Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen sæson 15/16

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• QuesT
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Når FCM er ude af Europa, vinder de det hele igen og så skal de nok byde FCK op til dans - er mit bud :o)
    Der tror jeg du har ret.

FCM har ikke en trup der er bred nok til at spille 2 kampe hver uge.

Men det har FCK så heller ikke, de skal være glade for at de er ude af Europa, så de kun skal fokusere på den hjemmelige liga.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    FCK ser ud til at blive stærkere og stærkere, mens FCM har vundet på trods af dårligt spil. Jeg kan ikke se FCM gentage mesterskabet.
    Når FCM er ude af Europa, vinder de det hele igen og så skal de nok byde FCK op til dans - er mit bud :o)

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    De havde en millard chancer. De er godt nok ikke skarpe i offensiven endnu (bortset fra Cornelius)
    ja han ser så småt ud til at være ved at komme i gang igen....desværre - nød lidt at de havde smidt så mange penge efter at hente ham hjem......

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    FCK ser ud til at blive stærkere og stærkere, mens FCM har vundet på trods af dårligt spil. Jeg kan ikke se FCM gentage mesterskabet.
    Det tror jeg du får ret i...

Det er også lidt vildt at der kun er 3 hold der har scoret færre mål end FcM...

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Ja det er ikke mange runder siden at snakken gik om FcK var hæget af FcM...

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Ja det er ikke mange runder siden at snakken gik om FcK var hæget af FcM...

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Og Brøndby er ved at blive skilt ad af AAB. Fandeme en vild sæson der er gang i i Superligaen i år.

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    så den ikke - men de vandt da og har indtaget 1. pladsen igen
    De havde en millard chancer. De er godt nok ikke skarpe i offensiven endnu (bortset fra Cornelius)

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    FCK er en smule uheldige i kampen mod Hobro
    så den ikke - men de vandt da og har indtaget 1. pladsen igen

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Crazy sæson - efter 9 runder sidste år :

- var OB 15 point efter første pladsen / i år 5 point
    - havde OB kun vundet 1 kamp / i år 4
    - havde OB 6 point / i år 13
    - havde OB sidste år ligget på 5. pladsen med de 13 point
    - OB har ikke klaret sig markant bedre i de første 9 runder siden 2009-2010!

Så isoleret sæsonstart-sammenligning peger i en retning - det går bedre i OB end sidste efterår!
    nu var sidste sæson start også mere end elendig.

Ja det peger i den rigtige retning, men hold op nogle bump der er på vejen - meget ustabilt.

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    FCK er en smule uheldige i kampen mod Hobro

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Crazy sæson - efter 9 runder sidste år :

- var OB 15 point efter første pladsen / i år 5 point
    - havde OB kun vundet 1 kamp / i år 4
    - havde OB 6 point / i år 13
    - havde OB sidste år ligget på 5. pladsen med de 13 point
    - OB har ikke klaret sig markant bedre i de første 9 runder siden 2009-2010!

Så isoleret sæsonstart-sammenligning peger i en retning - det går bedre i OB end sidste efterår!

Leave a comment:

• jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    så langt, så godt  spillede han så uden en arbejds- og opholdstilladelse i DK
    Han spillede, og scorede, jf. denne artikel før han havde arbejdstilladelse: http://www.b.dk/sport/boede-til-fck-...lovlig-spiller

20.000 kr. i bøde til FCK; 1.000 til Adi selv. I forhold til Hobro-sagen:
    "DBU meldte sidenhen ud, at FC Københavns lovovertrædelse ikke ville få nogen sportslige konsekvenser for klubben, eftersom Adi havde sin spillertilladelse i orden."

I øvrigt et tåbeligt system, det der har fanget Hobro: Alle papirer er i orden, undtagen at hans spillercertifikat ligger i Randers' pengeskab. Han er registreret som professionel spiller hos Hobro, men man mangler lige det sidste formalia. Selvom det måske ville gavne os, at Hobro blev isoleret på nedrykningspladsen, så håber jeg de beholder pointene. De har tjent dem på banen, og det er simpelthen for åndsvagt et system, når det ikke er godt nok, at DBU har registreret ham som spiller hos Hobro.

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af jchristo Se indlæg
    Der var ingen problemer med hans fodboldmæssige papirer. Det var udelukkende hans "civile" tilladelse, der ikke var på plads, og det sked FCK så højt og flot på og tog bøden. DBU havde ingen problemer med det, for deres papirdel var som sagt på plads.
    så langt, så godt 👍🏻 spillede han så uden en arbejds- og opholdstilladelse i DK
    Last edited by manner; 15-09-2015, 19:46.

Leave a comment:

• jchristo
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det er da måske en overreaktion st i dømme bøder for at lade ham træne, men det er vel ret beset hovederhvervet i det job...jeg husker ikke om han spillede uden formalia var i orden..jeg husker kun han scorede i debutkampen.
    Der var ingen problemer med hans fodboldmæssige papirer. Det var udelukkende hans "civile" tilladelse, der ikke var på plads, og det sked FCK så højt og flot på og tog bøden. DBU havde ingen problemer med det, for deres papirdel var som sagt på plads.

Leave a comment:

Working...
X