Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

    Jeg kan godt have ret selv om du også primært har ret.
    Og kvik? Iq på 140 er vel ok kvik- selv om den nok er blevet lidt lavere med tiden. Til gengæld har jeg været målmand.
    wow :D

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Åh, alt det værste vi kender fra OB’s sæsonstart efter 30 min:
      - tvungne ændringer på holdet på grund af skade
      - endnu en justering i opstillingen på grund af positivt indhop i sidste kamp (som gør at vi konstant har justeret på startopstillinger og er helt uden rytme)
      - fire angribere, hvor tre er uden de store evner i presspillet starter på toppen. Det har ikke virket een eneste gang i sæsonen, men vi gør det alligevel
      - målmandsdrops
      - sjusket og uengageret Frøkjær
      - Kadrii der ikke er til stede
      - Sabbi der alibipresser, skruer hovedet af defensivt og ikke løber med hjem
      - kæmpe store huller defensivt på grund af manglende fart og dårligt fungerende presspil, som skaber konstante ubalancer
      - enormt manglende kvaliteter på bolden, så de mest simple afleveringer hældes væk

      - og det værste af det hele: At have alle muligheder for at aflive et historisk ringe AGF-hold, og så pisse det hele væk.

      Det er lidt svært at finde argumenterne for det lige pludselig skulle vende, når vi gør stort set alt galt.

      Tør slet ikke tænke på, at vi kan stå med endnu en katastrofestart med seks point efter 7 kampe.
      Og en afledt tilføjelse: jeg undrer mig især over vi ikke har løst de restforsvarsudfordringer vi har haft de sidste mange kampe, hvor en høj bold til hovedstødsduel på midterforsvarerne eller lange afleveringer ud i bag backs skaber plads på siden af backs og til skrå afleveringer bagud.

      Når man laver de samme fejl så mange kampe i træk, så er det bekymrende.

      Nå, mit eneste håb hviler på at AGF er et rigtigt dårligt hold.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Det er overhovedet ikke det, der spreder sig. Jeg tillader mig at antage, at du ikke er ret kvik.

        Holdet sejler og det taktiske oplæg er forfærdeligt. Se fin gennemgang af Bob.

        Nå, det er spild af tid, dét her. Det hele er skrevet så mange gange.

        Alm fejler, desværre. Det her er ikke det hold, vi skal stille. Og det går selvfølgelig ikke at spille 4-2-4.
        Fint at du bakker de unge op. Men det sætter sig i holdet uanset om du ønsker det eller ej.
        Men jeg vil også spille med ham, men det er svært når han spiller sammen med kl, aja, Jørgen og kløve på midten.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg
          AGF spiller med en usympatisk blanding af hård fysisk spil og piveri og skuespil, når de selv bliver pressede. Og med 3 gule kort til hver allerede, skal der nok falde en rødt i løbet af kampen.
          Har fornemmelsen af at vi ikke kan udrette det stor, selv 11 mod 10.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Det er overhovedet ikke det, der spreder sig. Jeg tillader mig at antage, at du ikke er ret kvik.

            Holdet sejler og det taktiske oplæg er forfærdeligt. Se fin gennemgang af Bob.

            Nå, det er spild af tid, dét her. Det hele er skrevet så mange gange.

            Alm fejler, desværre. Det her er ikke det hold, vi skal stille. Og det går selvfølgelig ikke at spille 4-2-4.
            Selvom jeg er enig med dig frem for Tåhyler, så er der ingen mening til at antage andres intelligens (uanset hvordan den måles) på baggrund af en anderledes opfattelse. Det er dårlig stil. Jeg er heller ingen spejderdreng, men lad os ikke blive personlige. Og ja, jeg er også sur og frustreret over kampens forløb

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Og det værste er, at det er så banalt og åbenlyst.


              Og når det så ofte hævdes at MH's stærke side er hans fodboldforstand, forstår man jo ikke at han ikke handler på det. Men igen, alt er snart sagt og skrevet 100 gange før..........

