Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Vm2018

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vm2018

    Lodtrækning til slutrunde om 3 år.

    Mange spændende unge profiler på A-landsholdet og U21 og hvem ved, måske en yngre eller to på vej op ...

    Fin gruppe ..

    Gruppe E
    Rumænien
    Danmark
    Polen
    Montenegro
    Armenien
    Kazakhstan
    Last edited by Plum; 25-07-2015, 18:00.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Jeg har svært ved at blive enig med selv, om hvor vidt det er skidt eller godt dét dér. Der er ingen tvivl om, at Rumænien fra lag 1 nok var klart at foretrække frem for de fleste andre fra lag 1; men øst-europæiske hold har vi bare ikke de bedste erfaringer med; og Polen har jo vist gode takter i EM-kvallen. Montenegro er heller ikke noget dårligt hold, og vi har jo set at Armenien kan bide fra sig. Kazakherne er heller ikke nogen decideret prügelknabbe, så jævnbyrdigheden kan blive et problem, i og med der ingen decideret storfavorit er i gruppen.

    Men det så også en fordel, på et eller andet plan. For vi kan jo slå alle i dén pulje, og har en større chance for at vinde puljen, end hvis ét af de andre storhold var blevet trukket op. Så på den vis, er det jo sportsligt ikke skræmmende.

    Og hvis man nu kigger bort fra DBU's kvaler med hensyn til at trække folk til Parken med de modstandere dér, ud fra et økonomisk synspunkt, så ville det faktum at Parken næppe bliver fyldt ret meget op, måske betyde at vi mister en edge i forhold til at få de sidste procenter frem i det, der kun kan blive jævnbyrdige opgør.

    Den der kan vinde deres hjemmekampe vinder også dén pulje, for udekampene bliver svære og bøvlede. Og uanset om Morten Bruun så mener, det burde være sværere for kommentatorer end fodboldspillere, så er turene til Øst-Europa altså nu engang mindre motiverende end f.eks en tur til Wembley.

    Jeg vælger "ja-hatten" og siger vi har en god mulighed for at slutte i top-2. Og måske endda vinde puljen.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      #3
      På det jævne.

      Stort plus med Rumænien, stort minus med Polen. Ser jævnbyrdigt ud for top 3, hvor vi i mange af de andre puljer ikke kunne blive nr. 1, men til gengæld ville være klar favorit til 2. pladsen.

      Comment


        #4
        Det lyder godt nok som en r*v syg gruppe...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #5
          En kedelig pulje vi burde kunne videre fra. Jeg er dog mest nysgerrig på hvem der skal træne os.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #6
            Jeg mener personligt det er en god gruppe.

            Hvis man så smider den dårlige holdning vores landshold har haft i nogle kampe (LÆS: Armenien hjemme (0-3)), så bør vi kunne vinde samtlige hjemme og 2-3 af udekampene.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              En kedelig pulje vi burde kunne videre fra. Jeg er dog mest nysgerrig på hvem der skal træne os.

              MvT
              Til at starte med skal DBU bare holde nallerne fra Kent. Det ville være ufatteligt ærgerligt og heldigvis ikke så sandsynligt, hvis DBU-ledelsen lige pludselig fik så meget realitetssans, at de så hans kvaliteter. Håber lidt på Hjulmand - han skulle nok gøre det ok, men første mand efter Morten Olsen har alle odds imod sig. Spår der går ca. to kampe efter MO stopper, så husker de fleste pludselig kun det gode, og han bliver ophøjet til legende.

              Comment


                #8
                Nu er jeg lidt ude i noget vildt og nok også urealistisk.

                Men kunne man forestille sig at ML ville stå for OL-holdet frem mod OL i 2016 og så derefter tage over for Morten Olsen.

                Det har mange jo spået, altså at han skulle tage over for Morten Olsen.

                Kunne man forestille sig det?

                Comment

                Working...
                X