Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
14 results in 0.0083 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Det er jeg helt med på - men faktum er bare, at odenseanerne er blevet gladere for at gå til fodbold efter Covid-19 og at tendensen har været vedvarende,...
- Likes 1
-
En eller anden forklar mig analysen bag det her?
https://brondby.com/nyheder/herrer/2...odense-udvides
...
Leave a comment:
-
I TV var det kun FCK man kunne høre - OB havde lige 2 3 kortvarige momenter hvor lydmuren blev brudt : ) Jeg har bare spurgt kammerater som var til stede...
- Likes 2
Leave a comment:
-
Har det egentlig en forklaring, hvorfor stemningen på stadion udeblev i dag?
- Likes 2
Leave a comment:
-
haha kæft han mangler meget i sit slutprodukt Sabbi......
- Likes 2
Leave a comment:
-
-
Hvad er der dog sket med stiften? Der er selvfølgelig lidt med placeringen af mikrofonen ift. hvor dominerende FCK fremgår på TV, men stemningskernen...
- Likes 3
Leave a comment:
-
OB AaB - kbh-Odense t/r (chauffør)
Hej!
Vi er tre rødder der overvejer OB AaB på fredag, med afgang fra Kbh. så vi er i Odense en times tid før kampstart.
Helt...
-
Håber folk bliver væk året ud som minimum og stationerer noget, der har en eller anden form for bundlinjeeffekt. Der har altid været en håbløs magtkamp...
Leave a comment:
-
OB BIF (københavnere)
Er her nogen fra det københavnske der kan lokkes til at starte bilen på søndag? I så fald har jeg lidt fribilletter der kan smides i puljen : )
-
Er fodbold ikke bare en dårlig forretning? findes der overhovedet en klub i DK der har genereret en bundlinje på 10m korrigeret for CL-provenuer og andre...Last edited by Tjemf; 28-03-2015, 10:09.
Leave a comment:
-
Det var dog også et fattigt spørgsmål - er det ikke ligegyldigt hvad billetterne koster?
Leave a comment:
-
Selvfølgelig er TB ikke nogen dygtig træner, men det vidste man allerede inden hans ansættelse - MEN, jeg synes oprigtigt at vores kære sportschef bærer...
Leave a comment:
-
Kbh --> Odense
Davs! Der er ikke tilfædigvis en eksil-odenseaner e.lign. der kan tilbyde en plads til odense i morgen? - i så fald lover jeg guld...
Betaler naturligvis...
Leave a comment: