Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fcm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg har ikke en dyt forstand på, om det var et såkaldt "reservehold", Brugge stillede med i aften. Men jeg ved til gengæld, at Brugge har revet div. danske hold rundt de sidste par år, så alene det at FCM går derned og vinder, det giver lidt respekt her hos mig.

    Og så er jeg overbevist om, at OB også ville have været blevet rykket rundt - selv af "reserverne" som du kalder dem.

    Og hvornår har vi sidst haft et dansk hold tæt på videre avancement efter kun 2 kampe? Jeg erindrer det ikke....OB har i hvert fald ikke været der i nærheden.

    Selvom man "hader" en klub, kan man godt være stor nok til at udvise lidt respekt for klubbens resultater.
    I fodbold behøves man ikke en døjt at være "stor"; jeg holder ikke med andre hold end OB, så jeg under dem ikke en skid. Og da slet ikke den bastard af en fodboldklub, der slet ikke burde eksistere, imo.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Et belgisk reservehold? Det er vel ikke så vildt igen
    Jeg har ikke en dyt forstand på, om det var et såkaldt "reservehold", Brugge stillede med i aften. Men jeg ved til gengæld, at Brugge har revet div. danske hold rundt de sidste par år, så alene det at FCM går derned og vinder, det giver lidt respekt her hos mig.

    Og så er jeg overbevist om, at OB også ville have været blevet rykket rundt - selv af "reserverne" som du kalder dem.

    Og hvornår har vi sidst haft et dansk hold tæt på videre avancement efter kun 2 kampe? Jeg erindrer det ikke....OB har i hvert fald ikke været der i nærheden.

    Selvom man "hader" en klub, kan man godt være stor nok til at udvise lidt respekt for klubbens resultater.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Hate them or love them, det er kraftedeme sejt af FCM. Igen igen.

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Vildt nok det FCM har gang i i Belgien her til aften
    Et belgisk reservehold? Det er vel ikke så vildt igen

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    Vildt nok det FCM har gang i i Belgien her til aften

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    *1: Enig. De spillede satme godt.
    *2: De fortjener at være der. Med deres gode spillere. Købt for halvstjålne penge (Dempo-millionerne)
    *3: Fint, hvis FCKs økonomiske og titelmæssige greb på ligaen bliver stækket lidt. Håber dog ikke, at FCM bliver et nyt FCK. De er om muligt næsten klammere end FCK...
    Vi er på helt samme linje. Der er dog endnu ingen hold, der overgår FCK i klamhed, i mine øjne. Det er fedt, at de bliver udfordret på deres trone i disse år af de jyske hold, når nu Brøndby klumper rundt i ingenmandsland stadigvæk.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Crone fik noget der lignede 50 tweets fra utilfredse fodboldfans på den der. Tror ikke han fyrer den af igen
    Haha, kan se der er en mur af indlæg...

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Jeg synes sgu det er fedt lavet af FCM. De har spillet klogt, fornuftigt og m internationalt snit i de 2 kampe mod Saints, så jeg kan sagtens unde dem det gruppespil - glæder mig til at se dem i europæisk aktion frem for FCK.
    Flot resultat ja, men det er der så mange resultater der er, det bliver jeg ikke ulv af... Glæder mig til at høre om de ryger ud på røv og albuer...

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Og så præsentere de lige en ny spiller i morgen. Mon ikke det er en ny 20 mill kroners investering
    Skulle være ham her: https://en.wikipedia.org/wiki/Filip_...8footballer%29

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    AAAAAARRRH "I aften er vi alle ulve"..... hold nu KÆÆÆFT med det der...
    Crone fik noget der lignede 50 tweets fra utilfredse fodboldfans på den der. Tror ikke han fyrer den af igen

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg

    Jeg synes sgu det er fedt lavet af FCM. De har spillet klogt, fornuftigt og m internationalt snit i de 2 kampe mod Saints,*1

    så jeg kan sagtens unde dem det gruppespil*2

    - glæder mig til at se dem i europæisk aktion frem for FCK.*3
    *1: Enig. De spillede satme godt.
    *2: De fortjener at være der. Med deres gode spillere. Købt for halvstjålne penge (Dempo-millionerne)
    *3: Fint, hvis FCKs økonomiske og titelmæssige greb på ligaen bliver stækket lidt. Håber dog ikke, at FCM bliver et nyt FCK. De er om muligt næsten klammere end FCK...

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    AAAAAARRRH "I aften er vi alle ulve"..... hold nu KÆÆÆFT med det der...
    Jeg synes sgu det er fedt lavet af FCM. De har spillet klogt, fornuftigt og m internationalt snit i de 2 kampe mod Saints, så jeg kan sagtens unde dem det gruppespil - glæder mig til at se dem i europæisk aktion frem for FCK.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    AAAAAARRRH "I aften er vi alle ulve"..... hold nu KÆÆÆFT med det der...

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Og så præsentere de lige en ny spiller i morgen. Mon ikke det er en ny 20 mill kroners investering

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Det er måske slet ikke så tosset...

    Europa d. 5. og 26. Nov... 4. og 5. gruppe kamp som meget vel kan blive de afgørende... De kan meget vel have Europa i hoved og ben på det tidspunkt, samt de har EfB d. 8...

    ... men er det noget med landskamps pause imellem der..?

    Leave a comment:

Working...
X