Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
324 results in 0.1542 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
En hel del forkerte kendelser til Brøndbys fordel i denne fase. Det er lidt træls....
-
Hvad i alverden er det for en frygtelig trøje OB stiller op i?
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
-
Brugen af VAR handler jo om at ændre tydelige fejl fra dommeren. Her er der tale om en legemsdel der stritter et par centimeter for langt. Jeg kan simpelthen...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Okosun på bænken og Lieder fra start. Jeg ved at der taktiske oplæg at tage hensyn til, men det kunne være fedt nok at bænke en (så godt som) ubugelig...
Leave a comment:
-
Han header svagt. Stort set fra stående. Men det var godt positioneret, og et helt fint forsøg....
Leave a comment:
-
Vi så også mod Midtjylland at han er helt blind for sine medspillere i sådanne situationer, hvor han er retvendt mod mål og medspillerne er bag ham......
- Likes 2
Leave a comment:
-
wow. Men igen. Måske det ikke er overraskende med alle MH's dispositioner, når vi nu ved at han ikke kan tælle til mere end 30 omtrent....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Jeg fatter intet af at lieder skal starte. Hvad er det lige Michelsen tænker han bidrager med? Han var simpelthen så ringe i næsten alt han foretog sig...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Hvis bare Jebali havde en angrebsmakker, så kunne det se rigtig godt ud. Lieder er indtil videre langsom, ude af balance, ude af stand til at tæmme bolden...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Hvor mange frispark skal det der klodsede skur fra Vejleangrebet have lov til at lave?
Leave a comment:
-
Det er jo skandaløst? *en ting er at dommeren ikke ser den. Men den er jo klokkeklar på video......
- Likes 1
Leave a comment:
-
Leave a comment: