Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
239 results in 0.1722 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Kort og godt, tænker jeg at vores nye træner ‘solgte’ os ved at stille med en central midtbane, der har mere end svært ved at bolderobre....
- Likes 2
-
Hvis vi tager de stribede briller af, er der vel reelt også kun Eskesen, der pt kunne gøre en forskel. Havde også hellere set Eskesen starte i stedet...
Leave a comment:
-
Men jeg ved ikke om de uddelte karantæner er på baggrund af restaurationsloven, eller om det konkret er OB. Anyone?
Leave a comment:
-
Stadion er omfattet af restaurationsloven. Dvs at hvis Politiet udsteder forbud efter restaurationsloven, og så har OB INTET at skulle have sagt.
Leave a comment:
-
@Kielberg Bo Henriksens råb til dommeren og vores spillere er da HELT væk. Fedt at dommeren ikke lader sig påvirke af sådan en klovn.
Leave a comment:
-
Smid nu Bo Henriksen op på den tribune. Kæmpe joke at høre på
Leave a comment:
-
Enig, vi er endelig kommet stærkt igennem et transfervindue. Lad det gerne fortsætte. JM har fået noget at arbejde og udvikle med. Vil særligt glæde mig...
Leave a comment:
-
Fedt hvis rygtet med Baskim holder. Men mon så ikke at Fester forsøges afskibet... ligesom KEP og TM
Leave a comment:
-
-
I sidste ende er JH jo bare en (dårlig) mellemleder.
Ansvaret skal altså OGSÅ placeres et niveau over JH.
Må simpelthen være nu, at Thorborg...
Leave a comment:
-
At miste Grytebust lige præcis nu er et hårdt slag. Skulle være sket for 6 mdr siden, hvor der stod mindre på spil og var mere økonomi i et skifte. Modig...
Leave a comment:
-
-
Esben Hansen siger jo bare det vi alle har sagt i snart mange år
Leave a comment:
-
#plum du er god til at spotte hvad klokken var. Ikke helt uden indflydelse af gin/tonic der
Leave a comment:
-
#Plum og Fmprob Hvor prisværdigt er det at sponsere med forventning om dyre tilbage betalinger fra en klub der ligger HELT ned? Tidligere hovedsponsorer...
Leave a comment:
Leave a comment: