Er der nogen, der har fulgt med i Brasiliens træningskampe, og som har et indryk af, hvordan de stiller op i morgen? Jeg er især selv meget i tvivl om deres midtbane, hvor de har både Paulinho, Fernandinho, Gustavo, Oscar, Ramires, Hernanes og Willian... For mig er der ikke nogen der skiller sig ud som oplagte starter i forhold til de andre?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
VM i Brasilien
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægog vi skulle ikke vente længe før den første mindre skandale ramte vm.....pinlig gang skuespil af Fred, og desværre faldt dommeren for det. Og uden at kende meget til ham - men en japansk dommer i en åbningskamp?
Og ja, man tænker hurtigt "matchfixing", når man ser sådan noget der.
Stakkels Kroatien. Nu er jeg spændt på, om der er nogen, der mener, at argumentet med "dommerfejl udligner sig over tid" er validt i dette tilfælde.
Jeg synes, det er en skændsel, og det mindsker klart min interesse for slutrunden. Det er virkelig tankevækkende, at værtsnationen får foræret en sejr i åbningskampen...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægHele debatten omkring indførsel af videodommer/challenges er jo højrelevant igen.
Og ja, man tænker hurtigt "matchfixing", når man ser sådan noget der.
Stakkels Kroatien. Nu er jeg spændt på, om der er nogen, der mener, at argumentet med "dommerfejl udligner sig over tid" er validt i dette tilfælde.
Jeg synes, det er en skændsel, og det mindsker klart min interesse for slutrunden. Det er virkelig tankevækkende, at værtsnationen får foræret en sejr i åbningskampen...
Comment
-
Brasilianerne har jo altid skabt sig, men det gælder så stort set også for alle de spansk/portugisisk talende... Klamme individer...
Håber virkelig der er et hold der bare flækker de hold der midt over, det kunne værre Holland, og det kunne allerede være i aften mod Spanien at de første knogler brækker...
Krydser fingre...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Lad det være sagt. Jeg er softcore skabs-medløberfan når det kommer til landshold.
Jeg følger sjældent landsholdets kedelige kampe i kvalifikationen og jeg ville aldrig spilde mit liv på deres venskabskampe, men slutrunder er for fede!
Under slutrunder er min favorisering altid:
1. Danmark
2. Argentina
3. Tyskland
Som mange andre glæder jeg mig også til at se hvad Belgien kan... og håber at Brasilien, Spanien og Ronaldo får smæk!
Comment
-
Vaudeville Smash - Zinedine Zidane ft. Les Murray:
http://www.youtube.com/watch?v=nrOLG...ature=youtu.beÅh Syd-London
Er dejlig smuk
Åh Syd-London er dejlig smuk
Fyldt med p*tt*r, f*sse og Charlton
Åh Syd-London er dejlig smuk
Comment
-
Så står den på England - Italien i dag.
Hvem holder i med?
Hvad tror i slutresultatet bliver.
Jeg har ikke besluttet mig for hvem af dem jeg håber på, men jeg tror den slutter 2-2.Last edited by Henrik Kristensen; 14-06-2014, 11:30.
Comment
Comment