Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.1893 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Skal man tage positivhatten på,er der jo faktisk materiale til en 3-5-2. Tre CF kunne løse de defensive udfordringer og give JT mere plads til at tænke...
-
Sjovt, jeg har det stik modsat. Jeg er så træt af Mickelsons driblinger og små hurtige bevægelser, der stort set aldrig fører noget med sig. Han har hurtige...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Det er let at bashe forsvaret, for ret beset er 3 af 4 i backkæden slet ikke gode nok til top 8 i superligaen og vores målmand har 2-3 år foran sig før...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Faktisk er forsvaret jo piv-elendigt, defensivt i hvert fald. Jørgen vil hellere frem, Kasper Larsen er én stor undskyldning og peger altid alle andre...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
BP bliver en forstærkning, hvis træneren bruger ham på en fast plads. Desværre er han "rimelig" på mange pladser og det er fristende at flytte...
Leave a comment:
-
Så ser vi fodbold forskelligt. Han løber meget, har mange små bevægelser, men vi får intet ud af det og han virkede fejlplaceret i flere situationer i...
Leave a comment:
-
Det lyder lidt som om,han faktisk HAR talt med Alm og det er den besked, han er ærgerlig over. Mon ikke det handler om, Alm har fået besked på ikke at...
Leave a comment:
-
Det er sgu fine citater og kun overskriften gør den bare semikritisk. Han melder sig på banen for interesserede klubber, roser OB gentagne gange, men...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Tverskov har 1 år tilbage af kontrakten. Jeg kan ikke se, hvem der kan tage over i truppen, men er det ikke nu, vi skal sælge ham, så vi kan få noget...
Leave a comment:
-
Kampen mindede om vores sæson på godt og mest ligegyldigt. Der er bare ikke kvalitet nok i truppen og heller ikke på trænerbænken. Ikke til den standard...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Er der nogen, der ser træningerne pt? Jeg gad godt vide, hvad pokker der foregår. Har de forbud mod at røre hinanden, så de bliver bange når de møder...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Opløftende præstation med velkendte udfordringer i form af manglende mål.
Breum, Sander og JJ var virkelig gode. Jeppe var også af høj klasse,...
Leave a comment:
-
Det lyder til, truppen fortsat hærges lidt af corona. Bliver spændende at se hvad de gør ifht træningslejren.
Leave a comment:
-
Nu har jeg set både TV2s og OBs eget videoindslag fra dagens tests, og jeg må bare sige at det overhovedet ikke lyder som om Janus Blond aner hvordan...
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: