Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nok er NOK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Nok er NOK

    Nu tror jeg vi er mange som har fået nok, Vi må protestere - højlydt mod ledelsen.
    Vi SKAL starte på lørdag

    #2
    Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
    Nu tror jeg vi er mange som har fået nok, Vi må protestere - højlydt mod ledelsen.
    Vi SKAL starte på lørdag
    Det er ligegyldigt. De ved hvordan vi har det. Vi har stået i dette på det 7. år. og hørte de på os, så var der skiftet for lang tid siden.. De er ligeglade. Det må desværre køre sit eget løb. Det kræver desværre nok en vending i 1. Division.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
      Det er ligegyldigt. De ved hvordan vi har det. Vi har stået i dette på det 7. år. og hørte de på os, så var der skiftet for lang tid siden.. De er ligeglade. Det må desværre køre sit eget løb. Det kræver desværre nok en vending i 1. Division.
      Præcis, der er ingen respekt over for fansene af klubben, så det vil ikke ændre en skid. Min egen stille protest i denne sæson har været ikke at købe sæsonkort for første gang i 18 år, og det er desværre sådan det må være. Jeg kommer nok til at tage afsted til nogle udekampe, men klubben (læs: bestyrelsen og ledelsen), fortjener simpelthen ikke min tid og mine penge, når de skider på os fans, og ikke engang tør at se os i øjnene.

      Comment


        #4
        Vi kan IKKE leve med en total anonym bestyrelsesformand som udelukkende bruger VORES klub som networkings-sted til sit lej-og-bliv-fattig emperium.
        Den mand skal UD nu!!

        Comment


          #5
          Vi har lavet nok stille protester og bannere.

          Jeg håber en stor flok får sat sig sammen og tydeligt viser at manden skal væk. Belejr hans kontor. Buh af ham hvorend man ser ham. Han skal mærke han er uønsket og ikke velkommen i vores klub. Enrico må også snart på banen igen!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
            Vi kan IKKE leve med en total anonym bestyrelsesformand som udelukkende bruger VORES klub som networkings-sted til sit lej-og-bliv-fattig emperium.
            Den mand skal UD nu!!
            Det går da meget fint...

            Comment


              #7
              Jeg orker simpelthen ikke mere nu. Føler mig som fan røvrendt af min hjeteklub. En ledelse der er komplet ligeglad. Min protest bliver ingen hjemmekampe resten af 2018. Ja ja så er der nok nogen, som mener jeg ikke er fan osv. DET ER JEG, ved bare ikke hvad fanden jeg egentlig kan gøre mere. Mit OB hjerte bløder. Det er så pinligt og trist på samme tid....

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Det er ligegyldigt. De ved hvordan vi har det. Vi har stået i dette på det 7. år. og hørte de på os, så var der skiftet for lang tid siden.. De er ligeglade. Det må desværre køre sit eget løb. Det kræver desværre nok en vending i 1. Division.

                Vi som fans har jo intet gjort , der var en smule optakt til noget med protesterne mod JH i nogle kampe , men det klingede voldsomt hult med “ JH eller os “
                eftersom protesten døde da vi fik et “ FY “ og måtte fjerne banneret fra tribunen .

                Det giver ingen respekt eller effekt når det er så slattent som det var .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Det her kan kun forandre sig hvis der sadles fuldstændig om i OBs ejerstruktur, ledelse og strategiske setup. Jeg vil så gerne se OB som andet end et middel til gode forretningsaftaler i et indspist sponsormiljø, men jeg kan ikke længere rigtig få øje på det.

                  Selv alle de positive tiltag er halvhjertede. Man påstår de er koordinerede med fansene, men det er de kun sjældent. Man tror man kan genskabe en kultur på få uger, som man har brugt mere end 10 år på at afmontere. Alt hvad man hører fra de indre linjer peger på, at alle venter på Thorborg, og på, der er åben kamp om hvad der skal prioriteres.

                  Det er én eneste positiv vinkel. Ungdomsarbejdet ser bedre ud. Men i det lange løb er vi som bekendt alle døde.

                  Comment


                    #10
                    Har sæsonkort, men overvejer stærkt at blive hjemme i denne sæson. Hverken mine forældre eller min søster, som jeg sidder sammen med, har i øvrigt købt sæsonkort til denne sæson ...

                    Comment


                      #11
                      N T S K A L U D N U.
                      Dette banner må med på stadion på lørdag - sig til, hvis der er brug for hjælp.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                        Har sæsonkort, men overvejer stærkt at blive hjemme i denne sæson. Hverken mine forældre eller min søster, som jeg sidder sammen med, har i øvrigt købt sæsonkort til denne sæson ...
                        Sådan snyder du reelt kun dig selv.. Pengene er jo brugt..

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                          N T S K A L U D N U.
                          Dette banner må med på stadion på lørdag - sig til, hvis der er brug for hjælp.
                          Hjælper også gerne til!!
                          siden 1887

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                            Har sæsonkort, men overvejer stærkt at blive hjemme i denne sæson. Hverken mine forældre eller min søster, som jeg sidder sammen med, har i øvrigt købt sæsonkort til denne sæson ...
                            Jeg håber, at vi kan samle rigtigt mange i Vejle om to uger, og jeg vil generelt prøve at nå en masse udekampe i den her sæson, for jeg er stadig OB-fan helt ind i sjælen, og jeg har et behov for at vise det, men jeg nægter simpelthen at møde op på stadion og være nikkedukke for den eksisterende ledelses regime.

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                              Hjælper også gerne til!!
                              Tænker vi kan finde på noget mere genialt. Men enig i, at Niels skal nævnes så han ikke kan gemme sig. Foreslår vi står med banner foran stadion og under hele næste hjemmekamp. Noget med hvad vil du Niels? Vi har ideer. Andre med tak, men far vel JH

                              Comment

                              Working...
                              X