Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
122 results in 0.0284 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Kan du ikke oprette en traad hvor du kan vaere effter Online? Det er vildt traettende at se paa du er efter ham hver gang han poster. I det mindste bidrager...
- Likes 2
-
-
-
Nu finder vi naturligvis aldrig ud af hvad der ville vaeret sket hvis en anden havde taget over eller blevet. Men hvorfor tror du at eksempelvis Alm,...
Leave a comment:
-
Hvor er det soergeligt at se paa der ingen vildskab er og hvorfor bliver vi ved med at holde fast I en formation der aldrig har fungeret? Spil nu bare...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Fed fight, fedt maal! God instilling indtil nu, hvis de fortsaetter saadan kan det blive rigtig godt
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er enig I det virker som panik og det er sindsygt frustrerende at se paa alle de aendringer der er lavet, men som SK ogsaa sagde under optakten, er...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Helt enig, traeningsbaner, stadion or NT er de eneste konstante i de sidste 13 aar.
Hvordan kan man forvente at professionelle spillere holder deres...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Helt enig og det er sgu vildt at ledelsen mente at en uerfaren traener kunme aendre det hele. I en saa svaer situation skal der sku erfarende kraefter...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvor er det dog soergeligt at se paa, baade stab og spillere fejler fuldstaendigt I dag. Vi er stor favoritter til at rykke ned, desvaerre....
Leave a comment:
-
Hvorfor helvede er der ikke en der gaar forrest og faar den stoppet, Helander kunme sagtens gaa meget taettere paa assisten uden at lave frispark, simpelthen...
- Likes 2
Leave a comment:
-
-
Jeg haaber saa meget du har ret, men med den indsats vi har set paa der seneste er jeg faktisk rimelig nervoes for denne kamp....
Leave a comment:
-
Hvor er det vigtigt med en sejr! Missede kampen, men det lyder til det var en fantastisk kamp, omend alt for spaendende igen. Er der nogen der ved om...
Leave a comment:
-
Hold nu, skal vi saa ogsaa vaelge en tilfaeldig kamp fra Alms tid, og sammenligne med?
Det virker som om du faar en lille orgasme naar det...
- Likes 4
Leave a comment:
Leave a comment: