se eller finde andet end at amatørklubben inden for en ukendt tidshorisont får bedre faciliteter end Superligaklubben.

          Det er muligt, der er andre ting på bedet, der har direkte relation til allokeringen ude ved Falen, men reelt set ved vi intet om det, fordi tågehovederne i OSE ikke har udtalt sig om det.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
            Nej, det har de ikke. Men det er, hvad der ligger i den aftale, som kommunen har lavet med klubberne. At OB får mulighed for selvstyre, og dermed kan de lave bedre faciliteter på Falen. Hvorvidt prof vælger at investere i dette, ved vi selvfølgelig ikke på nuværende tidspunkt.

            Men det er en reel mulighed for dem, for sådan er aftalen formuleret.
            Med "OB" menes der amatørklubben. Du gisner om hvor vidt profafdelingen så har mulighed for at bygge "eget" ude ved Falen eller benytte sig af de faciliteter, der rent korporligt bliver sat i verden for at give mere plads til amatørklubbens medlemmer, men du VED det ikke.

            Det er det, der er problemet. Jeg, Du, VED ikke om de nye faciliteter ved Falen også bliver hjemsted for profafdelingen.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Det lyder til at Holbæk også får en stor andel af pengene fra salget af Frederik. Derudover en fin artikel om hans udvikling, hvad han har manglet, interesse fra andre Superligaklubber, osv.

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-tingager-salg

              Comment


                JH havde gerne ventet til sommer med Tingager salg

                https://www.fyens.dk/ob/OB-ville-hav...rtikel/3219231

                Betalingsartikel. Nogen der kan sige om der står noget nyt?

                Comment


                  Bla bekræfter JH det agenten siger omkring at beløbet er større end 2.2 mio. Men han vil ikke ind på om det så er 4 ��
                  og så lidt om uddannelsespengene:
                  citat:
                  Tingager har spillet i Holbæk og Brøndby i ungdomsårene og til de to klubber vil der falde et beløb på mellem hver 70.000 og 120.000 afhængigt af, om transferen er på 2,25 millioner eller over fire millioner kroner. Tingager startede i Tuse IF og den lille klub er muligvis berettiget til udviklingspenge for et år - mellem 22.500 og 42.000 kroner.

                  Comment


                    Til de interesserede, så fik Tingager 45 min. (2. Halvleg) for Braunschweig mod Nijmegen fra Holland i en træningskamp i spanien, hvor Tingager og co. tabte 4-0. Jeg fulgte med på et stream, og Tingager spillede rigtig godt. Der gik tre mål ind i 1. Halvleg, hvor Tingager ikke var i midterforsvaret. Der gik så 1 mål ind i 2. Halvleg og det var små 3-4 minutter før slutfløjt, og det var på et straffespark. Ærgerligt for Tingager ikke at holde nullet i sine første 45 minutter, men han spillede rigtig godt. Han skal nok tilspille sig den startplads i truppen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Til de interesserede, så fik Tingager 45 min. (2. Halvleg) for Braunschweig mod Nijmegen fra Holland i en træningskamp i spanien, hvor Tingager og co. tabte 4-0. Jeg fulgte med på et stream, og Tingager spillede rigtig godt. Der gik tre mål ind i 1. Halvleg, hvor Tingager ikke var i midterforsvaret. Der gik så 1 mål ind i 2. Halvleg og det var små 3-4 minutter før slutfløjt, og det var på et straffespark. Ærgerligt for Tingager ikke at holde nullet i sine første 45 minutter, men han spillede rigtig godt. Han skal nok tilspille sig den startplads i truppen.
                      Interesseret

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Til de interesserede, så fik Tingager 45 min. (2. Halvleg) for Braunschweig mod Nijmegen fra Holland i en træningskamp i spanien, hvor Tingager og co. tabte 4-0. Jeg fulgte med på et stream, og Tingager spillede rigtig godt. Der gik tre mål ind i 1. Halvleg, hvor Tingager ikke var i midterforsvaret. Der gik så 1 mål ind i 2. Halvleg og det var små 3-4 minutter før slutfløjt, og det var på et straffespark. Ærgerligt for Tingager ikke at holde nullet i sine første 45 minutter, men han spillede rigtig godt. Han skal nok tilspille sig den startplads i truppen.
                        Lidt mere her

