Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBtakt OB-VFF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    OBtakt OB-VFF

    https://fyens.dk/ob/daarligt-nyt-for...bac60346e3d-29
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    #2
    For os der ikke har adgang til at læse alle artikler på Fyens: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...e-til-traening
    Last edited by O´nse; 10-04-2024, 13:54.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlæg
      For os der ikke har adgang til at læse alle artikler på Fyens: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...e-til-traening
      Hvis det betyder at Mickelson spiller venstre back, så er det jo ikke en kæmpe svækkelse for os

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

        Hvis det betyder at Mickelson spiller venstre back, så er det jo ikke en kæmpe svækkelse for os
        mou var med til træningen i dag
        siden 1887

        Comment


          #5
          Vi snakkede med Søren Krogh efter dagens træning på Bane 1 i Ådalen.

          https://obstruktion.dk/krogh-vi-har-...ft-nogen-base/

          Comment


            #6
            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ob-viborg-ff-6

            https://bold.dk/fodbold/klubber/viborg/nyheder/ementa-har-gode-minder-mod-ob-lidt-tilfaeldigt

            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              #7
              Dagens FS/SF går med

              .............Viljar
              ...Slots ...Helander....Gomez
              Leeroy..Trybull...Rami......Nico
              .....Deedson...BK.....Max

              .. men de anfører at Aske er tæt på som venstre wb, og at Charly presser Max i front. Köhler har udover karantænedagen også "valgt" at overstå en sygedag
              Last edited by manner; 12-04-2024, 04:06.
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Dagens FS/SF går med

                .............Viljar
                ...Slots ...Helander....Gomez
                Leeroy..Trybull...Rami......Nico
                .....Deedson...BK.....Max

                .. men de anfører at Aske er tæt på som venstre wb, og at Charly presser Max i front. Köhler har udover karantænedagen også "valgt" at overstå en sygedag
                Bortset fra Köhler, så er det jo nok den stærkeste start-11'er vi har, så den skal kunne stå distancen i aften.
                Charly tror jeg vi får mest ud af på bedre baner. Jeg vil tro den megen vand gør banen vanskelig igen i aften, så det bliver en krig, selvom det på ingen måder bliver ligesom i Lyngby. Derfor synes jeg Fenger er det rigtige valg. Aske skal vi jo se på et tidspunkt, og det kan sagtens være i aften, efter Nico så lidt sløj ud imod Vejle. Aske kommer med noget energi der passer meget godt til en kamp, hvor banen er svær og det kommer til at handle om fight.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Bortset fra Köhler, så er det jo nok den stærkeste start-11'er vi har, så den skal kunne stå distancen i aften.
                  Charly tror jeg vi får mest ud af på bedre baner. Jeg vil tro den megen vand gør banen vanskelig igen i aften, så det bliver en krig, selvom det på ingen måder bliver ligesom i Lyngby. Derfor synes jeg Fenger er det rigtige valg. Aske skal vi jo se på et tidspunkt, og det kan sagtens være i aften, efter Nico så lidt sløj ud imod Vejle. Aske kommer med noget energi der passer meget godt til en kamp, hvor banen er svær og det kommer til at handle om fight.
                  Jeg er enig og jeg fornemmer at Aske tilbyder mere på den defensive del. Nico kommer med mere fremdrift og nogen skal jo skabe nogen muligheder for oplæg og assister .. svært valg imø

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg er enig og jeg fornemmer at Aske tilbyder mere på den defensive del. Nico kommer med mere fremdrift og nogen skal jo skabe nogen muligheder for oplæg og assister .. svært valg imø
                    Jeg ser det stik modsat. Nico er mere stabil defensivt, men bidrager stort set ikke med assists eller oplæg til chancer. Det til trods for at han har en fin motor og gode løb, der bringer ham i gode positioner, men han formår desværre stort set aldrig at omsætte dem til slutprodukt.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Jeg ser det stik modsat. Nico er mere stabil defensivt, men bidrager stort set ikke med assists eller oplæg til chancer. Det til trods for at han har en fin motor og gode løb, der bringer ham i gode positioner, men han formår desværre stort set aldrig at omsætte dem til slutprodukt.
                      Meget enig - slutproduktet fra Nico (indlæg) har været fraværende. Askes problem har indtil nu været at han fanges i forkerte positioner og rager dumme gule (-og røde) kort til sig. Han har virket overtændt og lidt naivt spillende - Helweg brugte lang tid på at coache på ham sidste sommer uden den helt store effekt. Måske er det tiden at prøve ham igen - han har helt sikkert potentiale.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Jeg ser det stik modsat. Nico er mere stabil defensivt, men bidrager stort set ikke med assists eller oplæg til chancer. Det til trods for at han har en fin motor og gode løb, der bringer ham i gode positioner, men han formår desværre stort set aldrig at omsætte dem til slutprodukt.
                        Det er jeg ikke uenig i og jeg har måske en lidt uklar formulering, men jeg mener Nico har mulighederne for indlæg og assister, men det bliver for det meste ved mulighederne. Aske bliver til tider fanget i det offensive og kommer næppe til de samme muligheder som Nico.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg

                          Meget enig - slutproduktet fra Nico (indlæg) har været fraværende. Askes problem har indtil nu været at han fanges i forkerte positioner og rager dumme gule (-og røde) kort til sig. Han har virket overtændt og lidt naivt spillende - Helweg brugte lang tid på at coache på ham sidste sommer uden den helt store effekt. Måske er det tiden at prøve ham igen - han har helt sikkert potentiale.
                          Aske har heller ikke gennembrudsstyrke. Nico kan når han er bedst udfordre med skarpe driblinger og fin fart. Aske mangler både antrit og teknik. Han har til gengæld en fin indlægsfod, så kan vi lykkedes med at sætte ham op, så kan jeg godt se os få mere gavn af ham offensivt, nu når vi har flere mand i feltet end under Alm.
                          Defensivt har han jo fejlet på alle parametre i efteråret, men forhåbentlig giver en påpasselig og hurtig Gomez lidt mere ro til en ung mand som Aske.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det er jeg ikke uenig i og jeg har måske en lidt uklar formulering, men jeg mener Nico har mulighederne for indlæg og assister, men det bliver for det meste ved mulighederne. Aske bliver til tider fanget i det offensive og kommer næppe til de samme muligheder som Nico.
                            Jeg synes egentlig Aske i sine gode perioder havde fin offensiv dynamik. Det er bare længe siden. Nico kommer frem til mange muligheder, men tager dem sjældent. Hans beslutninger er ofte for dårlige og hans indlæg kommer sjældent forbi første mand. I sin OB-tid har han 66 kampe og 3 assists, og selvom en del af de kampe har været som indskifter er det stadigvæk et ret dårligt output for en spiller, der af mange regnes for at være god offensiv.

                            Comment


                              #15
                              Jeg synes Leif Rasmussen virkelig sætter fokus på det kritiske i situationen i dag. Han åbner op for den reelle mulighed for nedrykning og dermed nye folk i ledelsen. Det skal der måske alligevel, for han forlanger også:
                              Man kan forlange, at man er så klar i ledelsen i klubben, at man kan finde de rigtige spillere.

                              Man kan forlange, at spillerne ikke bare farer frem på banen, så resten bagude er kaos.

                              Men man kan også forlange, at man kan angribe kontrolleret uden at efterlade forsvaret i kaos.

                              Man kan forlange, at trænerens plan kan ses og udføres på banen.

                              Man skal have den oplevelse, at OB kan score på andet end dødbolde.

                              Comment

                              Working...
                              X