Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Manchester United

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    så faldt den nye manager endelig på plads :)

http://9gag.com/gag/a8WQvR6

Leave a comment:

• Morgaine
    replied
    Det var skønt at se spillerne smile i går og spille god bold... Ved godt Norwich ikke var prangende...

Og ved stillingen 3-0 skiftede Giggs offensivt ind.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Der er mange bud på hvorfor han røg, men det virker lidt som om det mest er fordi EL pladsen også glippede nu, samt at Moyes åbenbart har været alvorlig på kant med kulturen omkring talent arbejdet i klubben...

Hvor om alting er, fik du dog ret i han røg...

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    The Independent skriver, at der var en klausul i Moyes' kontrakt, så man kun skulle betale ham for et enkelt år, ud over det han allerede har fuldført, hvis man sluttede udenfor CL-pladserne. Det er en kraftig indikation på, at mit oprindelige gæt var korrekt. Man Us ledelse ville ikke acceptere, at man sluttede uden for CL-pladserne.

http://ind.pn/1tvULXy

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Hvad der er gået galt?

1. På intet tidspunkt har hverken Rooney eller Van Persie været hverken i topform eller klar i en længere periode.
    2. Alex Ferguson var og er stadig den bedste motivator i international fodbold - enhver ved at hans svagheder ligger i det taktiske. (Selv om også det er på et, relativt, højt niveau. Moyes har været for grundig i sin tilgang til truppen, hvis det overhovedet giver mening.
    3. Selve truppen er ikke god nok. Men Alex Ferguson formåede at få det maksimale ud af alle spillere på de rigtige tidspunkter; det har Moyes ikke.

Det er sådan set de 3 væsentligste grunde.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Jeg er skuffet... Røvbananer alle sammen...

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Som nævnt tidligere, så tror jeg ikke på at en placering uden for CL-pladserne vil være acceptabelt for ledelsen.

Alle snakker om en "opbygningssæson", og at Moyes skal "finde sine fødder" og "skabe sit eget hold" og yada yada. Men hvad er det lige han har skrevet under på? Han kommer til en af verdens rigeste klubber, der er forsvarende engelske mestre, ikke en tidligere storklub, der skal rejses igen.

Fakta er, at han spiller med stort set det samme hold der blev engelske mestre i sidste sæson, plus Mata, Fellaini, Januzaj, Zaha (som man idiotisk nok har sendt på porten) og en tilbagevendt Fletcher.

At "finde sine fødder" læser jeg som "ok, vi bliver nok ikke mestre, men så må vi nøjes med CL", ikke "vi slutter som nummer seks-syv stykker, ryger historisk tidligt ud af pokalturneringerne, ryger (sandsynligvis) ud af CL til et mildest talt middelmådigt græsk hold, og bruger 3 millioner kr om ugen på at holde på Rooney".

Kan det betale sig at fyre ham i denne sæson, spørger du? Spørgsmålet er vel nærmere om de tør beholde ham. Hvis de ikke kvalificerer sig til CL, bliver det mere end svært at hente spillere ind til sommer i en klasse der kan konkurrere med Chelsea, Arsenal og Man City (for slet ikke at snakke om Real, Barca og PSG). Og hvis han har mistet omklædningsrummet, som den i øvrigt velformulerede artikel som Morgaine linkede til antyder, så er løbet kørt. Så ville det kræve en monumental indsats af Moyes at komme tilbage på fode.

Den slags tid og tålmodighed har man bare ikke i en klub, der i egen forståelse skal være en af verdens fem største klubber. Uanset hvad man så siger udadtil.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Nu følger jeg ikke Man U specielt tæt, så dette er hverken et ledende eller provokerende spørgsmål: Er der ændret noget i spillestil og/eller opstilling, fra før til nu, som kan forklare den store forskel?
    så tæt følger jeg heller ikke Man U. men tror måske mere holdet overpræsterede i sidste sæson. Og der tror jeg ikke Moyes har kunnet tvinge de sidste par dråber ud af spillerne på samme måde som en Ferguson. Oveni det har van Persie været en del skadet hvilket jo bestemt heller ikke har hjulpet.
    - Og så syntes jeg at have læst/hørt et sted at Moyes stort set ikke har stillet med samme opstilling to kampe i træk igennem hele sæsonen, selvfølgelig har skader spillet ind - men manden har ikke kunnet finde sin optimale opstilling.
    Og så mener jeg det var en fejl at Moyes ikke i langt større grad gik ind og satte sit eget præg på truppen, en trup der i forvejen nok var på vej ned af bakke - og hvad bringer han; en enkelt spiller der så slet ikke har slået til.

Om det er det rigtige at smide ham på porten nu....tja hvis tilliden til at han kan genskabe holdet ikke er der så er det ihvertfald bedre at skifte ham nu frem for efter sommer når de har været ude og bruge en mindre formue på at optimere truppen.

Leave a comment:

• MaxHH
    replied
    Nu følger jeg ikke Man U specielt tæt, så dette er hverken et ledende eller provokerende spørgsmål: Er der ændret noget i spillestil og/eller opstilling, fra før til nu, som kan forklare den store forskel?

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Endelig. Vildt at flere hold som United ikke havde tabt hjemme til i mange år. Ja det gjorde de så under moyes

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    så røg moyes sgu

edit: og hjulmand stopper i fcn til sommer....en sammenhæng måske ;)
    Last edited by mhbp; 22-04-2014, 09:33.

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Så gik den ikke længere desværre. Oppe mod overmagten. Men sikke mål af evra. G skønt Barca røg ud også

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Det bliver svært ja...
    Omvendt var kvartfinalerne målet, så der vil ikke gå noget tabt... men hvor vil jeg dog gerne nakke Bayern... og fordi det er United, kan alt ske, det har Bayern selv været udsat for før... :-)

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    man U vs Bayern i Chl....

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    dog bliver det svært mod evt bayern real, eller barca med det forsvars spil de leverede igår :(
    og dog mener Moyes at de kan gå hele vejen....virker temmelig urealistisk, tror kvartfinalen bliver ende station i denne omgang

Leave a comment:

Working...
X