                        https://www.fyens.dk/ob/Tingager-fik...rtikel/3219637

                        Comment


                          Hat tilgang til Eintracht Braunschweig Fanforum nu.
                          De har ingen information im leisen hidtil end transfernarkeds 300.000 Euro (2,3 Millionen Kroner).
                          4 Millionen kroner plus 4 Millionen i optioner ville tilhøre til de højeste transfersummer de betalte nogensinde (der var vel kun 2 spillere de betalte mere end en million Euro for) og det ville vise en meget stor tiltro i Tingager skrev mig en bruger der.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Hat tilgang til Eintracht Braunschweig Fanforum nu.
                            De har ingen information im leisen hidtil end transfernarkeds 300.000 Euro (2,3 Millionen Kroner).
                            4 Millionen kroner plus 4 Millionen i optioner ville tilhøre til de højeste transfersummer de betalte nogensinde (der var vel kun 2 spillere de betalte mere end en million Euro for) og det ville vise en meget stor tiltro i Tingager skrev mig en bruger der.
                            Mon ikke det er ca 4 i transfer og 2,5-3 mill i mulige bonusser. Så ligger vi deres sædvanlige lag for spillertransfers

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Hat tilgang til Eintracht Braunschweig Fanforum nu.
                              De har ingen information im leisen hidtil end transfernarkeds 300.000 Euro (2,3 Millionen Kroner).
                              4 Millionen kroner plus 4 Millionen i optioner ville tilhøre til de højeste transfersummer de betalte nogensinde (der var vel kun 2 spillere de betalte mere end en million Euro for) og det ville vise en meget stor tiltro i Tingager skrev mig en bruger der.

                              Ifølge Transfermarkt har de betalt 750.000 Euro for deres anden nordiske centerforsvarer Gustav Valsvik, som helt klart også var et større navn end Tingager (norsk landsholdsspiller, absolut stamspiller og viceanfører for Strømgodset inden salg). Igen er det beløb jo nok også et bud fra lokal presse eller lign.
                              Hvis vi leger med tanken om, at vi f.eks. samlet får 500.000 (=ca. 3,8 mio) for Tingager, så ville det sikkert gøre mange herinde sure. Men hvis forudsætningen er, at man har en direkte erstatning i truppen i form af Tverskov - som ellers ville ønske sig væk, fordi han får for lidt spilletid på samme position - så er et salg til knapt 4 mio egentlig logisk nok. Vi kan næppe få så meget for en 'sur' Tverskov.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Ifølge Transfermarkt har de betalt 750.000 Euro for deres anden nordiske centerforsvarer Gustav Valsvik, som helt klart også var et større navn end Tingager (norsk landsholdsspiller, absolut stamspiller og viceanfører for Strømgodset inden salg). Igen er det beløb jo nok også et bud fra lokal presse eller lign.
                                Hvis vi leger med tanken om, at vi f.eks. samlet får 500.000 (=ca. 3,8 mio) for Tingager, så ville det sikkert gøre mange herinde sure. Men hvis forudsætningen er, at man har en direkte erstatning i truppen i form af Tverskov - som ellers ville ønske sig væk, fordi han får for lidt spilletid på samme position - så er et salg til knapt 4 mio egentlig logisk nok. Vi kan næppe få så meget for en 'sur' Tverskov.
                                Det bekymre mig vi ikke er i stand til at gøre os tilstrækkeligt attraktive for en spiller af Tingagers kaliber til at finde os interessante. Nuvel, han er ung og har haft en eksplosiv udvikling, meeen..

                                Ved vi hvad lønningerne er i 2. Bundesliga - altså hvor økonomisk attraktivt det er for Tingager? Er det et markant bedre udstillingsvindue, end toppen af den Danske superliga? Det må vores spillere vel nødvendigvis have en tro på vi kan komme tilbage til, hvis projektet nogensinde skulle kunne lykkes? Eller ligger en del af OB problematikken i, at den tro netop ikke er der?

                                Der var engang, starter mange eventyr - hvor vi kunne holde på spillere af denne typ. Øv..

                                Edit: det var nok mere en generel kommentar til tråden, end spørgsmål i relation til dit indlæg Nixcha (mb)
                                Last edited by Netsirk; 09-01-2018, 14:15.

                                Comment

                                Working...
                                X