Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
500 results in 0.3480 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Nu skal jeg fortælle dig, hvordan at folk kan få en så vanvittig idé. En bookmakere, der tjener penge på udnyttelse af ludomaner og limitering af alle...
Leave a comment:
-
-
Tingager var min helt store favorit. Han symboliserede fight og fysik, som er OB's DNA. Jeg er spændt på, hvordan vores søde, men også meget små, skoledrenge...
Leave a comment:
-
Baseret på Alkohol er mit gæt. Det er skrevet midt om natten, og vedkommende kan ikke engang stave navnet....
Leave a comment:
-
Er det dig, som under samtlige artikler om Peter Madsen kom med vilde forsvar som: Stop nu folkedomstolen, eller lad os nu høre alle hans 8-9 forklaringer,...
Leave a comment:
-
Mon ikke, at det er størrelse Tingager?Du kan slå de forskellige spilleres højde og vægt op, og så sjusse dig frem til størrelsen på den måde....
Leave a comment:
-
Det skal du bestemt ikke beklage. Tak for at du tog dig tid til det. Jeg er helt enig i dit indlæg og glad for, at du tager kampen. Fordi polarisering...
Leave a comment:
-
Jeg vil også gerne sige en stor tak for en rigtig fin sæson af Stemmer fra Aadalen. Som andre også er inde på, så er det måske vigtigere end nogensinde,...
Leave a comment:
-
Det er sådan nogle påfund, der gør det fedt at komme på stadion...
Leave a comment:
-
-
Jesper Hansen køre: benægt, benægt, benægt. Imens Bordinggard fortæller om nogle af de hårde konsekvenser, han har oplevet ved at stå frem og sige, at...
Leave a comment:
-
Vi er i hvert fald snart oppe i et hattrick, hvis han skal ind i varmen igen hos mig.. OB har været kendt for at være et hold man slog sig på, vi skal...
Leave a comment:
-
-
Der er desværre rigtig mange, som kun følger fodbold overfladisk. Rigtig mange går seriøst rundt i en fantasiverden, hvor de tror, at OB kun er den helt...
Leave a comment:
Leave a comment: