Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBtakt OB-VFF
Collapse
X
-
For os der ikke har adgang til at læse alle artikler på Fyens: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...e-til-traeningLast edited by O´nse; 10-04-2024, 13:54.
-
Oprindeligt indsendt af O´nse Se indlægFor os der ikke har adgang til at læse alle artikler på Fyens: https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...e-til-traening
- Likes 1
Comment
-
Vi snakkede med Søren Krogh efter dagens træning på Bane 1 i Ådalen.
https://obstruktion.dk/krogh-vi-har-...ft-nogen-base/
- Likes 2
Comment
-
Dagens FS/SF går med
.............Viljar
...Slots ...Helander....Gomez
Leeroy..Trybull...Rami......Nico
.....Deedson...BK.....Max
.. men de anfører at Aske er tæt på som venstre wb, og at Charly presser Max i front. Köhler har udover karantænedagen også "valgt" at overstå en sygedagLast edited by manner; 12-04-2024, 04:06.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDagens FS/SF går med
.............Viljar
...Slots ...Helander....Gomez
Leeroy..Trybull...Rami......Nico
.....Deedson...BK.....Max
.. men de anfører at Aske er tæt på som venstre wb, og at Charly presser Max i front. Köhler har udover karantænedagen også "valgt" at overstå en sygedag
Charly tror jeg vi får mest ud af på bedre baner. Jeg vil tro den megen vand gør banen vanskelig igen i aften, så det bliver en krig, selvom det på ingen måder bliver ligesom i Lyngby. Derfor synes jeg Fenger er det rigtige valg. Aske skal vi jo se på et tidspunkt, og det kan sagtens være i aften, efter Nico så lidt sløj ud imod Vejle. Aske kommer med noget energi der passer meget godt til en kamp, hvor banen er svær og det kommer til at handle om fight.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Bortset fra Köhler, så er det jo nok den stærkeste start-11'er vi har, så den skal kunne stå distancen i aften.
Charly tror jeg vi får mest ud af på bedre baner. Jeg vil tro den megen vand gør banen vanskelig igen i aften, så det bliver en krig, selvom det på ingen måder bliver ligesom i Lyngby. Derfor synes jeg Fenger er det rigtige valg. Aske skal vi jo se på et tidspunkt, og det kan sagtens være i aften, efter Nico så lidt sløj ud imod Vejle. Aske kommer med noget energi der passer meget godt til en kamp, hvor banen er svær og det kommer til at handle om fight.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg er enig og jeg fornemmer at Aske tilbyder mere på den defensive del. Nico kommer med mere fremdrift og nogen skal jo skabe nogen muligheder for oplæg og assister .. svært valg imø
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg ser det stik modsat. Nico er mere stabil defensivt, men bidrager stort set ikke med assists eller oplæg til chancer. Det til trods for at han har en fin motor og gode løb, der bringer ham i gode positioner, men han formår desværre stort set aldrig at omsætte dem til slutprodukt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg ser det stik modsat. Nico er mere stabil defensivt, men bidrager stort set ikke med assists eller oplæg til chancer. Det til trods for at han har en fin motor og gode løb, der bringer ham i gode positioner, men han formår desværre stort set aldrig at omsætte dem til slutprodukt.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
Meget enig - slutproduktet fra Nico (indlæg) har været fraværende. Askes problem har indtil nu været at han fanges i forkerte positioner og rager dumme gule (-og røde) kort til sig. Han har virket overtændt og lidt naivt spillende - Helweg brugte lang tid på at coache på ham sidste sommer uden den helt store effekt. Måske er det tiden at prøve ham igen - han har helt sikkert potentiale.
Defensivt har han jo fejlet på alle parametre i efteråret, men forhåbentlig giver en påpasselig og hurtig Gomez lidt mere ro til en ung mand som Aske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet er jeg ikke uenig i og jeg har måske en lidt uklar formulering, men jeg mener Nico har mulighederne for indlæg og assister, men det bliver for det meste ved mulighederne. Aske bliver til tider fanget i det offensive og kommer næppe til de samme muligheder som Nico.
- Likes 1
Comment
-
Jeg synes Leif Rasmussen virkelig sætter fokus på det kritiske i situationen i dag. Han åbner op for den reelle mulighed for nedrykning og dermed nye folk i ledelsen. Det skal der måske alligevel, for han forlanger også:
Man kan forlange, at man er så klar i ledelsen i klubben, at man kan finde de rigtige spillere.
Man kan forlange, at spillerne ikke bare farer frem på banen, så resten bagude er kaos.
Men man kan også forlange, at man kan angribe kontrolleret uden at efterlade forsvaret i kaos.
Man kan forlange, at trænerens plan kan ses og udføres på banen.
Man skal have den oplevelse, at OB kan score på andet end dødbolde.
- Likes 2
Comment
Comment