Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ob - fcm 19/8-2018 (kamptråd)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Satans...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Uretfærdigt

      Comment


        Neeeeeeeeej!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Jo jo 🙄

          Comment


            Ja men det skulle jo komme. Det vidste vi jo alle.

            Comment


              Suk

              Comment


                Åh nej - lorteforsvar igen
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Bum bum bum

                  Comment


                    Det måtte jo ske, forhelvede, men typisk, men vi dør da med støvlerne på

                    Comment


                      OB skulle jo ha skiftet min 2 for 10 min siden. Tak træner..

                      Comment


                        Forventeligt. Vi har ikke ramt målet og kommer ikke til det med de tandløse humørspillere foran.
                        OB: Danske mestre i 2075/6

                        Comment


                          Fin indsats og ingen point....kunne man nu bare levere den slags indsatser mod hold hvor vi faktisk bør have en chance for point så ville det hurtigt se fornuftigt ud. I stedet nøjes vi med gode indsatser mod hold hvor vi nærmest har tabt på forhånd....

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                            Det måtte jo ske, forhelvede, men typisk, men vi dør da med støvlerne på
                            Vi dør. Ikke andet. Støvler/ingen støvler. Resultatet er det samme. Og imod Vejle vil vi igen nedjustere indsatsen til det næsten brugbare. I guaran-fucking-tee it.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                              OB skulle jo ha skiftet min 2 for 10 min siden. Tak træner..
                              Ja, det var tydeligt at vi blev trætte...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                                sælge dem?? Hvem mener du du skulle få hedeslag og købe dem??? Smid bare Helenius med i ligningen! AK, Fester og Helenius kan ikke sælges for penge..
                                Undskyld er på ferie i Tyrkiet, har nok fået hedeslag selv. Undskyld.

                                Men så smid dem på bænken og Reserve ligaen og så find nogle andre.
                                Jeg vil næsten hellere se Duncan, hvis han vil ofre sig for OB end NH og AK.
                                De er ikke OB er i mine øjne. Og AK overrasker.
                                Men er nok noget andet npr Kæle Kent ikke er træner mere. FØJ.

                                Comment

                                Working...
                                X