Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 15/16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Skidt for Hobro kun at få 4-4 efter at have været foran 4-1 mod de nærmeste rivaler ... 4 min inde i overtiden ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Skidt for Hobro kun at få 4-4 efter at have været foran 4-1 mod de nærmeste rivaler ... 4 min inde i overtiden ..
      Ja, de har lidt modvind på cykelstierne i den har halvsæson, mister 3 point til AGF på skrivebordet (anket igen, ved det), mister en hjemmesejr over Esbjerg på et forkert dømt straffe og så i dag. Har lidt ondt af dem, men de er ikke døde endnu og da slet ikke hvis Ove tiltræder i pausen, men selv om jeg har lidt ondt af dem, så er det da ikke et hold der vil blive savnet i suppen.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
        Skidt for Hobro kun at få 4-4 efter at have været foran 4-1 mod de nærmeste rivaler ... 4 min inde i overtiden ..
        Vild kamp!

        Men man kan sige - foran 4-1 SKAL de altså være dygtige nok til at holde føringen hjem til slutfløjtet, hvis de mener, de har noget at gøre i Superligaen....det har de pt. ikke, i mine øjne.

        Næste kamp i dag: I optakten har der været bragt et interview med Nicolaj Jørgensen....pludselig er jeg glad for, at han ikke kom til OB. Jeg var blevet stiktosset, hvis en OB-spiller åbenlyst havde sagt på åben tv-skærm, at motivationen ikke altid var til stede til kampene mod de "små" hold (ordret brugte han ordet "kampgejsten" i stedet for motivation). Så kunne han bare blive bænket resten af sin kontrakt-tid ud.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Vild kamp!

          Men man kan sige - foran 4-1 SKAL de altså være dygtige nok til at holde føringen hjem til slutfløjtet, hvis de mener, de har noget at gøre i Superligaen....det har de pt. ikke, i mine øjne.

          Næste kamp i dag: I optakten har der været bragt et interview med Nicolaj Jørgensen....pludselig er jeg glad for, at han ikke kom til OB. Jeg var blevet stiktosset, hvis en OB-spiller åbenlyst havde sagt på åben tv-skærm, at motivationen ikke altid var til stede til kampene mod de "små" hold (ordret brugte han ordet "kampgejsten" i stedet for motivation). Så kunne han bare blive bænket resten af sin kontrakt-tid ud.
          Det kunne så også ses i dag da han reelt ikke var med i første halvleg ... og så endte den 0-0 ... Måske motivation/kampgejst havde gjort forskellen ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #80
            I onside kommer en Superliga spiller i studiet og fortæller han stopper karrieren. Kunne det måske være HHA ? :)

            Comment


              #81
              Og Graulund står of siger ar han virkelig tror falk havner i BIF. Men han siger dog også han håber for OB at de får forlænget eller sælger ham til udlandet

              Comment


                #82
                Hobro taber 2-0 uden at have et skud på mål. Og for den sags skyld "off target".. i følge livescore..

                Ikke nogen god debut til Ove Peeee

                Comment


                  #83
                  Det er fanme lækkert, at det er så længe siden man har hørt en OB'er sige det..

                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...kke-fra-start/

                  Comment


                    #84
                    Så blev Wieghorst lige fortid i Aarhus, overraskende alligevel...

                    Twitter skal nok blive underholdene i dag, de første jokes dukker allerede op...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Så blev Wieghorst lige fortid i Aarhus, overraskende alligevel...

                      Twitter skal nok blive underholdene i dag, de første jokes dukker allerede op...
                      hvad mon odds er på Guld-Glenn og Hjulemanden 🏆🎄
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        hvad mon odds er på Guld-Glenn og Hjulemanden 🏆🎄
                        Fik allerede sidste uge at vide at Glen var på plads så spil på ham
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #87
                          Det er lidt sjovt at han bliver fyret efter en sejr. Men så må det jo betyde at beslutningen var taget for flere dage siden. Nu har nu træner hele vinteren til at forme holdet.
                          weakhorse? Ja han er klar til at blive landsholds træner nu hvis det skulle friste DBU. Ps. Er IKKE et rygte

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                            Det er lidt sjovt at han bliver fyret efter en sejr. Men så må det jo betyde at beslutningen var taget for flere dage siden. Nu har nu træner hele vinteren til at forme holdet.
                            weakhorse? Ja han er klar til at blive landsholds træner nu hvis det skulle friste DBU. Ps. Er IKKE et rygte
                            Tja lidt spøjst , men kontrakten med Glen var skrevet under inden kampen i går
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #89
                              Det kan blive et stærkt team. Jeg tror Glen kan gøre Agf til tophold på langt sigt.

                              Comment


                                #90
                                Så takker den kære HHA sgu af for de falske striber idag. Al det man husker han gjorde for OB i sin OB tid

                                Comment

                                Working...
                                X