Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Vejle - OB 10-03-2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

    Alle ved den ender 1-1.
    Elsker at tage fejl. Vanvittig kamp, vanvittig kamp af Fenger. vi skulle have scoret 4 mål.

    Comment


      Vi kan umuligt ende under det her Vejle hold. OB en klasse bedre.

      Comment


        Skal bare have en kølig afsluttet …
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Nervepirrende at vi lukkede den ikke tidligere. Men vi spillede en rigtig god kamp. Lidt mere kynisme og held med afsluningere og så havde vi hentet en storsejr.
          Og tusind tak skal gå til Myhra som hold sejren fast i de afgørende situationer og dukkede op med kongeredninger ved de få chancer Vejle kom til.
          Og Gomez spillede igen en rigtig stærk kamp.
          Vores vintertransfers sidder lige i skabet og vil give endnu mere glæde til os. :-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Fed kamp. Første gang SK reelt imponerer mig. Dynamisk taktik, ild i øjnene, power, folk i feltet. Det var sgu dejligt at se.

            BP er fed som højre wingback, og ham og Fenger har noget oldschool OB-power over sig! Fenger fylder meget og skal starte i angrebet.

            I dag spillede vi som et hold, og det er lang tid siden, jeg har set det.

            Eneste kritik: sådan en kamp skal lukkes, det blev unødigt spændende til sidst.

            Comment


              tja usandsynligt - men vi er i spil til top 6. Silkeborg skal tabe i sidste runde mod BIF, det er ikke så usandsynligt. Så skal vi selv slå FCK - det i sig selv bliver svært. Og så er det endda på hjemmebane. Og så skal det vidst også lige være med et par mål + til os eller minus til SIF.

              Jeg tror ikke på det. Men her inden sidste spillerunde ligger vi kun 3 point fra top 6. Crazy

              Comment


                "Hvis Fyn nogensinde kommer i krig, skal der kun én mand til at redde os allesammen!"

                https://twitter.com/OBstruktion1887/...jEvKHex0A&s=19
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  tja usandsynligt - men vi er i spil til top 6. Silkeborg skal tabe i sidste runde mod BIF, det er ikke så usandsynligt. Så skal vi selv slå FCK - det i sig selv bliver svært. Og så er det endda på hjemmebane. Og så skal det vidst også lige være med et par mål + til os eller minus til SIF.

                  Jeg tror ikke på det. Men her inden sidste spillerunde ligger vi kun 3 point fra top 6. Crazy
                  Yep. Og lidt mere held sidste uge ville have bragt os endnu tættere.
                  Beslutningen at tro på Søren Krogh var den helt rigtige.
                  Synes der viser sig fremgang fra uge til uge i vores spil og holdet har et helt andet udtryk og virker mental stabiliseret.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    tja usandsynligt - men vi er i spil til top 6. Silkeborg skal tabe i sidste runde mod BIF, det er ikke så usandsynligt. Så skal vi selv slå FCK - det i sig selv bliver svært. Og så er det endda på hjemmebane. Og så skal det vidst også lige være med et par mål + til os eller minus til SIF.

                    Jeg tror ikke på det. Men her inden sidste spillerunde ligger vi kun 3 point fra top 6. Crazy
                    Jeg vil hellere have at vi bliver nummer 7 og skal spille om en europæisk plads end at blive det tynde øl i Top6.

                    Comment


                      Jeg sad lidt med dårlige nerver da jeg så vores optaktskampe, der så vi ikke alt for gode ud. Men jeg er begejstret for hvordan vi er kommet ud til forårssæsonen. Vi har været bedst i alle vores udekampe. Det ser pludselig ok positivt ud.

                      Comment


                        Tak for en opløftende sejr, bare chancerne skal udnyttes meget, meget bedre. Men med det her udtryk og vilje skal vi spille hver gang. Taktisk også et rigtigt modent indsats. Viljar Myhra har allerede nu, i de få kampe han har spillet, efterladt en kæmpe indtryk, han er en rigtig god målmand med reflekser fra en anden verden. Sådan gutter, bare fortsæt de gode takter, vi skal have den sejr mod FC København.

                        Comment


                          I øvrigt klasse at se hvordan Onugkha blev spist af vores midtforsvar.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Hvis nu OB slår FCK 1-0 og Brøndby vinder 4-0 over Silkeborg som jo ikke kan vinde iøjeblikket. Så er OB i top 6. !!!!!!!!

                            Comment


                              Hvor er det vigtigt med en sejr! Missede kampen, men det lyder til det var en fantastisk kamp, omend alt for spaendende igen. Er der nogen der ved om man kan gense kampen nogensteder, og helst med adgang fra u'landet?

                              Comment


                                Hold nu kæft hvor var vi gode idag. Skulle jo minimum have vundet med 3-4 mål. Havde vi dog bare haft de 2p ekstra fra Aarhus i bagagen.
                                Så var det tæt på at jeg havde aflyst nedrykningskampen allerede nu. Men vi spiller stadig med kniven for struben de sidste mange kampe

                                Rami var international klasse. Hvilken spiller vi har. Slotsager,Myhra, Gomez og Fenger var også høj høj klasse

                                Comment

                                Working...
                                X