Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2019

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Nyt anlæg på 4 måneder? Argh, det lyder til at det allerhøjest bliver til en renovering af nogle af de nuværende faciliteter.
    Lasse Vøge skriver nu på Twitter at han har snakket med JH igen og at han havde misforstået ham. Det nye anlæg skal stå klar senest 19. december.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
      Lasse Vøge skriver nu på Twitter at han har snakket med JH igen og at han havde misforstået ham. Det nye anlæg skal stå klar senest 19. december.
      Og med senest menes der tidligst: Det nye anlæg står i 'bedste fald klar den 19. december 2019'.
      "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
      RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

      Comment


        Lasse Vøge virker til at være en rigtig god journalist.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
          Og med senest menes der tidligst: Det nye anlæg står i 'bedste fald klar den 19. december 2019'.
          Ja, det er sådan der står i hans tweet.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
            Og med senest menes der tidligst: Det nye anlæg står i 'bedste fald klar den 19. december 2019'.
            Beklager - jeg havde læst forkert.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
              Og med senest menes der tidligst: Det nye anlæg står i 'bedste fald klar den 19. december 2019'.
              Undskyld men det er lidt morsomt :D.

              Uanset så er "senest" altid "tidligst" når det kommer til byggeprojekter :D.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                Beklager - jeg havde læst forkert.
                No worries. Ville bare lige præcisere, så høtyvene ikke nødvendigvis blev fundet frem d. 19. december, når der fortsat er huller i taget mv.
                "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Undskyld men det er lidt morsomt :D.

                  Uanset så er "senest" altid "tidligst" når det kommer til byggeprojekter :D.
                  Hvorfor er det morsomt? Er da egentlig fint, at de ikke melder noget definitivt ud, som der er stor usikkerhed omkring.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    Hvorfor er det morsomt? Er da egentlig fint, at de ikke melder noget definitivt ud, som der er stor usikkerhed omkring.
                    Det er kun et stykke papir fra kommunen der mangler hvor der står at de godkender byggeriet. Intet andet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Det er kun et stykke papir fra kommunen der mangler hvor der står at de godkender byggeriet. Intet andet.
                      Ja, men derfor kan der jo godt være usikkerhed omkring hvornår præcist det kommer til at stå færdigt - som det jo ofte er tilfældet med byggeprojekter.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                        Ja, men derfor kan der jo godt være usikkerhed omkring hvornår præcist det kommer til at stå færdigt - som det jo ofte er tilfældet med byggeprojekter.
                        Åhh jo. Uden tvivl

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                          Hvorfor er det morsomt? Er da egentlig fint, at de ikke melder noget definitivt ud, som der er stor usikkerhed omkring.
                          Her tænker jeg ikke på OB, men den kommunikation i lige havde.
                          ... og så bor jeg i centrum, med en udlejer der bestemt ikke er færdig til tiden, med et større byggeprojekt i den bygning hvor jeg bor.
                          Last edited by Entusiastens; 16-03-2019, 14:33.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Man kan jo bare se hvor omfattende bane-projektet er. Jeg vil påstå at vi pt kun er blevet nogle fodboldbaner fattigere, da Cigaren er pløjet op, og en stor del af Bolbros anlæg lige så. Røde Stjernes baner er hegnet ind, så kun OB kan bruge dem(?).

                            Jeg ved ikke hvordan det står til i Kildemosen og Posten, men mååååske der er nogle baner klar her Tim foråret, men jeg tror IKKE man skal forvente, at der er nogen nye baner klar, for efter sommerferien. Røde Stjernes nye anlæg og baner på Cigaren, ser ud til at få hele armen - støjvold/bueskytte vold ned mod Svendborgbanen, og så går man i dybden med de nye baner, så der klm
                            er lidt dræn etc i også. Oven i det forventer jeg et nyt klubhus og lysanlæg - glæder mig til at se det.

                            Bolbros tror jeg også bliver godt - om ikke andet så mere plads og fri bevægelse, i og med arret efter den gamle jernbanen er fjernet og fyldt op.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                              Man kan jo bare se hvor omfattende bane-projektet er. Jeg vil påstå at vi pt kun er blevet nogle fodboldbaner fattigere, da Cigaren er pløjet op, og en stor del af Bolbros anlæg lige så. Røde Stjernes baner er hegnet ind, så kun OB kan bruge dem(?).

                              Jeg ved ikke hvordan det står til i Kildemosen og Posten, men mååååske der er nogle baner klar her Tim foråret, men jeg tror IKKE man skal forvente, at der er nogen nye baner klar, for efter sommerferien. Røde Stjernes nye anlæg og baner på Cigaren, ser ud til at få hele armen - støjvold/bueskytte vold ned mod Svendborgbanen, og så går man i dybden med de nye baner, så der klm
                              er lidt dræn etc i også. Oven i det forventer jeg et nyt klubhus og lysanlæg - glæder mig til at se det.

                              Bolbros tror jeg også bliver godt - om ikke andet så mere plads og fri bevægelse, i og med arret efter den gamle jernbanen er fjernet og fyldt op.
                              Du tror der bliver et OB klubhus? Eller er det et nyt til Røde Stjerne du mener?

                              Comment


                                Jeg kan kun forestille mig, at RS skal have et sted at gå i bad etc., og går ud fra, at det ikke bare bliver de gamle skure på det gamle anlæg.

                                Jeg vil også tro, at OB laver nogle nye faciliteter på det gamle RS-anlæg, da det vil gøre det nye anlæg mere attraktivt, samt mindske trafikken og dermed presset i/på omklædningen i Ådalen - men så kan man også tage til træning i OB, helt uden at runde Ådalen ...

                                Comment

                                Working...
                                X