Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nok er NOK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tak Gaxe. KEP og Jesper Hansen er alt for dårlige. Gaxe siger han er hurtigere end KEP

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
      Svært at være rigtig uenig, men mere relevant og interessant er det, om samme spillere kunne/ville være profiler i en anden kontekst. Det tror jeg, og det synes jeg set bevist for flere spilleres vedkommende. Derfor er “profilløst” simpelthen for letkøbt og fjerner ansvaret fra dem, der skaber rammerne og organisationen omkring.

      Profilerne er der potentielt. I OB falmer de bare, eller blomstrer ikke. Hvorfor?
      Du har måske en pointe i fht at Kløve og Drachmann var profiler i én sæson for Sønderjyske. Men udover de to har jeg svært ved at se nogen andre, der skulle have været profiler i tidligere klubber. AK var det aldrig helt i AaB, selv om han fik mange kampe, Festersen var det måske for Vestsjælland, men det er billig baggrund, synes jeg.
      Og pointen med Kløve og Drachmann er jo, at det var Absalonsen, Kroon og Bechmann, der skabte målene (+ f.eks. Dal Hende på dødbolde/gennembrud).

      Vi kan måske snævre det ind til at sige, at vi mangler offensiv-spillere, der har mere tydelige spidskompetencer. Det er for lidt at kunne pege på, at Mathias Jørgensen er hurtig, at AK har en fin teknik eller Helenius et godt spark. Vi har slet ikke en Kroon, der kan/kunne noget på egen hånd, en hidsig goalgetter som Bechmann var det, eller en Absa i topform, som var livsfarlig på en god stikning (selv om Mathias J har potentiale til at ligne Absa på det område). Vi har slet ikke angribere, der kan true med fysik. Vi savner JJ, som kan true udefra - vi har set Casper Nielsen prøve, og det er bare ikke farligt. Det lader til, at holdet nu har fået tilladelse til at lave indlæg i feltet, men vi er nærmest totalt ufarlige på dem, og de savner tit kvalitet.

      Comment


        Jonas Dal forsøger at snakke sig til et fremtidigt trænerjob i OB på ved at slikke røv på ledelsen. Vi gider ikke have dig, Jonas. Du er et one hit wonder og en elendig debattør.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Tak Gaxe. KEP og Jesper Hansen er alt for dårlige. Gaxe siger han er hurtigere end KEP
          Gaxe er også den eneste af de 3 der ser bag kulisserne. Ham gad jeg godt som sportsdirektør i OB.
          De andre kigger på hvad de har set sporadisk i TV. Faktisk er jeg slet ikke imponeret over deres panel. Virkelig et skidt cast

          Comment


            Gaxe er konge. Han siger det som der er, ledelsen har fejlet big time og JM har næsten kun Kent spillere

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Liam1 Se indlæg
              Jonas Dal forsøger at snakke sig til et fremtidigt trænerjob i OB på ved at slikke røv på ledelsen. Vi gider ikke have dig, Jonas. Du er et one hit wonder og en elendig debattør.
              Enig. Det er Albrechtsen satme også. Skidt skidt panel. Tvivler på at jeg kommer til at se dette program mere mm jeg ved der kommer noget om OB

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Enig. Det er Albrechtsen satme også. Skidt skidt panel. Tvivler på at jeg kommer til at se dette program mere mm jeg ved der kommer noget om OB
                Bliver lige hængende og ser, om Gaxe river Nicki Bille et nyt røvhul.

                Comment


                  Albrektsen udstiller sin uvidenhed på skammeligste vis. Jeg tror ikke han kan nævne 3 spillere fra Odense Boldklub. Gaxe er reelt den eneste der har lidt viden om forholdende på Fyn.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Gaxe er også den eneste af de 3 der ser bag kulisserne. Ham gad jeg godt som sportsdirektør i OB.
                    De andre kigger på hvad de har set sporadisk i TV. Faktisk er jeg slet ikke imponeret over deres panel. Virkelig et skidt cast
                    Gaxe ville være et hit. Han forstår OB og kender forventningerne, og så har han erfaring.

                    Comment


                      Gaxe er totalt spot on👍🏼

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Enig. Det er Albrechtsen satme også. Skidt skidt panel. Tvivler på at jeg kommer til at se dette program mere mm jeg ved der kommer noget om OB
                        Det er jo helt horribelt det panel. Det findes bedre på div sportsbarer i byen.

                        Comment


                          Gå ind på tv3sport og stem på Gaxe. Han skal sgu vinde mod de 3 åndsboller.

                          Comment


                            Gaxe ville overleve ca. 4 sekunder til et møde i det sportslige udvalg, hvorefter han ville få vist døren og en fyreseddel, efter at have sagt Thorborg imod.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              Det er jo helt horribelt det panel. Det findes bedre på div sportsbarer i byen.
                              Ingen forberedelse overhovedet. Fuck det er ringe. Kun Gaxe og en anelse JD holder niveau

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Gaxe ville overleve ca. 4 sekunder til et møde i det sportslige udvalg, hvorefter han ville få vist døren og en fyreseddel, efter at have sagt Thorborg imod.
                                Det er jo netop sådan en Thorborg har brug for

                                Comment

                                Working...
                                X