Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Skandaløs udlevering af sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Skandaløs udlevering af sæsonkort

    Det var dybt rystende at komme på stadion idag og konstatere, at OB intet har lært, og stadig behandler sine faste kunder som skrald. Åbenbart var man ikke kompetent nok til at forudse, at der ville komme mange og hente deres sæsonkort til sæsonens første kamp, så ressourcerne var ikke afsat. Så man endte i en 100 meter lang kø, der rykkede sig langsommere end køen til radiobilerne i Dahlgårds tivoli. Efterhånden nærmere man sig kampstart, og efter 40 min.i køen, var man end ikke tæt på at få sit kort. I Brøndby og i Parken ville man udskyde kampstart 10-15 min. men nææ nej ikke i Odense, men gør vel ikke engang forsøget. Til sidst blev presset så voldsomt, at nogle piger blev sat til at udlevere fribilletter til folk, men i første omgange vidste de ikke hvilken kø de skulle henvende sig til, og da de fandt ud af den rette kø, gik de bagerst i køen og udleverede til dem først, men dem der havde ventet længst måtte måbende se til. Ufatteligt, at man ikke justerer bemandingen, så de ret korte køer til billetter blev lagt sammen, så der kunne udleveres flere kort. Man må sige, at OB stadig bevæger sig på et totalt amatørstadie når det gælder kampafvikling og behandling af kernepublikum, der vel som sædvanligt bliver opfattet som tåbeligt kvæg. Det er som om, at Jack og Andreas, eller hvad de nu hedder alle de smarte drenge, står med svaberen og tisser ud over folk, mens de med den anden hånd snakker historie og commitment og andre bullshit. Jeg fik aldrig mit kort....

    #2
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det var dybt rystende at komme på stadion idag og konstatere, at OB intet har lært, og stadig behandler sine faste kunder som skrald. Åbenbart var man ikke kompetent nok til at forudse, at der ville komme mange og hente deres sæsonkort til sæsonens første kamp, så ressourcerne var ikke afsat. Så man endte i en 100 meter lang kø, der rykkede sig langsommere end køen til radiobilerne i Dahlgårds tivoli. Efterhånden nærmere man sig kampstart, og efter 40 min.i køen, var man end ikke tæt på at få sit kort. I Brøndby og i Parken ville man udskyde kampstart 10-15 min. men nææ nej ikke i Odense, men gør vel ikke engang forsøget. Til sidst blev presset så voldsomt, at nogle piger blev sat til at udlevere fribilletter til folk, men i første omgange vidste de ikke hvilken kø de skulle henvende sig til, og da de fandt ud af den rette kø, gik de bagerst i køen og udleverede til dem først, men dem der havde ventet længst måtte måbende se til. Ufatteligt, at man ikke justerer bemandingen, så de ret korte køer til billetter blev lagt sammen, så der kunne udleveres flere kort. Man må sige, at OB stadig bevæger sig på et totalt amatørstadie når det gælder kampafvikling og behandling af kernepublikum, der vel som sædvanligt bliver opfattet som tåbeligt kvæg. Det er som om, at Jack og Andreas, eller hvad de nu hedder alle de smarte drenge, står med svaberen og tisser ud over folk, mens de med den anden hånd snakker historie og commitment og andre bullshit. Jeg fik aldrig mit kort....
    Ja, ja.... så BIF og FCK kan rykke kampstarten på trods af TV-dækning/-planlægning og ændre DBUs program.... nej, vel ? ? ?

    Comment


      #3
      Vi kunne godt se at den var gal. Vi kom ret tidligt, og var nummer 5 i køen. Det tog over 20 min. Var der nogle der ikke nåede kampen? Det var ret amatøragtigt udført

      Comment


        #4
        Det var da så amatøragtigt at man troede det var løgn......brugte en time på at få en billet ....og så kan du komme igen næste gang...Say Whaaaaat og så kan jeg spilde min tid på at stå i kø igen....det er satme en ommer OB

        Comment


          #5
          Stod også i kø en halv time eller tre kvarter, indtil vi fik fribilletter udleveret kort før kampstart, vi må så formode at kortene sendes hjem til os.
          Er på ferie de næste uger og kan derfor ikke selv afhente kortet til næste kamp. Men meget amatøragtigt udført. Man vil gerne have folk på stadion, og sælge sæsonkort, men så er det også nødvendigt at være mere professionelle ved udlevering.

          Comment


            #6
            Helt igennem håbløs håndtering fra OB.

            Comment


              #7
              Latterlige lange køer jeg gik forbi 15.30. Man kunne virkelig se at folk var frustrerede

              Comment


                #8
                Meget nemt at løse..... et sæsonkort sendes fjorten dage før første kamp og skal ikke hentes på stadion.

                Giver ikke mening at sætte flere folk på opgaven.

                Beklager mit "dumme" spørgsmål... men var det først muligt at få sit sæsonkort udleveret i dag ?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Meget nemt at løse..... et sæsonkort sendes fjorten dage før første kamp og skal ikke hentes på stadion.

