Annoncering

Collapse
No announcement yet.

1887-Sæsonkort

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    1887-Sæsonkort

    Er der nogen her på forum som har fået den gratis taske fra FS?

    #2
    Arh fuck man ville ind og bestille min nu, og så kan jeg se at min registrering til bif kampen ikke er gået igennem

    Comment


      #3
      Ja, og min registrering fra FCM kampen er heller ikke gået igennem.. Må få skrevet til OB om det :)

      Comment


        #4
        Ja der er ikke andet for ;-) men så må man sgu hellere gå ind og kigge efter hver kamp, så at man ikke skal til at klage så lang tid efter hehe

        Comment


          #5
          Jeg kan ikke lige gennemskue hvordan man indløser bonusen?

          Comment


            #6
            Du skal ringe til FS, og når du har bestilt de gratis 21 dage, så kan du hente tasken ved FS ved banegården :-)
            Ville bare gerne høre om tasken er noget værd, for jeg har nærmest intet at bruge FS til, andet besværet...

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Daniel L Se indlæg
              Ja der er ikke andet for ;-) men så må man sgu hellere gå ind og kigge efter hver kamp, så at man ikke skal til at klage så lang tid efter hehe
              Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
              Ja, og min registrering fra FCM kampen er heller ikke gået igennem.. Må få skrevet til OB om det :)
              i kan også nøjes med at tjekke jeres mail-box, jeg får takke mail efter hver kamp jeg har set :-)
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Jeg har hentet "tasken" , og jeg er egentligt rimeligt skuffet. For det er nærmere en indkøbspose..
                Ærger mig over at jeg nu skal have besvær med at smide FS direkte i skraldespanden (har tonsvis andet læsestof jeg hellere vil læse end fs), og sikkert også skal afvise fremtidige telefonsælgere fra FS, for noget som jeg slet ikke har brug for..

                Comment


                  #9
                  Jeg kan pludselig se at SønderjyskE er fjernet fra min liste. Til højre står der dog at jeg har indfriet 8 kampsbonussen, hvilket kræver at man har set alle kampe i efteråret. Andre der har samme problem?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                    Jeg kan pludselig se at SønderjyskE er fjernet fra min liste. Til højre står der dog at jeg har indfriet 8 kampsbonussen, hvilket kræver at man har set alle kampe i efteråret. Andre der har samme problem?
                    Det samme er sket for mig, mon ikke det er et generelt problem.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Qwenned Se indlæg
                      Jeg kan pludselig se at SønderjyskE er fjernet fra min liste. Til højre står der dog at jeg har indfriet 8 kampsbonussen, hvilket kræver at man har set alle kampe i efteråret. Andre der har samme problem?
                      Oprindeligt indsendt af No_13 Se indlæg
                      Det samme er sket for mig, mon ikke det er et generelt problem.
                      det må det være, min Sdr.JyskE kamp er ogsså streget, men 8 kampbonus er indfriet iflg. de stribede hjerter.......er der nogen der har forhørt sig hos OB ang.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Har sendt en mail, men venter stadig på svar. Mon ikke de lige tjekker det hele igennem og ikke bare retter alles individuelt.

                        Comment


                          #13
                          Det samme er sket ved mig ; det må helt klar være et generelt problem.
                          Last edited by Bigfoot; 17-01-2014, 16:57.

                          Comment


                            #14
                            Samme problem hos mig :-)

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                              Har sendt en mail, men venter stadig på svar. Mon ikke de lige tjekker det hele igennem og ikke bare retter alles individuelt.
                              super...lægger du lige deres svar ud når du hører fra den ansvarlige.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X