Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
163 results in 0.1101 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Der står ikke den streames, desværre...
-
Han har ingen kontrakt pt., så ved ikke hvordan det kan være leje....
Leave a comment:
-
-
Jep, det var han iflg. Leif Rasmussen: Sander Svendsen er ikke længere væk, end at han står på banen - siet fra til den endelige trup.#sportfyn #sldk...
Leave a comment:
-
Ja, det er ca. 5 min bagud. Var det også til træningskampene....
Leave a comment:
-
Det gør de normalvis, men kan faktisk ikke finde noget information om det. Det plejer dog også at koste moneter....
Leave a comment:
-
Jeg får fortalt fra folk der burde vide den slags, at det 100% ikke kommer til at ske. Så nu er det bare at vente på, at det sker alligevel....
Leave a comment:
-
Han er jo ikke engang god nok til Vejle? Men ok, hvis han kan leve med at sidde på bænken og ikke skal have noget i løn....
Leave a comment:
-
Jeg har spurgt min svenske kammerat om han kan huske ham fra Elfsborg-tiden, og fortalt, at vi skulle være tæt på at præsentere ham (inden det blev officielt)....
Leave a comment:
-
Jeg havde desværre også samme deprimerende oplevelse og jeg ville, hvis jeg var Jack & co., sende en undskyldning ud til sæsonkortholderne. Det er...
Leave a comment:
-
No worries. Ville bare lige præcisere, så høtyvene ikke nødvendigvis blev fundet frem d. 19. december, når der fortsat er huller i taget mv....
Leave a comment:
-
Og med senest menes der tidligst: Det nye anlæg står i 'bedste fald klar den 19. december 2019'....
Leave a comment:
-
Der var CL kl. 19, det er der ikke i dag. Det var dét forklaringen gik på. Men de viste så Championship runden efter samtidig med CL. Så der er åbenbart...
Leave a comment:
-
Måske er der lavet en plan for at han tager en sæson der, også ryger videre til Østrig eller Tyskland....
Leave a comment:
-
Leave a comment: