Oprindeligt indsendt af mhbp
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Den store VALG 2015-tråd
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægNej da. Det samlede danske politiske Østerbro/Frederiksberg presse-establishment, som hverken forstår DF eller ret meget udenfor Østerbro/Frederiksberg, vil hylde DF for deres klogskab. Når DF ikke går i regering, så vil dommen i elfenbenstårnet hedde: "Nøøj, hvor er DF smarte! Se - de gør det igen!" Ja, de slipper for ansvaret igen - og pressen vil hylde dem for det.
Comment
-
Tulle er i undertal på blå afdeling, jeg tror de 3 andre stiller sig på bagbenene hvis DF kommer for langt indenfor, og jeg tror egentlig mange har stemt på DF for at de lige netop skulle komme indenfor denne gang... Jeg ved ikke hvordan kabalen skal gå op, men jeg tror DF delvist, og også delvist selv vælger, at danse lidt efter de andre... Så kan de også indtage den vanlige rolle med at stå og råbe ude på sidelinjen hele tiden...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Det er tæt ... Men Løkke og Frederiksen mangler faktisk kun 9 mandater for at kunne lave en flertalsregering over midten .... Men desværre har R kun 8 og C kun 6 så det er bare ikke nok ... Radikale mistede et mandat for meget til alternativet ..
Kan man ikke lokke en afhopper med et eller andet😜"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægTulle er i undertal på blå afdeling, jeg tror de 3 andre stiller sig på bagbenene hvis DF kommer for langt indenfor, og jeg tror egentlig mange har stemt på DF for at de lige netop skulle komme indenfor denne gang... Jeg ved ikke hvordan kabalen skal gå op, men jeg tror DF delvist, og også delvist selv vælger, at danse lidt efter de andre... Så kan de også indtage den vanlige rolle med at stå og råbe ude på sidelinjen hele tiden...
http://politiken.dk/debat/profiler/r...al-til-magten/Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet er tæt ... Men Løkke og Frederiksen mangler faktisk kun 9 mandater for at kunne lave en flertalsregering over midten .... Men desværre har R kun 8 og C kun 6 så det er bare ikke nok ... Radikale mistede et mandat for meget til alternativet ..
Kan man ikke lokke en afhopper med et eller andet
Men tror til gengæld de kommer til at arbejde en del sammen hen over midten....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet forekommer mig ikke at DF er interesseret i at påtage sig et regeringsansvar...4 ultimative krav som er uspiselige for de øvrige. Et regeringsansvar vil også gøre det vanskeligt at komme med populistiske solomeldinger som disse:
http://politiken.dk/debat/profiler/r...al-til-magten/
Og med det valg de har fået syntes jeg godt nok også det vil være grænsende til det useriøse hvis de undslår sig.
- flertals regering bliver det dog ikke, den var vidst død fra starten
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægNu var Tulle selv ude i går og sige at han aldrig bruger ordet "ultimative" men der er ingen tvivl om de skal have meget med før de går i regering - og det kan helt sikkert blive for meget for Løkke. Tror dog han vil strække sig langt for at få dem med - og få dem tøjlet af et regeringsgrundlag.
Og med det valg de har fået syntes jeg godt nok også det vil være grænsende til det useriøse hvis de undslår sig.
- flertals regering bliver det dog ikke, den var vidst død fra startenBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægpå den anden side har de DF ofte vist at de sælger ud af holdninger til dagpenge, efterløn mm blot for enkelte justeringer på asylområdet
- Sælger de sig for billigt kommer det i den grad til at bide dem i røven.....men det gør det nok også hvis de vælger rent faktisk at gå i regering
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægNu var Tulle selv ude i går og sige at han aldrig bruger ordet "ultimative" men der er ingen tvivl om de skal have meget med før de går i regering - og det kan helt sikkert blive for meget for Løkke. Tror dog han vil strække sig langt for at få dem med - og få dem tøjlet af et regeringsgrundlag.
- flertals regering bliver det dog ikke, den var vidst død fra startenLast edited by manner; 21-06-2015, 15:12.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægTulle siger det åbenbart ikke selv, men til gengæld er Morten Messerschmidt ikke bleg for for at bruge ord som "ufravigelige krav" i forbindelse med en regeringsdannelse...bobbob...ingen ved hvor DF er henne"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDer er jo løse kanoner i alle partier ... Specielt hvis det kan sætte lidt pres på modparten før en forhandling ...
Der er i hvertfald en masse spil igang i kuliserne....
Comment
-
Under mig lidt over Messerschmidt og andre fra DF der har været ude med deres holdninger til regeringsforhandlingerne. De burde vel klappe i, holde det internt og lade Tulle om det, mens forhandlingerne står på. Det ender vel med en V eller VK-regering (selvom K nok ikke får noget godt ud af at gå i regering) og vi skal til valg igen i 2017. I en smal V-regering skal Løkke i hvert fald levere en endnu større præstation end Schlüter. Den bliver svær.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægDet er tæt ... Men Løkke og Frederiksen mangler faktisk kun 9 mandater for at kunne lave en flertalsregering over midten .... Men desværre har R kun 8 og C kun 6 så det er bare ikke nok ... Radikale mistede et mandat for meget til alternativet ..
Kan man ikke lokke en afhopper med et eller andet😜
Næsten først.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttp://www.altinget.dk/artikel/trads...tisk-sensation
Næsten først..
Comment
Comment