Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Manchester United

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
    Det er SÅ vigtigt. Nu mangler vi bare en forsvarspiller og A. Vidal til midtbanen. Bekymrer mig dog, at vi brænder SÅ mange penge af. Der må være rigeligt at tage af.
    tja...men det er jo tydeligvis nødvendigt - da man ikke rigtigt har formået at foretage et løbende skifte i truppen, og når man SKAL tilbage til top 4 i denne sæson - så må man brænde en del penge af.

men forstår ikke helt at man ikke har kigget mere på forsvaret og den centrale midtbane...

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Welbeck angivelig til Arsenal for £16M. Det er da godt nok United der står som vinder i dén handel.

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Morgaine Se indlæg
    Læste lige på en engelsk side på facebook, at der er rygter om en tysk klassespiller til United i aften.
    Det kan kun være Hummels.

Blind er nu også officiel.

Leave a comment:

• amphibia
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Bum...

Det er SÅ vigtigt. Nu mangler vi bare en forsvarspiller og A. Vidal til midtbanen. Bekymrer mig dog, at vi brænder SÅ mange penge af. Der må være rigeligt at tage af.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Bum...

Leave a comment:

• Morgaine
    replied
    Læste lige på en engelsk side på facebook, at der er rygter om en tysk klassespiller til United i aften.

Leave a comment:

• sjn
    replied
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle4993900.ece
    falcao til united, spændende, men kom nu med de defensive forstærkninger

Leave a comment:

• Morgaine
    replied
    Det er sgu trist. Han er en rigtig god fodboldspiller.
    Hellere have ham i truppen end Ashley Young.

Ja det er et tab på 100 mill. Kr

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Det er dæleme også mange penge for i hvert fald fem spillere der ikke er klubben værdig mere.

Gad selv godt beholde Kagawa.

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier-league/officielt-kagawa-skifter-til-dortmund

det blev det så ikke til....60 mill - lyder godt nok billigt

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Interessant artikel fra Guardian, der handler om Uniteds "overskudspillere".

Man arbejder på at komme af med Chicharito, Welbeck, A. Young, Kagawa, Anderson og Cleverly. Hvis man får solgt alle seks spillere sparer man ca. 4.4 millioner dkr om ugen i lønninger, eller ca. en kvart milliard om året. Og det er uden evt. transferbeløb.

Wow

http://www.theguardian.com/football/...agawa-anderson
    fandme også sent i vinduet hvis det falder på plads - for der skal vel også noget ind den anden vej. Lige pt tror jeg ManU vil få mere end svært ved at klare en top 4 med den trup - angrebet ser jo ganske fornuftigt ud - men forsvaret mangler godt nok noget kvalitet....og midtbanen kunne vel også godt bruge en tilgang eller 2...

Leave a comment:

• Morgaine
    replied
    Det er dæleme også mange penge for i hvert fald fem spillere der ikke er klubben værdig mere.

Gad selv godt beholde Kagawa.

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Interessant artikel fra Guardian, der handler om Uniteds "overskudspillere".

Man arbejder på at komme af med Chicharito, Welbeck, A. Young, Kagawa, Anderson og Cleverly. Hvis man får solgt alle seks spillere sparer man ca. 4.4 millioner dkr om ugen i lønninger, eller ca. en kvart milliard om året. Og det er uden evt. transferbeløb.

Wow

http://www.theguardian.com/football/...agawa-anderson

Leave a comment:

• Morgaine
    replied
    Se det er et sjovt fact.
    Selvom det absolut ikke var sjovt i tirsdags.

Men hey. Di Maria har fået nummer 7

Og jeg kan dufte en ny Unitedtrøje til mig :)

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Fun fact... Da Real Madrid købte De Maria, tabte de 4-0 den aften, til et secunda hold fra en lavere række...

Og så sker scenariet sgu lige igen da han skifter... men den var da godt nok lidt sjovere da det var Real...

Leave a comment:

• sjn
    replied
    Det var rigtig pinligt.
    Selv med reserver burde de have vundet.
    Men det lignede mere at det var MK Dons der var PL hold.
    De ville det.

Og jeg har bare ikke fidus til den formation han vil spille med Van Gaal
    enig, spillerne passer bare ikke ind i det system

Leave a comment:

Working...
X