Relativ klar og tydelig kommunikation fra TB i dagens FS.
'Vi skal have en spillestil, der kan genkendes. Det er det vigtigste, og der er...
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Search Result
Collapse
70 results in 0.0258 seconds.
Keywords
Medlemmer
Tags
-
Så på 4 runder er vores forspring til 3. pladsen skrumpet fra 14 til 9 point. Alle alarmklokker bimler og bamler….
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ja. Det er jo isoleret set korrekt. En anden måde at udtrykke det på er jo, at afstanden til 3 pladsen er blevet 3 point mindre. Jeg havde hellere set...
Leave a comment:
-
Martin Davidsen med nyt om stadion - 'motorvejsstadion tilsyneladende en and'.
https://obstemmer.dk/blog-mens-vi-ve...yt-om-stadion/
- Likes 2
Leave a comment:
-
Mon ikke Vøge refererer til kampen mod FCM lige omkring Minteh-salget. Der fik Alm jo besked på ikke at bruge ham....
Leave a comment:
-
Med udsigt til +10.000 tilskuere, smukt vejr, fredagsfest, mulighed for 2 sejre i træk, hjemmekamp mod absolut bundhold med 0 point, mulighed for at tage...
- Likes 1
Leave a comment:
-
-
Ikke just opløftende læsning ift. stadion:
Han (Enrico Augustinus) tvivlede efterhånden på, at et nyt stadion vil blive bygget i hans tid,...
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
Omvendt var vi tilsmilet af heldet i sejrene mod Horsens hjemme og ude mod SIF og FCM. Sådanne ting har det med at udligne sig over en hel sæson....
Leave a comment:
-
Kommunen har vel en forpligtelse på at overholde de retningslinjer der kommer til at være gældende fra 2028 og frem. I hvert fald på de dele af stadion,...
Leave a comment:
-
Det korte svar er 'ja', det gør vi.
Det her scenarie er jo i OB-regi en klassiker af dimensioner - fortællingen om et modstanderhold i krise,...
Leave a comment:
-
Hvis Lyngby er i gang med at lave en “Randers” (hvilket det tyder på), så skal vi altså til at kigge alle andre steder end opad i tabellen....
- Likes 2
Leave a comment:
-
Jep. Meget enig. Som jeg har skrevet i en tråd andetsteds, så er det her forår i min optik IKKE gratis, men derimod GRAVALVORLIGT. Vores bundniveau er...
- Likes 1
Leave a comment:
-
Mange herinde snakker om foråret som værende “gratis”. Jeg deler simpelthen ikke den opfattelse. Jovist har vi 9 point til stregen. Men dem...
- Likes 3
Leave a comment:
Leave a comment: