Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
65 results in 0.0237 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Med udsigt til +10.000 tilskuere, smukt vejr, fredagsfest, mulighed for 2 sejre i træk, hjemmekamp mod absolut bundhold med 0 point, mulighed for at tage...
- Likes 1
-
-
Ikke just opløftende læsning ift. stadion:
Han (Enrico Augustinus) tvivlede efterhånden på, at et nyt stadion vil blive bygget i hans tid,...
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Omvendt var vi tilsmilet af heldet i sejrene mod Horsens hjemme og ude mod SIF og FCM. Sådanne ting har det med at udligne sig over en hel sæson....
Leave a comment:
-
Kommunen har vel en forpligtelse på at overholde de retningslinjer der kommer til at være gældende fra 2028 og frem. I hvert fald på de dele af stadion,...
Leave a comment:
-
Det korte svar er 'ja', det gør vi.
Det her scenarie er jo i OB-regi en klassiker af dimensioner - fortællingen om et modstanderhold i krise,...
Leave a comment:
-
Hvis Lyngby er i gang med at lave en “Randers” (hvilket det tyder på), så skal vi altså til at kigge alle andre steder end opad i tabellen....
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jep. Meget enig. Som jeg har skrevet i en tråd andetsteds, så er det her forår i min optik IKKE gratis, men derimod GRAVALVORLIGT. Vores bundniveau er...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Mange herinde snakker om foråret som værende “gratis”. Jeg deler simpelthen ikke den opfattelse. Jovist har vi 9 point til stregen. Men dem...
- Likes 3
Leave a comment:
-
Jeg er faktisk af den diametralt modsatte overbevisning. Jeg kigger absolut 'nedad' i tabellen. Af samme årsag holder jeg mere øje med Lyngby og Horsens...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Av av av. En katastrofal runde for os. På alle parametre. Hvis vi havde holdt hjem havde vi både haft 7 point ned til Sdr., ligesom vi var rykket foran...
Leave a comment:
-
Ja, det kan sagtens ende galt det her. For står vi først i den 'grimme' af de to nedrykningspuljer, så står vi samtidig med ét altoverskyggende problem;...
Leave a comment:
-
Kampdag!!!
For en i helvede hvor jeg dog håber på et brag af en kamp i aften med 3 point til følge.
Men hvor er jeg dog samtidig...
Leave a comment:
-
Jeg ville med hver eneste fiber i min krop elske hvis vi vandt bronze. Det er indiskutabelt.
Når det så er sagt, så kan der godt snige sig...
Leave a comment:
Leave a comment: