Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
205 results in 0.3122 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
2 keeper redninger ? Du mener okusuns er et forsøg på mål ? Og Jesus christ hvor er det bare mega useriøst og pinligt og lade den eneste spiller på...
-
Okay, det havde jeg slet ikke tænkt på, tak ! Stopper hermed med at åbne dagens avis
- Likes 1
Leave a comment:
-
Eriksen ikke i truppen til dagens kamp. Så den er vidst hjemme. Bliver dejligt ikke og skulle læse om den transfer saga hver dag.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg har nu heller aldrig set det store lys i ham. Men som set så mange gange før, så bliver folk herinde vilde i varmen, når en "rigtig" OB...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Tror ikke der er nogen af os der vil af med ham. Men pisse ærgerligt vi igen lader en spiller blive kontrakten ud så han frit kan skifte. Hvis en forlængelse...
Leave a comment:
-
Det kan vel både være fester og CN. Tror bare på en angriber. Vi ender ikke med 5 angribere når vinduet lukker i hvis det er der kadrii er tænkt en r...
Leave a comment:
-
Arosi 31. aug. 2018 07.34
Øv.. stærkt af OB.. hvem henter AGF så? ...
I kan få Fester kan i :-)
Leave a comment:
-
-
Drachmann er anfører inden nytår. Det er jeg faktisk helt sikker på.
Leave a comment:
-
Kanon fight fra alle mand idag. Men for satan hvor er vi ringe på simple afleveringer og skud på mål. Helt hårrejsende og se på til tider...
Leave a comment:
-
Jeg orker simpelthen ikke mere nu. Føler mig som fan røvrendt af min hjeteklub. En ledelse der er komplet ligeglad. Min protest bliver ingen hjemmekampe...
Leave a comment:
-
Hvis i tror Djiby kan flytte OB så er i desperate på signinger udover det sædvanlige.... Manden har ikke vist noget siden han forlod os første gang. Ved...
Leave a comment:
-
Glæder mig til den nye udetrøje i morgen. Kan næsten kun være fremgang i forhold til de sidste mange sæsoner.
Leave a comment:
-
Mon der findes klip hvor han rent faktisk holder på bolden.... Er du gal en sprællemand. Men fed attitude.
Leave a comment:
Leave a comment: