Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Det giver såmænd meget god mening og meget tyder på at trænerteamet omkring superligaholdet har den samme vurdering.

    Men hvis det er korrekt at man vil kunne sælge ham til en klub i Thailand med stor milliongevinst, så vil det naturligvis være dumt at sende ham til Næstved for peanuts. Men det er netop de informationer omkring muligt skifte til Thailand en masse Baths, jeg er mere kildekritisk omkring.
    Ja, den del lyder ekstremt mystisk ... han er jo helt sikkert mere værd for en thailandsk klub, logisk nok.
    Enten er det en and, eller også har OSE godt nok dummet sig der!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Khemdee til Næstved. Men intet om forlængelse

      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/jonath...tved-boldklub/

      Comment


        Er jeg den eneste, der undrer mig over, at det tager så lang tid at få styr på arbejdstilladelsen til Mohamed K Kante?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
          Er jeg den eneste, der undrer mig over, at det tager så lang tid at få styr på arbejdstilladelsen til Mohamed K Kante?
          Der har været en længere forklaring om det for nogle dage siden. Kan ikke finde artiklen. Mener det var noget med Visum fra hans side der bøvlede. Et visum kontor der var lukket ned hvor han kommer fra og knægten havde ingen adresse og telefon. Noget i den stil. Han skulle dukke op senest i næste uge mente de

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Der har været en længere forklaring om det for nogle dage siden. Kan ikke finde artiklen. Mener det var noget med Visum fra hans side der bøvlede. Et visum kontor der var lukket ned hvor han kommer fra og knægten havde ingen adresse og telefon. Noget i den stil. Han skulle dukke op senest i næste uge mente de
            He he okay! Normalt tager den proces nemlig en måned max. Meget hurtigere, hvis lønnen er stor. Og Midtjylland fik styr på det med Kouakou relativt hurtigere må man sige.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg

              He he okay! Normalt tager den proces nemlig en måned max. Meget hurtigere, hvis lønnen er stor. Og Midtjylland fik styr på det med Kouakou relativt hurtigere må man sige.
              Jeg har ikke de vilde forventninger til ham og han skal helt sikkert bruge en længere periode inden han kommer i betragtning. Så en uge fra eller til.
              Mon ikke han har fået tilsendt et træningsprogram så han kommer i fysisk topform

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg har ikke de vilde forventninger til ham og han skal helt sikkert bruge en længere periode inden han kommer i betragtning. Så en uge fra eller til.
                Mon ikke han har fået tilsendt et træningsprogram så han kommer i fysisk topform
                Helt sikkert ikke en, vi skal hænge vores hat på til om tre uger

                Men altså, man bliver helt bekymret for om arbejdstilladelsen bliver godkendt ha ha

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg
                  Er jeg den eneste, der undrer mig over, at det tager så lang tid at få styr på arbejdstilladelsen til Mohamed K Kante?
                  Vi har bare ikke de rigtige forbindelser... længere er den ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg

                    Helt sikkert ikke en, vi skal hænge vores hat på til om tre uger

                    Men altså, man bliver helt bekymret for om arbejdstilladelsen bliver godkendt ha ha
                    Nej det tænker jeg heller ikke Denne leje må have det formål at se om han kan blive til noget i løbet af sæsonen. Ikke at præstere i løbet af Juli/Aug

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Vi har bare ikke de rigtige forbindelser... længere er den ikke
                      Så alle andre klubber i DK har bedre forbindelser end os?
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Vi har bare ikke de rigtige forbindelser... længere er den ikke
                        Rigtige forbindelser? Det må du uddybe. Skulle vi have forbindelser hos den danske udlændingestyrelse, der får os foran i køen? Det er jeg i så fald glad for, at vi ikke har.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Ja han ville da garanteret være en god spiller at få hjem.
                          Tror I han kunne fristes til at komme hjem? Han har trods alt været i udlandet siden 2014.

                          Men det ville formentlig koste knaster at hente Jacob R hjem, og spørgsmålet er om han overhovedet har et forhold til OB på den måde, at han betragter det som at komme hjem.

                          Frygter bare et scenarie, hvor han erstatter Maxsø i Brøndby

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jonashj0305 Se indlæg

                            Tror I han kunne fristes til at komme hjem? Han har trods alt været i udlandet siden 2014.

                            Men det ville formentlig koste knaster at hente Jacob R hjem, og spørgsmålet er om han overhovedet har et forhold til OB på den måde, at han betragter det som at komme hjem.

                            Frygter bare et scenarie, hvor han erstatter Maxsø i Brøndby
                            Tænker bestemt ikke at det bliver os der henter ham hjem. Hvis det overhovedet sker nu bliver det kun FCK/FCM imo
                            Har heller aldrig hørt at han skulle have de store følelser for klubben og at dette skulle lokke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tænker bestemt ikke at det bliver os der henter ham hjem. Hvis det overhovedet sker nu bliver det kun FCK/FCM imo
                              Har heller aldrig hørt at han skulle have de store følelser for klubben og at dette skulle lokke

                              Ja, tænkte det nok. Det er jo som man frygter. Bliver endnu en grim smag i munden, når han bliver fristet af DK

                              Comment


                                Er der nogen, der ved hvornår Khemdee`s kontrakt med OB udløber ?

                                Comment

                                Working...
                                X