Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bjørn Paulsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Lad nu bare tOrnBjerg være sit sædvanlige negative selv hvor næsten intet er godt nok..

    Når det er sagt havde jeg da også hellere set en Lars Kramer eller Gartenmann. Vi har garanteret prøvet. Men vi kan jo ikke tvinge dem
    Det handler ikke om at være negativ. Men det handler om klubbens selvrespekt. Når man melde så offensivt ud som man gør og nøjes med at talk the talk, men ellers gør hvad man plejer - så får man mere af det man plejer.
    Jeg håber jeg tager fejl, men jeg har altså ramt plet med vores ca. placering i de sidste 15 år - så det er ikke negativt, men desværre mere realisme.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

      Vil klart mene at hans spil med fødderne er på niveau med KL
      Kasper Larsen er faktisk ikke så dårlig med fødderne, imo. Det er hans placeringsevne og manglende fart der er hans helt store achilleshæle. Han er fin med fødderne og i duelspillet (når han opdager modstanderen i tide)
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #33
        De er kede af at miste ham der oppe

        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...-til-savne-ham

        Comment


          #34
          Vi fangede Bjørn Paulsen efter dagens træning i Ådalen til hans første interview som OB-spiller.

          Bjørn Paulsen vil være en leder i OB - OBstruktion

          Comment


            #35
            Lidt mere fra BP

            https://fyens.dk/artikel/kriger-med-...ast-plads-i-ob

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Herlig type! Man under ham bare at blive en succes. Han har bestemt potentiale til at blive publikumsfavorit.

              Vi har manglet sådan en!

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                Herlig type! Man under ham bare at blive en succes. Han har bestemt potentiale til at blive publikumsfavorit.

                Vi har manglet sådan en!
                Yes. Med eller uden tænder

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Herlig type! Man under ham bare at blive en succes. Han har bestemt potentiale til at blive publikumsfavorit.

                  Vi har manglet sådan en!
                  Jeg er helt enig, egentlig minder han mig som type om legender som Hemmingsenbrødrene, Schønberg, Dethlefsen, Ziegler, Moseby m.fl.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Bare klasse. Med tand-historien er han ja næsten på niveau med Lasse Nielsen!!!

                    En leder med absolut vinder-attitude som elsker at slås på banen. Lige sådan en type har holdet brug for! Klasse signing!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Velkommen til BP. Jo, jeg kunne da godt have ønsket mig en spiller fra en "højere hylde", men vi må også se på, hvad der er muligt, når vi nu er et gråt midterhold. Og så glæder det mig virkelig meget, at man får en kriger ind på holdet. Alle de smånipsende typer, hvor bolden skal trilles rundt fra den ene til den anden i en uendelighed kan sgu` tage al glæde ud af fodboldspillet. Især hvis man oven i købet ikke vinder på det. Så igen, velkommen BP, glæder mig til igen at se noget ild i øjnene på en OB`er.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Lad nu bare tOrnBjerg være sit sædvanlige negative selv hvor næsten intet er godt nok..

                        Når det er sagt havde jeg da også hellere set en Lars Kramer eller Gartenmann. Vi har garanteret prøvet. Men vi kan jo ikke tvinge dem
                        Negativ eller objektiv. Ikke at det skal bedømmes på en kamp, men hvor savner jeg at man gør hvad man siger og henter spillere på Jebali niveau.

                        Comment


                          #42
                          Det må være lidt underligt at blive smidt på toppen i første kamp, når han i optaktsprogrammet sagde, at han valgte OB fordi han var blevet lovet kun at spille én plads !

                          Han var træt af at være blevet smidt rundt på alle mulige positioner, og vil kun fremadrettet kun fokusere på én.

                          Comment


                            #43
                            BP bliver en forstærkning, hvis træneren bruger ham på en fast plads. Desværre er han "rimelig" på mange pladser og det er fristende at flytte ham rundt, men lad ham spille fast, i samme position, så bliver han et kæmpe hit!

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Det må være lidt underligt at blive smidt på toppen i første kamp, når han i optaktsprogrammet sagde, at han valgte OB fordi han var blevet lovet kun at spille én plads !

                              Han var træt af at være blevet smidt rundt på alle mulige positioner, og vil kun fremadrettet kun fokusere på én.
                              Mon ikke han kommer til at starte alle kampe i midterforsvaret. At blive smidt frem på toppen til allersidst, når vi jagter en udligning i en kamp hvor vores tre mest oplagte spidsangribere er skadede er lidt noget andet end at blive smidt rundt på alle mulige positioner.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Mon ikke han kommer til at starte alle kampe i midterforsvaret. At blive smidt frem på toppen til allersidst, når vi jagter en udligning i en kamp hvor vores tre mest oplagte spidsangribere er skadede er lidt noget andet end at blive smidt rundt på alle mulige positioner.
                                At smide Bjørn på toppen ville kræve medspillere som kan slå gode indlæg ...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X