Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 15/16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    FCK er en smule uheldige i kampen mod Hobro
    så den ikke - men de vandt da og har indtaget 1. pladsen igen

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      så den ikke - men de vandt da og har indtaget 1. pladsen igen
      De havde en millard chancer. De er godt nok ikke skarpe i offensiven endnu (bortset fra Cornelius)
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #48
        Og Brøndby er ved at blive skilt ad af AAB. Fandeme en vild sæson der er gang i i Superligaen i år.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #49
          Ja det er ikke mange runder siden at snakken gik om FcK var hæget af FcM...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Ja det er ikke mange runder siden at snakken gik om FcK var hæget af FcM...
            FCK ser ud til at blive stærkere og stærkere, mens FCM har vundet på trods af dårligt spil. Jeg kan ikke se FCM gentage mesterskabet.
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              FCK ser ud til at blive stærkere og stærkere, mens FCM har vundet på trods af dårligt spil. Jeg kan ikke se FCM gentage mesterskabet.
              Det tror jeg du får ret i...

              Det er også lidt vildt at der kun er 3 hold der har scoret færre mål end FcM...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                De havde en millard chancer. De er godt nok ikke skarpe i offensiven endnu (bortset fra Cornelius)
                ja han ser så småt ud til at være ved at komme i gang igen....desværre - nød lidt at de havde smidt så mange penge efter at hente ham hjem......

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  FCK ser ud til at blive stærkere og stærkere, mens FCM har vundet på trods af dårligt spil. Jeg kan ikke se FCM gentage mesterskabet.
                  Når FCM er ude af Europa, vinder de det hele igen og så skal de nok byde FCK op til dans - er mit bud :o)

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                    Når FCM er ude af Europa, vinder de det hele igen og så skal de nok byde FCK op til dans - er mit bud :o)
                    Der tror jeg du har ret.

                    FCM har ikke en trup der er bred nok til at spille 2 kampe hver uge.

                    Men det har FCK så heller ikke, de skal være glade for at de er ude af Europa, så de kun skal fokusere på den hjemmelige liga.

                    Comment


                      #55
                      Vi er åbenbart ikke det eneste hold, der har det svært i "udlandet": http://www.bold.dk/nyt/hoejers-perle...-ud-af-pokalen

                      Comment


                        #56
                        Silly season: VFF foran mod AAB

                        Det ender med, at der er 2 point fra 6.pladsen til nedrykning og det er ikke til OBs fordel!

                        Comment


                          #57
                          Ærgerligt, at kampe skal afgøres på skrivebordet.
                          Men i skrivende stund er det vel OB's held, at Hobro bliver fratrukket 3 points.

                          http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ge-dom/5751739
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #58
                            Man kan jo så undre sig over om Jacob Nielsen talte sandt om han ikke viste noget før kampen, men sjovt nok på hjemvejen at man lige fik lyst til at tjekke op på en spiller fra modstanderens hold. Man skal jo vise fair-play på banen, så skal man vel også uden for banen som klub. Så hvis han ikke har rent mel i posen. Så burde AGF vel også have fået straf, ved ikke at få tildelt de 3 point.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Ærgerligt, at kampe skal afgøres på skrivebordet.
                              Men i skrivende stund er det vel OB's held, at Hobro bliver fratrukket 3 points.

                              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ge-dom/5751739
                              Hvorfor mener du at det er en fordel at Hobro bliver trukket 3 point? Vi ligger i et tæt midterfelt hvor AGF er en konkurrent

                              Comment


                                #60
                                I dag lider jeg med Hobro, hold kæft noget svineri! Dommerne laver simpelthen for mange fejl, og med de penge der er i fodbold, så er det bare ikke godt nok. Vi må ha' indført brug af video nu!

                                Comment

                                Working...
                                X