https://twitter.com/ProfidiAndrea/st...16861215457280 - dér
Det er vel standard forhandlingstaktik af Björn....
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
167 results in 0.1854 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
For mig er det mere 'gå Odense i den' at lade sine spillere løbe kontrakten ud og gå noget nær gratis.
Det er en angstprovokerende situation...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg tænker at det måske har noget at gøre med processen ift. forhandling om nyt eller opgraderet stadion. Man kunne jo håbe at NT har konkluderet, at...
Leave a comment:
-
Man flyver vel ikke en spiller hertil hvis ikke man er enig om en transfersum og evt. løn-niveau?...
Leave a comment:
-
Det ville ske for tomme tribuner. Hvis en koncern som Red Bull overtog OB, så ville det ikke længere være OB. Du ville se en fanskare forsvinde. Hvad...
Leave a comment:
-
-
-
Kan du uddybe hvor de finder det fra SFÅ? Synes det lyder helt vanvittigt hvis det skulle være sandt. Fedt og sjovt altså!...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg er sikker på at OB har været i dialog med alle de selskaber de kan og de selskaber har gjort hvad de kan for at skaffe alle busser tilgængelige. Af...
Leave a comment:
-
Ingen fanmarch, nej. OB's busser kører direkte til stadion/fanzonen, så det ville ikke være muligt med det setup som Divisionsforening, Brøndby og politi...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Arh, kom nu lige.
FCM sælger via eget website fordi de deler samme system som DBU. OB har en anden billetsystem udbyder og kan derfor ikke...
- Likes 4
Leave a comment:
-
Ja, det er det. De har ikke umiddelbart den billigste fragtaftale, så hvis du kender nogen lokale kan de jo hente den for dig, hvis de har dit ordrenummer....
Leave a comment:
-
Husk at støtte fanmiljøets pokalfinale t-shirt! Kan købes (og afhentes når ens ordre er klar) hos leverandøren i Odense SV. Lad jer ikke gå på af den...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Klubben kommer til at drive processen og jeg tror de er tæt på at have noget klar....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Korrekt. Det er dét diskussionen handler om.
Jeg hader at være ham her, men hvad ved vi egentlig om dialogen der eftersigende skulle have...
Leave a comment:
Leave a comment: