Annoncering

Collapse
No announcement yet.

NFCD sagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
    Dumhed på højt, højt plan. Endnu en god grund til at JH må forlade klubben og tage Thorborg med. Der er andre pengemænd i verden, som må kunne se potentialet i at genrejse klubben.
    Pengemand = snydepels.
    Ikke ALTID ... men uhyggeligt ofte.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      #17
      Hvis det er sandt, så er det helt uforståeligt. Hvorfor kan man være så dumt at prøve noget sådan? Troede man virkelig at de andre klubber ville finansiere vores nye fasciliteter??? Og troede man vireligt, at man kunne køre sådan et nummer uden at de andre lægge mærke på det???
      Det ville være så skandaløst diletantisk at jeg næsten kan ikke tro på det.
      Så måske er der mere information og baggrund i det end vi kender allerede nu. Hidtil er det ja kun ekstrabladet som giver information om og måske det er ensidig. Håber til mindst at der er noget som sætter os i et bedre lys når der kommer mere informationer. Spændende at høre noget fra ledelsen om det.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #18
        Der sker aller en ski. Thorborg holder hånden over Hansen. Det bliver dog nok temmelig besværligt for Hansen, at samarbejde med de andre superliga klubber fremadrettet.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          #19
          Det er vist en betændt sag det her. Med OB ledere med flere kasketter på. Der virker temmelig naivt, vi det passer det Ekstra Bladet, DR og andre medier postulere.
          Hvis klubbens ledelse troede at de kunne tiltuske sig faciliteter i et nationalt fodboldcenter ganske gratis og at alle andre Superliga klubber ville bifalde dette, så er magten og mangel på dømmekraft , nok steget dem til hovedet.
          Det er som om, at ledelsen gør uendeligt lidt for at få en bedre økonomi, men forventer at få tingene serveret gratis af Kommune eller i det her tilfælde gruppen bag et nationalt fodboldcenter.
          NT må på banen og forklare hele denne sag, og sin egen rolle. En sag som denne fremmer ikke ligefrem sympatien eller opbakningen til OB, snare tværtimod.
          Den sag stinker af magtliderlighed og nærighed hos folk som har penge, men ikke vil betale , og som har mistet fodfæste og engagement i at drive en fodboldklub i Danmarks 3. største by.

          Comment


            #20
            Og så forstår de ikke hvorfor afstanden mellem fan og klub bliver større 🤔

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Hvis det er sandt, så er det helt uforståeligt. Hvorfor kan man være så dumt at prøve noget sådan? Troede man virkelig at de andre klubber ville finansiere vores nye fasciliteter??? Og troede man vireligt, at man kunne køre sådan et nummer uden at de andre lægge mærke på det???
              Det ville være så skandaløst diletantisk at jeg næsten kan ikke tro på det.
              Så måske er der mere information og baggrund i det end vi kender allerede nu. Hidtil er det ja kun ekstrabladet som giver information om og måske det er ensidig. Håber til mindst at der er noget som sætter os i et bedre lys når der kommer mere informationer. Spændende at høre noget fra ledelsen om det.
              Tror det er vigtigt ikke at være blind her ... beviset er der jo, der er ingen tvivl.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                Det er vist en betændt sag det her. Med OB ledere med flere kasketter på. Der virker temmelig naivt, vi det passer det Ekstra Bladet, DR og andre medier postulere.
                Hvis klubbens ledelse troede at de kunne tiltuske sig faciliteter i et nationalt fodboldcenter ganske gratis og at alle andre Superliga klubber ville bifalde dette, så er magten og mangel på dømmekraft , nok steget dem til hovedet.
                Det er som om, at ledelsen gør uendeligt lidt for at få en bedre økonomi, men forventer at få tingene serveret gratis af Kommune eller i det her tilfælde gruppen bag et nationalt fodboldcenter.
                NT må på banen og forklare hele denne sag, og sin egen rolle. En sag som denne fremmer ikke ligefrem sympatien eller opbakningen til OB, snare tværtimod.
                Den sag stinker af magtliderlighed og nærighed hos folk som har penge, men ikke vil betale , og som har mistet fodfæste og engagement i at drive en fodboldklub i Danmarks 3. største by.
                Det er korrekt og så er det jo ikke postulater ... men reelt bevist.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Det er korrekt og så er det jo ikke postulater ... men reelt bevist.
                  Altså, det ser unægteligt ikke godt ud, men rolig nu med tabloid-kasketten. Der kan være nuancer eller perspektiver, som vi ikke er blevet præsenteret for, som kan være formildende omstændigheder. Men igen; det ser ikke godt ud. Så langt vil jeg give dig ret.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                    Altså, det ser unægteligt ikke godt ud, men rolig nu med tabloid-kasketten. Der kan være nuancer eller perspektiver, som vi ikke er blevet præsenteret for, som kan være formildende omstændigheder. Men igen; det ser ikke godt ud. Så langt vil jeg give dig ret.
                    Er det dig, som under samtlige artikler om Peter Madsen kom med vilde forsvar som: Stop nu folkedomstolen, eller lad os nu høre alle hans 8-9 forklaringer, inden vi danner os en mening om ham?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Er det dig, som under samtlige artikler om Peter Madsen kom med vilde forsvar som: Stop nu folkedomstolen, eller lad os nu høre alle hans 8-9 forklaringer, inden vi danner os en mening om ham?
                      Nej, det kommenterede jeg så vidt jeg husker ikke på. Men tilsvarende tidligt i sagsforløbet, ville jeg ikke konkludere noget endegyldigt - ligesom jeg ikke gør nu.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                        Altså, det ser unægteligt ikke godt ud, men rolig nu med tabloid-kasketten. Der kan være nuancer eller perspektiver, som vi ikke er blevet præsenteret for, som kan være formildende omstændigheder. Men igen; det ser ikke godt ud. Så langt vil jeg give dig ret.
                        Helt enig. Hidtil nu har vi hørt kun én side.
                        Har også en rigtig dårlig fornemmelse men lærte også at man må høre begge sider før man bedømmer noget. Så skulle JH og NT udtale sig hurtigst om det. Ellers kan dommen bare være: skyldig.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Tror det er vigtigt ikke at være blind her ... beviset er der jo, der er ingen tvivl.
                          Er ikke blind. Frygter også at der skete noget idiotisk-uaccetabelt fra ledelsens side.
                          Men JH/NT må tage stillingen til det før jeg bedømmer det fuldstændigt.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            List "Hjernedøde" og "Amoralske" op sammen med "inkompetente", når man skal beskrive vores ledelse.

                            Hvad havde de regnet med? Det lykkedes dem at kuppe det anlæg og vi bare ville klappe i vores små hænder over det, fordi nu fik vi ENDELIG topmoderne faciliteter?

                            Skandaløs ledelse - som ikke fortjener at blive associeret ét sekund mere med vores elskede klub.

                            Skrid. Nu. Hver og én.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #29
                              Jeg kunne godt tænke mig at Fyens Stiftstidende begyndte at gå dybere ned i denne sag, jeg mindes ikke vi har hørt et pip endnu fra dem om dette.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Jeg kunne godt tænke mig at Fyens Stiftstidende begyndte at gå dybere ned i denne sag, jeg mindes ikke vi har hørt et pip endnu fra dem om dette.
                                Det er de vist ikke interesseret i at gå i dybden med.

                                Comment

                                Working...
                                X