Du skal ringe til FS, og når du har bestilt de gratis 21 dage, så kan du hente tasken ved FS ved banegården :-)
Ville bare gerne høre om tasken er noget værd, for jeg har nærmest intet at bruge FS til, andet besværet...
Jeg har hentet "tasken" , og jeg er egentligt rimeligt skuffet. For det er nærmere en indkøbspose..
Ærger mig over at jeg nu skal have besvær med at smide FS direkte i skraldespanden (har tonsvis andet læsestof jeg hellere vil læse end fs), og sikkert også skal afvise fremtidige telefonsælgere fra FS, for noget som jeg slet ikke har brug for..
Jeg kan pludselig se at SønderjyskE er fjernet fra min liste. Til højre står der dog at jeg har indfriet 8 kampsbonussen, hvilket kræver at man har set alle kampe i efteråret. Andre der har samme problem?
Jeg kan pludselig se at SønderjyskE er fjernet fra min liste. Til højre står der dog at jeg har indfriet 8 kampsbonussen, hvilket kræver at man har set alle kampe i efteråret. Andre der har samme problem?
Det samme er sket for mig, mon ikke det er et generelt problem.
Det samme er sket for mig, mon ikke det er et generelt problem.
det må det være, min Sdr.JyskE kamp er ogsså streget, men 8 kampbonus er indfriet iflg. de stribede hjerter.......er der nogen der har forhørt sig hos OB ang.
Comment