Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Opstart forår 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Opstart forår 2022

    Der venter fire trænngskampe. Træningslejr i Bekek igen:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/superl...startsprogram/
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -


    #2
    Vi kommer til at mangle Jebali i en del af opstarten fordi han blev udtaget for landsholdet om at spille Africa-Cup.
    Tillykke med lansholdsudtagelse og kom tilbage med en boost efter en kæmpe oplevelse med landsholdet, Issam!
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jebali...up-of-nations/
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Vi kommer til at mangle Jebali i en del af opstarten fordi han blev udtaget for landsholdet om at spille Africa-Cup.
      Tillykke med lansholdsudtagelse og kom tilbage med en boost efter en kæmpe oplevelse med landsholdet, Issam!
      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jebali...up-of-nations/
      Ja, lad os håbe det.

      Hellere det end at han vender tilbage med den nyeste variant af Corona som kommer fra Cameroun :(

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Ja, lad os håbe det.

        Hellere det end at han vender tilbage med den nyeste variant af Corona som kommer fra Cameroun :(
        Forstår ikke din kommentar

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Ja, lad os håbe det.

          Hellere det end at han vender tilbage med den nyeste variant af Corona som kommer fra Cameroun :(
          Den variant de har fundet i Frankrig og som bragte nogen med fra en rejse til Cameroun betegnes hidtil heldigvis ikke som meget farligt. Ja, men lad os håbe han kommer rask, uskadet og i god form tilbage.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Forstår ikke din kommentar
            Andlox svarer på den.

            Men Africa Cup spilles i Cameroun.
            I Frankrig er 11 mennesker smittet med en ny Corona variant der hedder B. 1.640.2.
            De er smittet fordi den ene har fået varianten i Cameroun og er fløjet hjem.

            Så jeg håber bare ikke at Jebali får den Corona variant mens han er i Cameroun for at spille Africa Cup.

            Comment


              #7
              Om første dag i Ådalen efter vinterpausen:
              https://fyens.dk/artikel/bjorn-wesst...igede-staldene
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Andlox svarer på den.

                Men Africa Cup spilles i Cameroun.
                I Frankrig er 11 mennesker smittet med en ny Corona variant der hedder B. 1.640.2.
                De er smittet fordi den ene har fået varianten i Cameroun og er fløjet hjem.

                Så jeg håber bare ikke at Jebali får den Corona variant mens han er i Cameroun for at spille Africa Cup.
                Læste lige at det lugter som falsk alarm med den Cameroun-mutatiiin fordi det kommer fra en læge i Frankrig som hedder Raoult og betegnes som useriøst og ikke er alt for langt fra at tabe tilladelse for at arbejde som læge. Han er sølvpapirhattens darling i Frankrig og den hele udmelding lugter som videnskabelig useriøst. Så vi må vel ikke bekymre os om Jebalis deltagelse i Africa-Cuppwn. Største risiko er vel at han kunne blive skadet.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Læste lige at det lugter som falsk alarm med den Cameroun-mutatiiin fordi det kommer fra en læge i Frankrig som hedder Raoult og betegnes som useriøst og ikke er alt for langt fra at tabe tilladelse for at arbejde som læge. Han er sølvpapirhattens darling i Frankrig og den hele udmelding lugter som videnskabelig useriøst. Så vi må vel ikke bekymre os om Jebalis deltagelse i Africa-Cuppwn. Største risiko er vel at han kunne blive skadet.
                  Det er fedt for Jebali og måske også for OB hvis Jebali kan brænde banen af i mindst en kamp, men jeg anser det det nu ikke som sandsynligt at Jebali er første mand på holdkortet til AN-cup, og måske skal han være glad bare for at komme på banen. Intet er dog udelukket og der er sket mærkeligere ting end at Isaam skulle få en kamp eller to. Held og lykke til ham .. jeg håber han giver den max gas og skaber god opmærksomhed om sig selv.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Lyder da helt sikkert til Thorborg har haft en finger med i spillet når vi får sådan en omgang gratis

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fysisk...erter-paa-sdu/

                    Comment


                      #11
                      VI snakkede med Jens Jakob Thomasen efter træningen i går. Om hvordan det er at komme i gang igen, hvad opstarten skal bruges på og lidt om hans kontraktsituation.

                      Thomasen: Der skal finpudses i opstarten - OBstruktion

                      Comment


                        #12
                        Lidt video fra besøget på SDU

                        https://www.tv2fyn.dk/nyheder/06-01-...3-b66613416c0a

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Lyder da helt sikkert til Thorborg har haft en finger med i spillet når vi får sådan en omgang gratis

                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/fysisk...erter-paa-sdu/
                          Det er da nok vores nye sportsdirektør, der har presset på.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                            Det er da nok vores nye sportsdirektør, der har presset på.
                            Tror nu mere på NT, da han jo er bestyrelsesformand for SDU

                            Comment


                              #15
                              Nu har jeg set både TV2s og OBs eget videoindslag fra dagens tests, og jeg må bare sige at det overhovedet ikke lyder som om Janus Blond aner hvordan vi skal bruge de data. Jeg elsker målinger, jeg elsker at fodboldklubber jagter marginaler og især at OB tager det fysiske meget mere seriøst, men hvis man ikke kan håndtere data og omsætte dem til noget i praksis, så er det vist mest af alt et SDU projekt.

                              Og det er fint nok, men hvor ville jeg dog gerne høre hvad OB vil bruge de data til. Jeg er ikke blevet overbevist om at Janus på noget niveau er en moderne fysisk træner, der forstår individuel optimering.

                              Men jeg håber.

                              Comment

                              Working...
                              X