                  Giver ikke mening at sætte flere folk på opgaven.

                  Beklager mit "dumme" spørgsmål... men var det først muligt at få sit sæsonkort udleveret i dag ?
                  Jeg mener, at det kostede 50 kr. at få det sendt. Jeg valgte at spare de penge, da jeg tænkte at det nok gik ok hurtigt at få det på stadion. Men levering burde være med i prisen.

                  Comment


                    #10
                    Vi valgte at tage noget tidligere afsted i dag, pga. kort udlevering, ankom omkring 14:35, var en kø til at starte med var inde på stadion omkring 15:20, så 45 minutter, lige før mål, kom den søde unge pige rundt, der er åbnet en luge mere... ja tak den var så lige så lang som den vi allerede stod i.

                    Dem som stod foran os, kunne de ikke finde kortene, jeg kunne høre at det var købt ca. samtidigt med mit, så tænke ah lort, men mit fandt hun ret hurtigt. det tog lidt tid, men havde også gættede på det var en god ide at være der tidligt, jeg var meget overraskede over der var så mange mødt op, nu ferie for mange er begyndt.

                    Comment


                      #11
                      Allerede kl 14 stod der 30 i kø for at hente kort. Og køen voksede hele tiden frem mod kampstart. man skulle ellers tro det blev lettere jo flere kort blev udleveret.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Ja, ja.... så BIF og FCK kan rykke kampstarten på trods af TV-dækning/-planlægning og ændre DBUs program.... nej, vel ? ? ?
                        Det er faktuelt sket flere gange , når der har været problemer med Billetlugerne, så det sker og er en mulighed. Hvordan proceduren er ved jeg dog ikke

                        Comment


                          #13
                          Må bakke op om at det simpelthen var helt skandaløst. Jeg vidste heldigvis også fra tidligere år at de sædvanligvis kager rundt, så mødte op kl. 14.55 og fik mit kort ca. 25 min senere. Til gengæld havde jeg en kammerat, som måtte komme 10 min efter kampstart, fordi han møder så ukristeligt sent ind kl. 15.30.
                          Generelt er der brok til alle kampe med med flere end 8000 tilskuere, fordi der er så få luger åbent at køerne hober sig op. Det kan jeg forstå man ikke agere på, ved at gøre det voldsomt meget billigere at købe billetterne online. Men til den ene kamp, hvor de mest trofaste fans skal møde op og afhente deres sæsonkort, så sætter man simpelthen en ekstra vogn op, som udelukkende tager sig af det, i stedet for at blande lortet sammen, hvor Palle, Polle og Ruth flere gange ramler hovederne sammen, fordi de skal på kryds og tværs i vognen for at finde de skide kort.
                          Det er nok ikke deres skyld, men det er respektløst at behandle sine mest trofaste fans så råddent år efter år.

                          Og så se da for helvede at sæt kuverterne i alfabetisk orden efter efternavn i stedet for fornavn. Der er et hav af familier, som møder ind sammen og henter deres kort. Så går det altså noget mere gelinde når rasmus og cathrine severinsen kommer sammen, hvis man blot skal søge under S i stedet for R og C. Bare et fif.
                          ​​​​

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                            Det er faktuelt sket flere gange , når der har været problemer med Billetlugerne, så det sker og er en mulighed. Hvordan proceduren er ved jeg dog ikke
                            Har du mulighed for at dokumentere det. da jeg aldrig har hørt om det... ?

                            Comment


                              #15
                              Jeg havde desværre også samme deprimerende oplevelse og jeg ville, hvis jeg var Jack & co., sende en undskyldning ud til sæsonkortholderne. Det er lige netop de allermest trofaste som man formåede at skuffe (igen). Jeg stod i kø fra ca. 15 og nåede ikke at få mit kort. Det tog vel 3-4 minutter pr. person at afhente. Hvordan det kan tage så lang tid pr. person fatter jeg simpelthen ikke. Jeg tror måske ikke at kortene lå i en bestemt rækkefølge, men bare var en stor rodebunke.
                              Jeg fik en fribillet 2 minutter før kampstart. Tænkte så, at jeg kunne hente mit kort i pausen, men der havde de netop lige lukket boden ned. Spurgte pænt, om det var muligt, at jeg kunne få mit kort, men fik besked på at hente det mandag. Forklarede dem, at jeg er bosat i København, så det ville ikke kunne lade sig gøre. Fik så et vagt svar om, at de "måske" ville kalde mig ud. Hvad det så end skal betyde. Der skete selvfølgelig ikke noget. Så jeg måtte tage retur uden kort. Og jo, det overlever jeg nok også, men nu mangler jeg bare et kort til at flashe mit tilhørsforhold (/at jeg er en kæmpe idiot). :-)

                              Kan ikke rigtigt sige, at jeg er overrasket - det er vel nærmest normalen det her. Jeg må prøve igen næste gang.
                              "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                              RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                              Comment

                              Working...
                              X