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Fint at du bakker de unge op. Men det sætter sig i holdet uanset om du ønsker det eller ej.
                Men jeg vil også spille med ham, men det er svært når han spiller sammen med kl, aja, Jørgen og kløve på midten.
                Vi skal væk fra at udpege syndebukke. Bernat, Frø.

                Se bobs liste. Det er et strukturelt problem. Der mangler helt overordnet fodboldfaglighed i den her klub. Jeg håbede, vi havde fået bare lidt.

                Nå - god kamp, jeg har skrevet, det jeg skulle, og det er gentagelse på gentagelse.
                Last edited by Jungledyret; 29-08-2021, 17:58.

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                  Selvom jeg er enig med dig frem for Tåhyler, så er der ingen mening til at antage andres intelligens (uanset hvordan den måles) på baggrund af en anderledes opfattelse. Det er dårlig stil. Jeg er heller ingen spejderdreng, men lad os ikke blive personlige. Og ja, jeg er også sur og frustreret over kampens forløb
                  Det er jo svært at være uenig. Noteret og beklager til rette vedkommende.

                  Comment


                    #99
                    Dårligste 45+6 min i sæsonen. Pilen peger ned ned ned. Jeg har snart svært ved at finde ord der kan beskrive det her OB hold. Vil gætte på at tilskuertallet til næste hjemmekamp ikke overstiger 4500 og ja, det kan klubben igen takke sig selv for.

                    Comment


                      Med alle de mål vi lukker ind, burde vi fokusere på vores defensiv i de næste par kampe (plus indkøb her). Ikke mindst når vi nu har så svært ved at lave mål og vælger at sætte 2 målsskytten på bænken...

                      Comment


                        Sidst vi var nogenlunde stabile var det med et 3 back system. Eller med 4-4-2 med alle de unge, dengang Frø og Fenger vidste takter.

                        Ved i hvem jeg savner? … Casper Nielsen. Han elsker sådanne kampe og vi mangler hans energi. Men der er mange mangler lige pt. Sådan generelt på alle niveauer omkring 1. Holdet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

                          Selvom jeg er enig med dig frem for Tåhyler, så er der ingen mening til at antage andres intelligens (uanset hvordan den måles) på baggrund af en anderledes opfattelse. Det er dårlig stil. Jeg er heller ingen spejderdreng, men lad os ikke blive personlige. Og ja, jeg er også sur og frustreret over kampens forløb
                          Enig. Lad Tåhyler komme med personlige angreb, racistiske oneliners og andre ting vi har set gennem tiden. Ingen grund til at antage det niveau

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                            Sidst vi var nogenlunde stabile var det med et 3 back system. Eller med 4-4-2 med alle de unge, dengang Frø og Fenger vidste takter.

                            Ved i hvem jeg savner? … Casper Nielsen. Han elsker sådanne kampe og vi mangler hans energi. Men der er mange mangler lige pt. Sådan generelt på alle niveauer omkring 1. Holdet
                            Helt enig, vi skal tilbage til det simple og basale. Og stille med spillere, der kan og vil presse.


                            Comment


                              Elendig første halvleg. Stort set alle ligger omkring dumpekaraktér

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Sidst vi var nogenlunde stabile var det med et 3 back system. Eller med 4-4-2 med alle de unge, dengang Frø og Fenger vidste takter.

                                Ved i hvem jeg savner? … Casper Nielsen. Han elsker sådanne kampe og vi mangler hans energi. Men der er mange mangler lige pt. Sådan generelt på alle niveauer omkring 1. Holdet
                                Min analyse er, at forskellen var Kløve på kanten og JJT på midten. Jeg forstår til stadighed ikke hvad Alm forventer at kunne få ud af den her opstilling med fore angribere, hvor kun Kadrii har presegenskaber.

                                Comment

                                Working...
                                X