Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
363 results in 0.7695 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
OB transfer quiz fra SFÅ-event i København
Jeg og PUNDIT havde for nylig besøg af Stemmer fra Ådalen i København. Ved den lejlighed havde jeg lavet en quiz om OB's transfers gennem historien. Jeg...
- Likes 5
-
Præcis, plus du ved jo ret beset aldrig om en spiller bliver en succes. Og de dage, hvor vi betaler 10-15-20 procent mere for 'sikre' navne er bare ovre....
- Likes 1
-
Ret enig i dine vurderinger. Tror Kadrii, Frø og Sabbi godt kunne være solgt eller videre når vi når frem til 31. august - og det vil sige, at vi mangler...
Leave a comment:
-
Tror også på den der! Ivancevic og Paulsen er skadet hele tiden, Sabbi er stadig i klubben og Al-Hajj skal presse Frøkjær. Lidt i tvivl om Deedson er...
Leave a comment:
-
Ah, det er sgu let købt. Lad os se, hvor mange af FCM's mestre fra denne sæson, der ender med et blive succes'er på Heden. Artiklen er bag betalingsmur,...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Ja, tænkte det nok. Det er jo som man frygter. Bliver endnu en grim smag i munden, når han bliver fristet af DK...
Leave a comment:
-
Tror I han kunne fristes til at komme hjem? Han har trods alt været i udlandet siden 2014.
Men det ville formentlig koste knaster at hente...
Leave a comment:
-
Helt sikkert ikke en, vi skal hænge vores hat på til om tre uger
Men altså, man bliver helt bekymret for om arbejdstilladelsen bliver...
Leave a comment:
-
He he okay! Normalt tager den proces nemlig en måned max. Meget hurtigere, hvis lønnen er stor. Og Midtjylland fik styr på det med Kouakou relativt hurtigere...
Leave a comment:
-
Er jeg den eneste, der undrer mig over, at det tager så lang tid at få styr på arbejdstilladelsen til Mohamed K Kante?
Leave a comment:
-
Jeg synes det ville være perfekt at gå all in på Jacob Rasmussen. Aner ikke, hvilken økonomi, der vil være involveret i det, men.. Det ville være den...
Leave a comment:
-
Det var mit indtryk, at det netop er det, der er på spil. At det er sådan, de kommer til at arbejde frem over; de opsætter kriterier for en højre back...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Vestergaard med 45 minutter for U/19 i dag i sejren over Haderslev. Udskiftet i halvlegen - håber det er planen og ikke et tilbageslag.
Leave a comment:
-
Jeg forstår simpelthen heller ikke den modvilje, der er til at kommunen vil forbedre sine bygninger til gavn for elite-idrætten i byen. Det går ud over...
Leave a comment:
-
Givet. Jeg har et meget sparsomt kendskab til Gudjohnsen. Men på Transfermarkt har 10 procent af hans kampe været på højrefløjen. Han er venstrebenet...
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: