Jeg kan ikke andet end at se at dette falder tilbage på Krogh... Vi bliver dårligere for hver kamp.
Der er INGEN selvtillid hos spillerne, der bare...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
171 results in 0.1372 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Last edited by O´nse; 07-05-2024, 06:52.
- Likes 2
-
Det der bekymrer mig mest, er at formkurven er nedadgående og at man har sværere og sværere for at se hvad holdet egentlig vil, når de er på banen....
- Likes 4
Leave a comment:
-
Ah ok i see.
Fint at spillerne er blevet informeret... Der ydes en helt fantastisk indsats fra capotårnet!...
Leave a comment:
-
-
Nogen der kan svare på hvorfor "vi" er stoppet med Fenerbache når spillerne varmer op?
Leave a comment:
-
Nu er det også nemmere for Brøndby at tiltrække spillere......
- Likes 1
Leave a comment:
-
Præcis, jeg føler slet ikke vi kommer frem til nok chancer og dermed kan vi ikke forvente flere mål.
I kampen mod Viborg(og Vejle) kommer vi jo...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Fedt at vi "snyder" flere store klubber for dette talent(vi har sgu behov for lidt positivitet på dette forum!):
https://bold....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det kør jo ikke ligefrem skidegodt, desperation eller ej......
Leave a comment:
-
Kunne godt tænke mig at se noget "nyt", da vi simpelthen kommer frem til for få chancer.
Myhra
...
Leave a comment:
-
Bak nu for pokker op om træneren og den sportslige ledelse her i denne kritiske tid - Så må man benytte sin kritiske stemme efter denne sæson.
Lige...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Enig, men på en eller anden måde er de jo nødt til at forholde sig til det faktum, som spillerne selvfølgelig(om nogen) også kender til.
Krogh får...
Leave a comment:
-
For os der ikke har adgang til at læse alle artikler på Fyens: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...e-til-traeningLast edited by O´nse; 10-04-2024, 13:54.
Leave a comment:
-
Fantastisk flot og et kæmpe, kæmpe cadeau til hele ungdomssektionen, med Tonny Hermansen i spidsen!...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Den apelle får vi intet ud af.
Trybull løfter armen og der rammer måske/måske ikke vejle spilleren.
Det skal en klart større fejlkendelse...
Leave a comment:
Leave a comment: