Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvem er anfører i kommende sæson?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Meget meget enig i det sidste. Well said
    Ja, 11 KEP i ét hold - det bliver i hvert fald "big show". 😁
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      KEP bliver anfører igen. Selvfølgelig.

      Jeg tror dog ikke der bliver forlænget med ham på betingelser han accepterer. - Med forbehold for hans udvikling på "nyt" hold med ny træner.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Ja, 11 KEP i ét hold - det bliver i hvert fald "big show". 😁
        Der går 10 minutter, og så er der kun 8 tilbage på banen :-)
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Der går 10 minutter, og så er der kun 8 tilbage på banen :-)
          Selvfølgelig. Og 2 af de 8 jagter dommeren, mens én trækker Bo Henriksen ørerne lang (hvis det er Horsens vi spiller mod) og 4 diskuterer med JM hvem skulle bedre udskiftes. Den sidste leder efter sine boxhandsker.
          Yeah, det bliver fantastisk.
          BIIIIIIIIIIIIIIG SHOW!!!
          ;-)
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Selvfølgelig. Og 2 af de 8 jagter dommeren, mens én trækker Bo Henriksen ørerne lang (hvis det er Horsens vi spiller mod) og 4 diskuterer med JM hvem skulle bedre udskiftes. Den sidste leder efter sine boxhandsker.
            Yeah, det bliver fantastisk.
            BIIIIIIIIIIIIIIG SHOW!!!
            ;-)

            Comment


              #51
              KEP åbner selv debatten: En anfører skal spille hver gang!

              https://www.bold.dk/video/?id=36806
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                KEP åbner selv debatten: En anfører skal spille hver gang!

                https://www.bold.dk/video/?id=36806

                Og han har jo ret. En anfører skal spille hver gang, medmindre han er skadet.

                Comment


                  #53
                  Han skal bare ikke være anfører så
                  siden 1887

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af hestbjerg94 Se indlæg
                    Og han har jo ret. En anfører skal spille hver gang, medmindre han er skadet.
                    KEP trækker pt. med en lille skade, så mon ikke Gryte er vikarerende anfører i Vejle (hvis han er i klubben). Jeg har i mangel af andre, og bedre bud ikke ikke noget problem med at KEP fortsætter som anfører indtil nytår, selv om han er svær at se i start11'eren pt. med de indkøb der er foretaget de seneste dage. Han er utvivlsomt stadig en god motivator for for mange i truppen.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #55
                      Drachmann er anfører inden nytår. Det er jeg faktisk helt sikker på.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg
                        Drachmann er anfører inden nytår. Det er jeg faktisk helt sikker på.
                        Det tror jeg også. Ellers skal Gryte mod al forventning fortsætte i klubben.
                        Drachmann viste allerede imod fcm at han fuldstændig styrer begivenheder inde på den midtbane. Han styrer presset og sætter spillet når vi har bolden, så hvis han fortsætter de takter kan han ligeså godt få bindet fra landskampspausen er ovre og Gryte er solgt, for KEP får ikke mange kampe i et tremandsforsvar. Ham kan vi faktisk ligeså godt sælge, som der blev diskuteret i, i SFÅ

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                          Det tror jeg også. Ellers skal Gryte mod al forventning fortsætte i klubben.
                          Drachmann viste allerede imod fcm at han fuldstændig styrer begivenheder inde på den midtbane. Han styrer presset og sætter spillet når vi har bolden, så hvis han fortsætter de takter kan han ligeså godt få bindet fra landskampspausen er ovre og Gryte er solgt, for KEP får ikke mange kampe i et tremandsforsvar. Ham kan vi faktisk ligeså godt sælge, som der blev diskuteret i, i SFÅ
                          Jeg er da helt sikker på at det havner på Drachman til nytår, men sporene fra KEPs anførerhverv fra første dag skræmmer lidt. Giv ham lidt mere tid til at få klubben mere ind under huden, evt. til nytår .. så har vi en stærk anfører der kan fungere som trænerens forlængede arm på banen.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Det tror jeg også. Ellers skal Gryte mod al forventning fortsætte i klubben.
                            Drachmann viste allerede imod fcm at han fuldstændig styrer begivenheder inde på den midtbane. Han styrer presset og sætter spillet når vi har bolden, så hvis han fortsætter de takter kan han ligeså godt få bindet fra landskampspausen er ovre og Gryte er solgt, for KEP får ikke mange kampe i et tremandsforsvar. Ham kan vi faktisk ligeså godt sælge, som der blev diskuteret i, i SFÅ
                            Hvem skulle dog i verden købe KEP og give ham en løn på 140.000/måned som han får her?
                            Jeg er 1000% sikker på at KEP bliver og så laver man en vurdering til sommer. Om KEP bare skal have 2/3 del udbetalt og så ende karrieren

                            Comment


                              #59
                              Virkeligheden er ond, men KEP er på linje med Jønne, Thrane en af de helt store JH fejl. Aabs fans var glade for at KEP forsvandt. Han levede af vildskab, og i takt med at hans vinder vilje blev mindre så blev han en klods omkring benet på holdet. Jeg glæder mig til at se ham i superliga XL, her vil hans evner komme til sin ret. Vi kan naturligvis ikke have ham som anfører. Han er symptomet på, at holdet ikke kan rejse sig når vi kommer bagud. En anfører skal trække de øvrige med op, og ikke jagte dommerne, og stå og kigge bold.
                              KEP ville være god for en af de klubber fra første division som drømmer om at rykke op. Sælg ham, og hold KEP økonomiske skades fri. Det er en fordel for alle.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Hvem skulle dog i verden købe KEP og give ham en løn på 140.000/måned som han får her?
                                Jeg er 1000% sikker på at KEP bliver og så laver man en vurdering til sommer. Om KEP bare skal have 2/3 del udbetalt og så ende karrieren
                                Husker jeg forkert, hvis jeg mener hans kontrakt udløber sommeren 2019 ? I så fald bliver der jo ikke behov for yderligere betaling til den tid ?
                                Last edited by pnl; 25-08-2018, 12:23.

                                Comment

                                Working...
                                X