Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Sommer 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Præcis. Det bliver jo alt afhængig af hvem der smutter. lige nu har 3 kontrakt udløb
    Det forvirrer mig dog lidt at TB i vippen sagde at vi ville fortsætte med en lidt smallere trup mens han her siger vi skal have netto tilgang. Det vil betyde minimum 25 spillere som vel var ca det vi havde i superligaen.

Jeg håber at Bjørn og Nico bliver og så må Grubbe,Ivan,Yaya og Hansborg finde nye græsgange. De vil give plads til 3 stk A-spillere(som dog lyder lige i underkanten)

Mulige salg må være Luca og Don D. Men det vil evt blive sent i vinduet og så skal de erstattes med en anden A- spiller
    Altså, som at den skal være lidt smallere end den er nu, eller fortsætte med den smallere trup vi har nu, set i forhold til sidste sæson?

Det håber jeg egentlig også. Og så håber jeg vi har fundet det forsvar vi tror på og satser på. Det er ikke meget de har fået lov at spille sig på plads denne sæson. SK har haft svært ved at finde/tro på sine foretrukne. Det bliver satme godt nok straffet i Suppen ellers.
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

I mit hoved, så afhænger en forlængelse af Paulsen af om han kan se sig selv som 3/4 valg og om vi kan komme af med Gomez. Lige nu har vi mange penge bundet op i Bürgy, Gomez og Paulsen, men vi har samtidig behov for yderligere forstærkning, og vi vil vel heller ikke køre Askou ud på et sidespor.
      Gomez - hvis bare vi kunne få banket de fejl ud af hans spil - for syntes vi i dag så hvorfor han har spillet en del. Han har noget fart som hverken BP eller Bürgy besidder, så sender man ham videre så skal der findes noget kvalitet med fart i stængerne.

Comment

Dalslykke siger i stemmer for Ådalen at han har hørt rygter om at ob arbejder på forlængelse med nico. Jeg troede den var død men lækkert hvis han ender med at forlænge :)

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Det er ikke et forsvar af ham... jeg ville have skrevet det samme hvis det var Nagel eller en helt 3. der sagde det.

Nej, det er nærmere et opgør med især din evige lede imod alt hvad han gør og siger, som om du forstår hans virkelige agenda og vi andre ikke aner hvad der virkelig foregår.

Apropos... Hvordan går det i øvrigt med det andet vi snakkede om? Du skrev aldrig over PM???
          Kan du ikke oprette en traad hvor du kan vaere effter Online? Det er vildt traettende at se paa du er efter ham hver gang han poster. I det mindste bidrager han til forumment, mere end man kan sige om dig. Proev dog at vokse lidt op og respekter han ikke deler dine meninger.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Gomez - hvis bare vi kunne få banket de fejl ud af hans spil - for syntes vi i dag så hvorfor han har spillet en del. Han har noget fart som hverken BP eller Bürgy besidder, så sender man ham videre så skal der findes noget kvalitet med fart i stængerne.
            Er for så vidt enig, men de fejl er jo bare en del af ham. Hvis trænerne ikke kan bruge ham nu, så kan de da slet ikke næste sæson. Han har kontrakt til 2028, og jeg tænker han får en pæn løn, så vi får nok ret svært ved at komme af med ham. Det er en svær situation som klubben har sat sig selv i, men jeg tænker ikke han har den store fremtid her.

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
              Dalslykke siger i stemmer for Ådalen at han har hørt rygter om at ob arbejder på forlængelse med nico. Jeg troede den var død men lækkert hvis han ender med at forlænge :)
              Jeg håber det er sandt. Vi får svært ved at hente en der er lige så god. Han er vores bedste dribler, bedste offensive back, og han kan dække begge sider meget kompetent.

Comment

Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg

Kan du ikke oprette en traad hvor du kan vaere effter Online? Det er vildt traettende at se paa du er efter ham hver gang han poster. I det mindste bidrager han til forumment, mere end man kan sige om dig. Proev dog at vokse lidt op og respekter han ikke deler dine meninger.
                Den ville der trods alt nok ikke være nok indhold til at kunne holde ret meget i live... men skal da helt sikkert nok tage dit indlæg til efterretning! Mere efter bolden end manden

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Hvis der en her der kan gengive noget så gør det gerne

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...r-om-fremtiden
                  Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-superligaen

kun 3 tilgange til sommer det vil være et sats.
                    Hvis det bliver truppens bedste centerforsvarer, bedste 6’er og bedste 8’er vi henter, så er vi nu kommet et pænt stykke. Hvad der så eventuelt forsvinder fra idealopstillingen skal selvfølgelig erstattes.

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/norw...rlader-norwich
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Mon ikke Jimmi Nagel har kendskab til ham..

Comment

Har ikke set et sekund med ham i Norwich, men husker ham som god i Esbjerg. Det kunne måske godt være interessant for os. I hvert fald en position, hvor jeg synes vi bør forstærke os.

Comment

Han er en FCM-classic signing. Måske også FCN kunne være interesserede.

Jeg er 100% sikker på at TB og JN har kontakt til ham, og det er heller ikke prisen, der skræmmer.

Det skal være fordi, at det vi er i konkurrence med, er over vores niveau. Vi kan måske lokke med, at han kan få godt med spilletid hos os, og en relativt central rolle i truppen.

Der tror jeg, han skal være indstillet på en mere perifær rolle i FCM og FCN.

Comment

109 kampe på 5 år i Norwich. Det var ikke meget. Ham ville jeg være lunken overfor.

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
                                Han er en FCM-classic signing. Måske også FCN kunne være interesserede.

Jeg er 100% sikker på at TB og JN har kontakt til ham, og det er heller ikke prisen, der skræmmer.

Det skal være fordi, at det vi er i konkurrence med, er over vores niveau. Vi kan måske lokke med, at han kan få godt med spilletid hos os, og en relativt central rolle i truppen.

Der tror jeg, han skal være indstillet på en mere perifær rolle i FCM og FCN.
                                Kan på ingen måde se ham i FCM med den midtbane/forsvar de allerede har

Tror han kunne være god som 6'er, men foretrækker stadigvæk Kraev, hvis han kan lokkes væk fra Pia
                                Last edited by Online; 28-04-2025, 19:13.

Comment

Working...
                                X