Stilhed er godt nok overdrevet. Er også sikker på der kommer reaktioner ind i den nye sæson.
https://x.com/HaldborgJ/status/17953361658...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
181 results in 0.1698 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Forstår hvor du vil hen. Det ændrer ikke noget for mig, at han har lappet hullerne med de penge han måske, de første 5 år af sit ejerskab, kunne have...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Han har vist en villighed til at dække den inkompetence der har været. Det kunne han selvfølgelig have løbet fra og flygtet igen. Men vil du give ham...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jeg ved ikke helt hvor jeg står helt endnu. Jeg frygter hvad der findes på den anden side af Thorborg. Men skal vi virkelig acceptere hans og bestyrelsens...Last edited by Whoven; 07-05-2024, 09:36.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Det blev for halvhjertet. Spillerne lignede ikke at de gad. Tribunen virkede ikke som om de gad. Og samtidig et lille forsøg på at bryde nogle hjemmebane-vaner,...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Nej. Det har man ikke. Der er blevet forklaret kontekst fra begge sider. Jeg tænker bare det er en lille misforståelse som er endt i en overskrift. Tænker...
Leave a comment:
-
Det er også en nem rolle du påtager dig nu, Claudes. Det er vel ikke dig som skal løfte fingeren i årevis med aktioner eller stå til træning og til kamp...Last edited by Whoven; 13-11-2023, 08:55.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg kan leve uden prisen ;-) Vi er alle frustrerede medfans i dag og for tiden. Det er spændende at se hvor hurtigt det kan slå sprækker, når tingene...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Har de fortalt dig det? Fordi det er ikke det vi får fortalt. Det vi ser og hører er en masse SoMe meningsdannere der har travlt med at kommentere på...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg forstår din pointe, og jeg forstår at signalet kan virke skævt. Alt man er afsender på i tider som disse vil være kontroversielt på den ene eller...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
- Likes 1
Leave a comment:
-
Du skriver som om at der ikke er dialog mellem fans og spillerne. De ved godt hvor pilen peger hen. Vi som fans er frustrerede, uden de store midler for...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Uddyb. Hvad gjorde vi? Der var ingen råb til spillerne i dag.
Ps. pjat at skyde efter en mand efter Fredericia og mene han er skyld i deres...
- Likes 6
Leave a comment:
-
https://twitter.com/ProfidiAndrea/st...16861215457280 - dér
Det er vel standard forhandlingstaktik af Björn....
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: