Det var rigtig pinligt.
Selv med reserver burde de have vundet.
Men det lignede mere at det var MK Dons der var PL hold.
De ville det.
Og jeg har bare ikke fidus til den formation han vil spille med Van Gaal
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Manchester United
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEnig.
Men jeg har bare haft en del diskussioner med MU-fans, der mente at United ikke var en "købeklub", i modsætning til Chelsea, City, LFC, og andre storhold i Europa, fordi de opfostrede flere ungdomsspillere. Det blev lidt trættende i længden. Primært fordi det ikke helt er i overensstemmelse med sandheden...
Kender to LFC fans.
Den ene er så fanatisk, at man opgiver, at snakke fodbold med ham.
Bare det at han tager Suarez i forsvar, er for mig dråben.
Den anden, kan jeg snakke rigtig fodbold med.
Vi kan snakke om hinandens klubber og komme med kritik, uden at vi ryger i flæsket på hinanden. Vi er som regel enige :)
Leave a comment:
-
Forskellen er vel, at United aldrig har været legetøj, men nærmere et redskab til at komme af med noget gæld...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Morgaine Se indlægAltså, hvis man vil være på toppen, så koster det jo og man skal købe spillere.
Det er jo gamet.
Man kommer ikke langt med egne unge talenter. Ikke de første mange år.
Men jeg har bare haft en del diskussioner med MU-fans, der mente at United ikke var en "købeklub", i modsætning til Chelsea, City, LFC, og andre storhold i Europa, fordi de opfostrede flere ungdomsspillere. Det blev lidt trættende i længden. Primært fordi det ikke helt er i overensstemmelse med sandheden...
Leave a comment:
-
Altså, hvis man vil være på toppen, så koster det jo og man skal købe spillere.
Det er jo gamet.
Man kommer ikke langt med egne unge talenter. Ikke de første mange år.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Morgaine Se indlægSå skete der endelig noget positivt i klubben :)
Ander Herrera og Luke Shaw er blevet hentet til klubben :)
Ret gode handler i mine øjne.
Men det bedste er næsten, at alle Unitedfansenes snak om, at de ikke er en "købeklub" nu kan forstumme. De har nu brugt flere penge på transfers siden 2011 end både City og Chelsea... Og en halv milliard for to spillere. Yowsa!
Leave a comment:
-
Så skete der endelig noget positivt i klubben :)
Ander Herrera og Luke Shaw er blevet hentet til klubben :)
Ret gode handler i mine øjne.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Leander Se indlægMå ærligt indrømme at jeg ikke er ked af det. Langt fra.
http://oldtrafford.dk/nyheder/analyt...r-anerkendelse
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
Leave a comment:
-
Så er det officielt med Van Gaal som ny manager i klubben og Giggsy som assisterende manager :)
Lad der ske noget godt nu :)
Leave a comment:
Leave a comment: